Ik denk dat iemand per ongeluk een steen op mijn hoofd heeft gegooid. Ik ben serieus. Au. Dit is een kwelling.
Voor als je het niet wist, ik werd wakker met de meest erge hoofdpijn in de wereld. Mijn lichaam doet pijn, mijn haar zit overal in mijn gezicht, ik denk dat ik alleen maar in mijn ondergoed zit en de deken ligt maar half over me heen. Het is ijskoud.
Ik opende heel langzaam mijn ogen, en kreunde toen het licht werd. Een diepe grinnik kwam van naast me, ik rolde om en zag een half naakte Harry Styles lachen.
''Morgeeeen'' lachte hij, ''Leuk ondergoed.''
''Leuk-'' begon ik, maar ik keek naar beneden en zag dat ik alleen mijn ondergoed aan had, en de deken bedekte alleen mijn benen. ''Ugh pedo,'' kreunde ik, en trok de deken omhoog tot mijn kin.
''Dat is niet wat je gisteren avond zei...'' mompelde Harry, en ik wilde een kussen naar hem gooien maar er kwam ineens een hevige golf misselijkheid omhoog. Ik gooide de dekens van me af en strompelde naar de badkamer, en gooide mijn hoofd over de WC toen mijn gehele inhoud van de avond ervoor weer naar boven kwam.
Ik hoorde voetstappen achter me en voelde toen dat Harry achter me ging zitten en hield mijn haar uit de weg terwijl alles eruit kwam.
''Shhh liefje, het komt goed.'' mompelde Harry toen ik naar kreunend naar voren zakte.
''Ugh'' zei ik, dat somde mijn gedachten op. ''What the hell heb ik gisteren gedaan?!''
Harry lachte. ''Ga jij maar liggen, ik ruim hier wel op en dan vertel ik het je.''
Ik knikte langzaam, liep de badkamer uit, klom terug het bed in en trok de dekens omhoog tot mijn kin. Harry huppelde de badkamer uit en sprong op het bed.
''How the fuck ben jij niet in pijn?!'' kreunde ik, en trok een kussen over mijn hoofd.
''Ik heb niet een bijna volle fles vodka gedronken. En ik doe dit al jaren. Hoge tolerantie, babe.'' grijnsde hij, en ik wilde hem slaan maar gaf op.
''Dus, wat is er gisteren gebeurd? Het laatste wat ik me kan herinneren is dat Liam- HOLY SHIT LIAM HEEFT EEN ANDER MEISJE GEZOEND!'' riep ik, de herinnering kwam weer in mijn gedachten.
''Daar kom ik later wel op terug. Dus dat is het laatste dat je je kan herinneren?'' vroeg hij, hij sloeg zijn armen om me heen terwijl ik mijn hoofd op zijn (blote) bovenlijf legde. Halloooooo sixpack.
''Yup'' mompelde ik.
''Nou, na het Liam incident, ging je naar de bar en had je 5 shotjes achter elkaar, danste naar de dansvloer en feestte er op los tot ongeveer 4 uur 's ochtends, tot jij en Mads in de wc's lagen en de jongens en ik jullie via de achteruitgang naar de limo moesten dragen. Trouwens, je hebt op Niall overgegeven.'' zei hij, en ik kreunde.
''We kwamen terug bij het hotel en Niall bleef bij Mads om zeker te zijn dat ze oké was - nee, er is niks met hen gebeurd - toen bracht ik je hier en viel je in slaap.'' zei hij, en ik gaf hem mijn beste 'don't bullshit me' blik. ''Okay goed, we zoenden voor een half uur achter elkaar door voordat je in slaap viel.''
''Oh lord'' lachte ik, ik verborg mijn gezicht in de kussens. Er kwamen een paar dingen terug van de nacht ervoor. Mads en ik drinkend, dansend, in de limo worden gedragen, ik die op iemand overgeef, Harry en ik half naakt zoenend op het bed. Woah, crazy night bro.
''Kan ik weer gaan slapen?'' mompelde ik en ik voelde Harry knikken.
''Natuurlijk liefje'' fluisterde hij, en kuste mijn haar, ''Sweet dreams''
<><><><><><><><><><>
''Hoeveel jaren heb ik geslapen?'' mompelde ik, en zwaaide mijn armen in het rond als een gek persoon. Ik hoorde gelach van de bank komen. Ik opende mijn ogen en zag dat Ed en Louis me aan het uitlachen waren. Mijn hoofd voelt beter nu!
''Wat. Wil. Je? Waar is Harry?'' vroeg ik en ging rechtop zitten. Ik zag dat ik één van Harry's grote hoodies aan had.
''Met Liam praten.'' zei Louis langzaam, en ik knikte. Ik ga ook nog even praten met mr. Payne.
''Hoe laat is het?'' vroeg ik, ik gooide mijn benen over het bed heen en stond langzaam op. De hoodie kwam tot midden-bovenbeen dus het was goed.
''Ongeveer half 12'' antwoordde Ed, en ik liep naar de badkamer.
''Oh, okay. Ik ga douchen, ik kom er zo aan.'' zei ik, ik liep de badkamer in en deed de deur dicht.
Ik nam een bubbelbad om mijn vermoeide lichaam te relaxen, en ik waste mijn haar met Harry's shampoo. Het ruikt beter dan die van mij.
Toen ik klaar was trok ik dezelfde hoodie weer aan en een legging zodat ik de kamer kon verlaten. Ik liep uit de badkamer en was verrast dat ik dit keer oog in oog kwam met Eleanor en Perrie.
''Daar is ze!'' lachte Perrie, en scrolde door haar mobiel, ''Zware nacht?''
''Dat kan je nog wel een keer zeggen,'' lachte ik, en plofte neer op een grote bank/stoel. ''Hoe gaat het met Danielle?''
''Ze blijft met Niall en Mads in Madison's kamer. Dani wilde naar huis gaan, maar we dachten dat het beter was als ze hier bleef, we willen niet dat de pers dit te weten komt voordat alles is besproken.'' zei Eleanor, en knikte. Precies op dat moment kwam Harry binnen.
''Hoe gaat het met Liam?''
''Niet goed,'' antwoordde Harry, en zuchtte. ''Hij kan zich niet heel veel meer herinneren, ik heb geen idee hoe veel hij heeft gedronken. Alles wat hij zegt te herinneren is dat hij een meisje aan het zoenen was waarvan hij dacht dat het Danielle was, toen kwamen wij binnen en boem.''
''Okay, ik ga met hem praten.'' zei ik, en liep de kamer uit. Perrie, Eleanor en Harry lieten me gaan, ze dachten dat ik waarschijnlijk wel iets uit Liam zou krijgen.
Ik snelwandelde naar Liam en Niall's kamer, en gooide deur open. Ik zag dat Liam opgekruld in een balletje onder de dekens lag te slapen. Okay, Payne, dan maar op de harde manier.
''LIAM PAYNE WAKKER WORDEN!'' schreeuwde ik, ik gooide de deken van hem af en gooide het water uit een bloempot over zijn hoofd. ''WAKKER WORDEN!''
''Huh? Waar is het vuur?!'' riep hij, en schoot overeind. Zijn uitdrukking ging van bang naar boos toen hij mij zag, ''Wat wil je, Rose?''
''Ik wil weten wat er door je fucking hoofd ging toen je gisteren avond vreemd ging op je vriendin!'' riep ik, ik begon te ijsberen door de kamer. ''Hoe kan je zo stom zijn?!''
''Oh, laat het toch even rusten!'' riep Liam, hij gooide een kussen naar me, die ik ontweek. Het raakte zijn mobiel, die op de grond viel. Ha. Ik wilde de telefoon oppakken en weer op tafel leggen, maar ik liet het stiekem in mijn broekzak glijden toen hij niet keek. Sorry bro, maar we moeten je sms'jes zien
''Ik weet niet wat ik gisteravond deed, en niemand wil het me uitleggen! Ik dacht dat dat meisje Danielle was!''
''NEE NIET WAAR! Je hebt Niall bij geslagen Liam!'' schreeuwde ik, en gooide mijn handen in de lucht.
''Ik... wat?''
''Ik zei, je hebt Niall bijna geslagen!'' herhaalde ik, ''Ja, Liam, je hebt bijna een van je beste vrienden geslagen.'' fluisterde ik, schuddend met mijn hoofd en stormde de kamer uit. Ik liet een verdrietige en verwarde Liam Payne achter.
♥♥♥
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...