Bedankt voor de nominatie SmilingAsh_ :)
1. Hoe is het met je?
Goed :D2. Wat voor muziek vind je leuk? En wat is is favoriete album?
Muziek zoals P!ATD, Halsey, MCR, 5sos (obviously ;)), Neck deep. Favoriete album is Badlands van Halsey of Cry Baby van Melanie Martinez.3. Vroeger toen je klein was, speelde je toen buiten of zat je liever binnen?
Weet ik niet meer precies, volgens mij ging ik wel graag naar buiten.4. Als je een dag in je leven iets mocht doen wat op je bucket list stond, wat ging je dan doen?
Ik wil heel graag een keer Burning Man meemaken, of naar het Sziget festival in Boedapest. Zo gaaf!5. Heb je een goal op Wattpad? Zo ja, wat?
Niet echt, ik lees liever zelf de hele dag boeken. :)6. Je hebt vast wel een follow van iemand gekregen waarvan je dacht: huh, jij volgt mij? Vet cool! En dat je begint te fangirlen. Wie was dat?
Lmao, het was op twitter, ik kreeg ineens super random een follow van Jai Brooks van de Janoskians. Het was zo onverwachts dat ik m'n vriendin die naast me zat begon te slaan. :')7. Heb je een woordje dat je elke dag zegt?
That's what she said8. Wat is het eten wat je het minst lekker vind?
Lmao, super cliché, spruitjes.9. Weet je een leuke mop?
Uhhh... niet op dit moment.10. Heb je het vaker koud of vaker warm?
Warm, sowieso.11. Wat is je lievelingsdier?
Wombats, ik vind ze echt super schattig. :)12. Kun jij je oren bewegen?
Nope.13. Wat doe je op het moment?
Ik ben aan het Netflixen. :)Ik weet niet hoeveel mensen ik moet nomineren, maar ik nomineer wel 10 mensen, lmao.
xWiepjehhx
zelfgeschreven
DirectionerLisanne
unicornriantjeee
fab_for_life
backforhood
EvaVanderSteene DaniquevHolland
Anouk_xhemmings
5secondsofanoukDe meeste mensen zijn random gekozen, sorry ;$
Jullie vragen zijn:
1. Favoriete boek op Wattpad?
2. Fvoriete band/artiest op dit moment?
3. Heb je liever tenen als vingers, of vingers als tenen?
4. Favoriete Nederlandse youtuber?
5. Favoriete buitenlandse youtuber? (Als je daar naar kijkt)
6. Wat is je stopwoordje?
7. Als je €10.000 euro won, waar zou je het dan aan besteden?
8. Leukste film/serie?
9. Als je moest verhuizen naar een ander land, waar zou je dan gaan wonen?
10. Waar wil je heel graag een keer naar toe op vakantie?
11. Favoriete kleur?
12. Vans of Converse?
13. Lievelingsdier?Veel succes allemaal! xoxo :)
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...