Chapter Fifty-Two ♪ Tension

5.7K 236 3
                                    

''MADS!'' schreeuwde ik, ik sprintte naar het meisje met het vuurkleurige haar dat de aankomsthal op het vliegveld uit liep.

''Rose!'' riep ze, ze dumpte alle bagage bij de persoon die naast haar liep en kwam naar me toe rennen om me te begroeten met een knuffel. We renden tegen elkaar aan en knuffelden een hele tijd, totdat we bijna lachend omvielen.

Mads' groep was er ook bij komen staan, en ze begon ons aan elkaar voor te stellen.

''Iedereen, dit is Cher Lloyd.'' begon ze, en ik glimlachte naar het bruinharige meisje.

''Hey, ik ben Rose.''

''Hey Rose'' Cher glimlachte, ''Ik heb zo veel over je gehoord!'' Ik gaf Mads een 'wat heb je gezegd?!', en Cher lachte. ''Niets slecht, dat zweer ik!''

''Rose, dit is mijn um, vriendje, Nathan...'' mompelde ze, en ik zag dat de persoon bij wie ze haar spullen had neer gekwakt was Nathan Sykes. Oke Rose, aardig zijn nu...

''Hey, ik ben Nathan,'' zei hij eentonig, hij stak zijn hand uit, die ik stevig schudde.

''Rose,'' Ik introduceerde mezelf, ik ging recht staan en keek hem even recht in zijn ogen aan. Ik moet even praten met deze jongen. Gewoon een paar dreigingen over wat er gaan gebeuren als hij Mads pijn doet...

''Nou dan, zullen we, um gaan?'' vroeg Cher, ze had de spanning natuurlijk al door. Maar, zelfs een baby zou dat al hebben gemerkt.

''Ja, laten we terug gaan, ik wil de jongens graag zien.'' zei Mads, en Nathan uitdrukking verstijfde. Ze fluisterde iets in zijn oor, en zijn uitdrukking ging van 'ijskoud' naar 'Ik probeer aardig te zijn maar ik haat je'.

Iemand heeft een chill pil nodig. Zelfs ik  probeer aardig te zijn, en ik ben Rose Tresdale, bekend voor het zijn van een, uh, bitch. Moet die reputatie toch ophouden!

Wij vieren, met een paar bodyguards, liepen naar de deur waar achter de auto stond geparkeerd. Mads en Nathan liepen voorop (handjes vast) en Cher en ik liepen erachter en kletsten een beetje met elkaar.

''Waarom heb ik het gevoel dat het niet goed gaat als hij je jongens ontmoet?'' vroeg ze, en ik haalde mijn schouders op.

''Omdat het waarschijnlijk ook niet goed gaat. Wat denk jij van hem?''

Ze perste haar lippen op elkaar en dacht na, ''Ik weet het niet. Ik bedoel, hij lijkt me aardig... het is gewoon dat ik gehoord heb dat hij een enorme klootzak kan zijn. Ik wil niet dat hij haar afleid, of haar pijn doet... Zoals, ik weet over alle dingen die hij over 1D heeft gezegd.''

''Hmmm,'' zei ik, ik liet het gesprek in een comfortabele stilte vallen.

Anyways, waarom we hier zijn? Nou, over 2 dagen wordt de winnaar van The Mentor bekend gemaakt. De albums worden nu verkocht, hoewel we niet mogen weten hoe goed elke cd wordt verkocht, die van mij doet het volgens mij goed. Mads gaat ook lekker, en ook die van... David. Ik denk dat Ed Sheeran als je mentor hebben een hoop invloed heeft, zelfs al heeft Ed al 3 weken niet meer met hem gepraat.

De overgebleven 25 kandidaten vliegen van over de hele wereld naar London voor de finale in de O2 Arena. Iedereen verblijft in het hotel waar ik ook zit, zelfs alle mensen die er uit waren gestemd komen weer terug om de show te bekijken. Er zijn een heleboel camera's geweest deze week, ze filmden praktisch alles wat we zeggen en doen. Ze wilden een camera in onze kamer plaatsen, maar Harry zei nee.

Nu we het over Harry hebben, we hebben nog steeds niemand over onze relatie verteld, die steeds sterker wordt. De dag nadat Mads en Nathan het tegen iedereen had gezegd, zocht Simon ons op en vroeg ons of we het ook wilden vertellen, met hoop dat we in zouden blenden met het andere koppel. We zeiden nee. Ook al werd Mads niet van de show afgetrapt, dat was dan alleen omdat de kandidaat van The Wanted al was weggestemd. We weten nog steeds niet zeker of ik weg zou moeten, dus houden we het een geheim tot 2 dagen na de resultaten.

De dag nadat Mads en Nathan het bekend hadden gemaakt, riep McRay een meeting bijeen met alle deelnemers en vertelde ons dat als een van ons een 'domme geheime relatie' had, dat dan moest toegeven. Haha, grote kans maat. Ik kan niet wachten om zijn gezicht te zien als we het bekend maken. Ik ga het filmen en op YouTube zetten.

''Daar is onze meid!'' ik schudde mijn hoofd, ik was even weggezoned, terwijl de limo stopte voor het hotel. De jongens stonden buiten te wachten, bij de deuren terwijl de beveiliging de fans tegen hield. De jongens wilden ook naar het vliegveld komen, maar ik zei dat ze beter hier konden blijven, omdat met alle celebrities die het vliegveld binnen kwamen vliegen, het waarschijnlijk volgepakt zou zijn met alle soorten fans en journalisten. Een extra boyband zou alleen maar meer chaos veroorzaken.

''Jongens!'' Mads gilde, ze liet Nathan's hand vallen en rende naar ze toe. Ze hadden een groepsknuffel, en toen werden we naar binnen gejaagd en de hotel deuren vielen achter ons dicht.

''Ik heb jullie gemist.'' Mads lachte, en Louis wreef door haar haar.

''En wij hebben onze kleine oranje bal gemist!'' riep Harry, en ze sloeg hem.

''Beledig de ginger niet.'' waarschuwde ze, en waggelde een vinger in zijn gezicht.

Door de zon van LA is haar haar lichter geworden, waardoor het nog meer oranje lijkt. ''Oh, ik ben vergeten jullie te introduceren! jongens, dit is mijn mentor Cher Lloyd!''

''Leuk jullie weer te zien jongens!'' zei Cher, en ik realiseerde me dat ze elkaar al kenden van X Factor. Louis wreef ook door haar haar, en ze gromde. ''Jullie zijn geen spat veranderd.''

''En deze chagrijn hier is mijn uhh vriendje, Nathan.'' zei ze twijfelend, proberend de stemming op te fleuren.

''Leuk je te ontmoeten,'' zei Liam formeel, hij nam de leiding van de jongens en schudde Nathan's hand, waarschijnlijk een beetje harder dan dat nodig was.

''Insgelijks,'' zei Nathan, hij liet Liam's hand vallen en sloeg zijn arm om Mads heen.

''Dus, zullen we iets gaan eten?'' vroeg ik, ik leidde de weg naar het restaurant. Het is nog maar 10 uur, Mads' groep had een vroeg vlucht.

''Ja, ik sterf van de honger! Vliegtuig eten is niet lekker.'' Mads lachte ''Dan ga ik mijn kamer vinden en slapen, ik ben zo ongelofelijk moe.''

''Doe jij dat maar Mevrouwtje Jet-Lagged.'' plaagde ik, en prikte in haar zij.

Het is fijn om mijn beste vriendin terug te hebben.

♥♥♥


The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu