''Let's go!!'' riep ik, en duwde mijn team naar buiten naar het slagveld.
''Okay, jullie hebben 5 minuten om jullie klaar te maken voordat het spel begint. Veel geluk, en mag het beste team winnen!'' zei de instructeur, en beide teams rende in een andere richting.
Mijn team rende naar een grote verlaten schuur, en gooide de deur dicht. Binnen waren 5 stoelen en 5 paar touwen, met een grote dreigende krat.
''Um, wat zit er in de krat?'' vroeg ik, en tikte op de deksel. Ed grijnsde.
''Nou, ik heb hier eerder extra wapens verstopt...'' grijnsde hij, hij tilde de deksel op. Er lagen zakken met bloem, eieren, azijn, en ongeveer elk prank item.
''OMG Sheeran! Ik hou van je!'' schreeuwde ik, en tackelde hem in een knuffel. ''We gaan ze neerhalen!''
Mijn team juichte en sprong rond totdat we een bel klonk die 2 minuten van tevoren waarschuwde.
''Okay, plan,'' zei Louis, hij pakte een kaart van het slagveld van weet ik veel waar. ''Ze renden deze kant op, dus waarschijnlijk verstoppen ze zich hier.'' Hij tekende een cirkel om een schuur net als die van ons aan de andere kant van het veld.
''Als ik hen was zou ik daarheen gaan,'' zei Paul, en wees een route aan die naar de achterkant van onze schuur leidde, ''Dus ik denk dat we hier, hier en hier vallen neer moeten zetten, en dan de helft van ons hier en de andere helft hier.'' zei hij, hij wees naar de punten op de kaart, en iedereen was het er mee eens.
''Okay, laten we gaan! Iedereen pak een walkietalkie-'' zei Niall, hij overhandigde iedereen een walkietalkie, ''Pak prank spullen en let's go!''
We pakten handenvol spullen en slopen uit de schuur, en maakten duidelijk dat we elkaar een half uur later daar weer zouden zien.
We splitsten op in 3 groepen, Paul en Ed, Niall en Louis, en ik alleen. Ik wilde mijn prank opzetten en me daarna bij de meest dichstbijzijnde groep voegen.
We wensten elkaar succes, en liepen in verschillende richtingen. Ik liep naar een soort steen in de vorm van een boog, en klom in een boom zodat ik bovenop de boog stond. De instructeur zei dat alles veilig was om op te klimmen, maar dat als we er af zouden vallen het onze eigen schuld was.
Ik trok de 2 tassen met bloem, een pak eieren, een fles met azijn en een net naar me toe, en wachtte.
''Rose?''
Er kwam een stem uit de WalkieTalkie.
''Hallo? Oh, ik bedoel... Over?'' zei ik, en probeerde gangster te praten.
''Ed hier, we zagen Zayn en Simon jouw kant op komen. Heb je alles?'' zei Ed.
''Jup, alles staat klaar. Wat voor wapens hebben ze??''
''Alleen de geweren zo ver wij kunnen zien. Niall en Louis gaan zo naar hun basis.'' vertelde hij me.
''Okay. Over en uit!''
Ik legde de WalkieTalkie weg, net op het moment dat er een takje onder mij knapte.
''Hoorde jij dat ook?'' Zayn's stem kwam van een struik 10 meter weg van mijn plekje. Het voelt alsof ik in de Hunger Games zit!''
''Nee, dat was vast de wind.'' zei Simon, en de 2 liepen in mijn richting. Woah, ik ga zo bloem bovenop Simon Cowell gooien. Ach ja, komt wel goed. Hoop ik.
Nog een paar stappen... Perfect!
''Die die die!'' riep ik, ik schoot op ze met mijn pistool. Voordat ze ook maar konden bedenken om terug te schieten, gooide in de bloem, eieren en de azijn bovenop hun hoofd, waardoor ze in zachte, plakkerige, stinkende, fel gekleurde dingen veranderden.
''ROSE!'' schreeuwde Zayn toen ik van de boog afsprong en het bos in rende.
Rose's team - 1
Harry's team - 0
''Ed? Paul? Ik heb ze!'' zei ik in de WalkieTalkie, terwijl ik naar het hutje rende waar we elkaar zouden ontmoeten.
''Dat is mijn meisje!'' riep Paul's stem, waardoor ik moest lachen.
''Bedankt Pauly! Waar zijn jullie?'' vroeg ik, en zakte neer achter een struik.
''Vlakbij het huisje, Louis is hier ook.''
''Oh goed, ik ben daar ook dichtbij.'' zei ik, ik hoorde geritsel achter me, draaide me om en zag daar een verdwaalde Niall.
''Niall, ik kreeg bijna een hartaanval!'' lachte ik, en deed mijn pistool naar beneden.
''Sorry, ik was verdwaald. Louis rende weg!'' zei Niall, en ik beloofde mezelf dat ik nog op Louis zou schieten. Niemand verlaat mijn Nialler.
''Kom op dan, ze zijn hier ergens in de buurt.'' zei ik, pakte zijn hand en trok hem rondom het hutje totdat we min of meer over de rest van het team struikelden, die verstopt zaten achter een struik.
''Hallo mensen die Niall achter lieten!'' begroette ik ze, en leunde tegen een boom aan.
''Hey Rose'' zeiden ze tegelijk, en stonden op van de natte grond.
''Dus,'' begon ik, ''Zayn and Simon zijn uit, dus ik stel voor dat we achter Harry en Liam gaan. Ik denk dat ze in het huisje zitten.''
''Ik doe mee.'' zei Louis, en gaf me een box.
''Ik ook.'' zeiden Niall, Ed en Paul, en we liepen door het bos.
Het duurde niet lang voor we het andere hutje vonden, en Harry's en Liam's stemmen kwamen vanachter de deur.
''Okay, dus ik, Ed, Paul, en Louis gaan achter ze aan. Rose, blijf hier voor de eind aanval.'' zei Niall, en ik kroop achter een struik terwijl de jongens de deur intrapten.
Er kwamen veel paintball geluiden vanuit de hut, en al snel was de battle buiten. Paul lag 'dood' op de grond en al snel de rest van het team. Oh geweldig, Ik alleen tegen Harry en Liam. Dankjewel team.
''Ze is hier ergens in de buurt Haz.'' mompelde Liam, en checkte een struik links van mij.
Ik schoot hem in zijn rug voordat hij kon zeggen 'Ik ben verslagen door een meisje'. Hij viel 'dood' op de grond, en Harry rende nep huilend naar hem toe.
''Nee, LIAM! Ga niet naar het licht!''
''Het is te laat voor mij Harry, red jezelf! Vermoord de vijand! Doe het voor mij!''
''Dat doe ik Liam, dat doe ik.'' zei Harry, hij stapte over Liam's lichaam en keek rond.
''Ik weet dat je hier bent Rose!'' ''Je kan je niet verstoppen!'' riep ik, en ik vuurde een 'kogel' af op een boom achter hem, en hij draaide zich om zodat hij met zijn rug naar me toe stond.
Ik stond zachtjes op en ging op 10 meter afstand van hem vandaan staan, klaar om te schieten.
''Hallo Mr Styles,'' zei ik, en hij draaide zich om en begon wild naar me te schieten. Ik rolde naar links, kwam omhoog op 1 knie, en schoot hem dichtbij zijn hart. Ik de geest van het spel, Harry ging 'dood'.
Mijn team sprong juichend op. Ik zei toch dat ik badass was.
♥♥♥
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...