Chapter Twenty-Eight ♪ Forget the World

7.3K 273 20
                                    

Vanaf het moment dat we uit de limo stapten, waren we omringt door mensen, flitsen en nog meer mensen. Onze namen werden van alle kanten geroepen, die van mij het meest. 2 mensen pakten mijn handen en leidden me naar voren zodat we konden poseren voor alle foto's.

''Hier zo!''

''Rose!''

''LACHEN!''

geschreeuw kwam van overal en we deden onze beste 'dit is een echte en zeker geen neppe' glimlach voor de camera's.

We poseerden 5 minuten, liepen rond en deden interviews. Iemand gaf me een bos rode rozen, was geweldig aardig was. Ik had ze aan security gegeven om weer mee te nemen naar het hotel. Voordat we het wisten werden we weggejaagd van het publiek buiten en gingen we naar binnen bij de club met harde bonkende muziek.

''Dat was een gekkenhuis!'' riep Louis over de muziek, daar waren we het mee eens. Zayn en Perrie liepen weg om onze drankjes te halen, terwijl de rest een tafel zocht en gingen zitten. Er zijn zoveel mensen hier! Er bleven maar mensen komen en me een fijne verjaardag wensen, ik kende de meeste wel maar bij sommige was ik zo van 'Dankje!' en als ze weg liepen vroeg ik aan de gang wie dat was.

All snel kwamen Zayn en Perrie terug, met een hele hoop shotjes. Bring. It. On.

''Rose's eerste legale drankje!'' lachte Madison, en pakte een shotje net als iedereen.

''Drie...''

''Twee...''

''EEN!'' schreeuwde iemand, en ik gooide het drankje achterover. Het brandde in mijn keel op zijn weg naar beneden. Ik zette mijn glas hard naar op de tafel, en lachte toen ik zag dat Harry zich verslikte op zijn shotje. Louis klopte hem op zijn rug.

''Smooth'' lachte ik naar Harry terwijl ik mijn volgende shotje pakte. ''Wat zijn dit?'' vroeg ik Zayn.

''Geen idee, iets sterks.'' hij lachte een beetje dronken. Ik haalde mijn schouders op en gooide het shotje weer achterover.

''Nu! Laten we dansen!'' riep ik, ik pakte Madison en Ed en trok ze mee naar het midden van de dansvloer.

<><><><><><><><><><>

''DONE!'' riep ik, en bonkte mijn shotglas op tafel. Harry kreunde, ''Oh yeah, verslagen door een meisjeee!''

We zijn al 3 uur in de club, en... we zijn allemaal hartstikke dronken. Zelfs Liam. Yup, zelfs Liam! Nu we het erover hebben, waar is Liam?

''Volgende?'' vroeg de barman, en hield een fles met Bacardi 151 omhoog. Ik dook weg. Slechte herinneringen.

''Ik ben klaar voor nuuuu! Laten we dansen! Kom op Hazzz!'' riep ik, en trok een dronken Harry mee en begon te dansen. Mads, Danielle en Ed kwamen er ook bij. Zayn en Perrie waren verdwenen, en Louis en Eleanor waren in een hoek aan het zoenen.

''Heeft iemand Liam gezien?'' schreeuwde Danielle, we schudden onze hoofden. Liam, het is niet aardig om je meisje alleen te laten.

We dansten nog op een paar liedjes, totdat de DJ de muziek stopte en de microfoon pakte.

''Okay okay, Iedereen luisteren! Ik hoorde dat we een heel erg speciaal meisje hier hebben vanavond! Rose Tresdale, kom maar hier!'' riep hij, en ik keek de gang even boos aan voordat ik lachend en wankelend het podium op liep.

''Hier is de Jarige Jet!! Dus! Op speciale aanvraag van je vrienden Harry en Madison... Ze zeggen, 'Rose, drink dit of je loopt naar huis!' Beter doe je het maar snel!'' lachte de DJ, en hij pakte een fles vodka die voor 1/4 vol zat. Oh shizzzzz...

''Deal!'' lachte ik, ik pakte de fles aan en trok de dop er vanaf. ''Maar Harry, jij draagt me naar huis!'' daarna gooide ik de fles achterover. Het brandde in mijn keel, maar ik had het gedaan.

''APPLAUS VOOR ROSE IEDEREEN!'' riep de DJ terwijl ik lachte en van het podium af wankelde. De muziek begon weer te spelen.

''Harry! Madison! Jullie zijn zo dood!'' zei ik dronken, en het veranderde in een dronken lachje. Damn alcohol.

''Ziet eruit alsof Rose officieel dronken is!'' grinnikte Ed, hij had een biertje in zijn hand. Ugh, hij kan er veel beter tegen.

''Heeft iemand Liam gezien? Ik heb heb al een uur niet gezien.'' zei Danielle, ze begon bezorgd te worden. Ik schudde mijn hoofd en werd iets meer nuchter zodat ik mee kon luisteren met het gesprek.

''Okay, zullen we snel de club door zoeken? Hij kan niet weg zijn gegaan, de beveiliging had dat ons wel verteld.'' zei Louis, we knikten en splitsten op in groepen om te zoeken. Ik zat met Harry en Danielle.

''L-Laten we bij de wc's kijken.'' zei ik, en Harry sloeg een arm om mijn middel om me omhoog te houden terwijl we naar de WC's liepen.

Toen we weg waren uit de kamer met muziek was het een beetje stiller en konden we normaal praten. Danielle was bezorgd.

Al snel bereikten we de toiletten, en ik checkte de meiden terwijl Harry de jongens checkte. Geen Liam. Voor de zekerheid stak ik mijn hoofd om de hoek van het invalide toilet en was niet blij. Ik had Liam gevonden. Hij was daar. Hij was een ander meisje aan het zoenen.

''Heb je hem gevonden?'' vroeg Danielle, en keek over mijn schouder mee. Ze bevroor, tegelijkertijd keek Liam op. Hij was absoluut helemaal dronken.

''Liam?'' fluisterde Danielle, shock en pijn was over haar gezicht geschreven.

''D-Danielle?'' zei Liam dronken, hij duwde het meisje weg en kwam naar ons toegelopen bij de deur.

''Harry...'' mompelde ik, en hij ging tussen Danielle en Liam in staan.''Hoe kon je!'' riep Danielle, er begonnen tranen op te borrelen in haar ogen.

''Ik heb niet-'' begon Liam, hij probeerde om Harry heen te lopen, maar dat liet Harry niet toe.

''Woah, bro. Laten we naar huis gaan en we kunnen praten als we niet meer dronken zijn.'' zei Harry, ik pakte mijn telefoon om de anderen een smsje te sturen. Ze verschenen binnen een paar minuten, iedereen was in shock. Ze hadden zelfs Zayn en Perrie gevonden.

''Het is niet wat het lijkt.'' zei Liam, hij keek om zich heen naar het mysterieuze meisje, maar ze was weggerend. Ik geef haar niet de schuld.

''Dat kan me niks schelen Liam. Het kan me gewoon niks schelen.'' zei Danielle, ze draaide zich om en rende weg. Liam probeerde haar te volgen, maar werd geblokkeerd door Harry en Niall.

''Haz, Niall, ga weg.'' histe Liam, maar ze schudden hun hoofd. Toen deed Liam iets... verrassend. Hij gooide een vuist naar Niall, en raakte hem midden tegen zijn kaak. Woah, Liam is dronken.

''Niall!!'' riep ik, en rende naar waar hij verward op de grond zat, ''Gaat het buddy?!''

''Yeah...'' mompelde hij, en wreef over zijn gezicht, ''Woah''

Ik hielp Niall overeind en zag dat Harry en Zayn Liam's armen vast hadden gepakt. Eleanor en Perrie waren Danielle gaan zoeken.

''Ik neem hem wel mee, ik wilde toch all gaan. Gaan jullie maar verder feesten.'' zei Ed, en pakte Liam vast.

''Okay bro. App ons als je terug bent.'' zei Harry, Ed knikte en nam Liam mee naar de achteruitgang.

''Well... Dat was een hele gebeurtenis.'' mompelde ik, en keek wie er nog waren. Harry, Louis, Niall, Zayn, Mads en ik.

''Ik heb nog een drankje nodig.'' besliste Niall, en we liepen weer naar de bar.

''12 sterke shotjes alstublieft.'' bestelde Niall, en ik gooide de mijne weer achterover, vastbesloten om alles te vergeten voor één avond.

Na alles is het toch nog mijn verjaardag.

The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu