Chapter Forty-Four ♪ Failure

5.8K 242 14
                                    

''Pardon?'' stotterde Danielle, ze had een zelfde reactie als toen ik het hoorde van haar en Liam.

''Umm, Harry en ik zijn uhh... samen...'' glimlachte ik schaapachtig, en Harry legde zijn arm om mijn heup en trok me naar hem toe.

Liam en Danielle staarden ons met open mond aan.

''Hey, zo reageerde ik niet!'' zei ik, waardoor ze stopten met staren.

''Umm, gefeliciteerd?'' zei Liam, maar het klonk meer als een vraag. Ik glimlachte een beetje.

''Thanks,''

''Dus, hoe lang is dit al aan de gang...?'' vroeg Danielle, en ik keek naar Harry.

''Ongeveer 2 maanden,'' antwoordde hij, en ik knikte instemmend.

''Dus wat gebeurt er nu?'' vroeg Liam, en ik zuchtte. Tijd voor het plan. Nu gaat het echt gebeuren.

''Nu vertellen we het de jongens.'' zei ik, en zag allemaal geschokte gezichten. Zelfs Harry keek me aan met een blik van: 'die is helemaal de weg kwijt'.

''Mijn hemel, ik wist dat je een plan had.'' mompelde Harry, en ik lachte. Natuurlijk had ik een plan, gekke jongen. Stap 1 voltooid. Begin stap 2.

''Natuurlijk. Ik ga de jongens halen, tot over 5 minuten in de lounge.'' zei ik, en iedereen knikte.

''We zullen er zijn.'' zei Harry, hij kneep even kort in mijn schouder, daarna sprong in van de bank en huppelde naar de deur. Als stap 1 zo goed ging, waarom niet stap 2?

''JONGENS!'' riep ik, en keek om het hoekje bij de deur van Zayn en Louis, maar ik vond alleen Zayn.

''Je riep?'' hij lachte, en zette de tv zachter.

''Kun je naar de lounge komen/ We hebben een meeting.'' zei ik, en hij knikte. ''Oh, en je haar doen is niet nodig. Het is alleen wij en de jongens.''

Ik schudde mijn hoofd toen hij naar de haarspray reikte, daarna liep ik terug door de gang, denkend aan waar Louis en Niall verstopt konden zitten. Ik keek in de lounge en het was leeg, dus ik dacht nog een keer. Het restaurant? Nee, te ver...

Ik weet het!

''LOUIS! NIALL!'' schreeuwde ik, ik gooide de deur van de badkamer in de gang open. Bingo.

Ik vond ze met een zeepflesje in hun handen, ze waren het aan het vullen met een of ander spul. Die twee en hun pranks.

''Oh... Hey Rose!'' zei Louis snel, hij duwde de zeep gauw in Niall handen. ''Wat doe je hier?''

''Jullie twee zoeken! Lounge, nu! Groepsmeeting.''

Met die laatste woorden draaide ik me om en rende ik terug door de gang naar Liam's kamer, en zag dat het leeg was. Ze zijn vast al in de lounge.

Ik ging gauw naar de lounge en zag dat ik goed had gegokt toen ik Liam, Danielle, Harry en Zayn op de bank zag zitten. Zayn keek erg verward.

Ik ging naast Harry zitten, en gaf hem even een glimlach terwijl Niall en Louis ook gingen zitten.

''Rose, waarom zijn we hier?'' vroeg Niall. ''We zaten in het midden van een belangrijk zaak.''

Ik lachte.

''Echt waar, Niall? Belangrijk? Jullie waren een prank aan het opzetten in de badkamer?'' Ik grijnsde en hij stak zijn tong uit. ''Nou, er is iets wat we jullie moeten vertellen.''

''En wij ook,'' voegde Liam toe, ''Wij gaan wel eerst als jullie dat willen.''

''Okay,'' zei Harry, en ik was blij dat ik niet als eerste hoefde.

''Okay... Danielle en ik zijn niet uit elkaar.''

Daarna kwam veel geprotesteer van de jongens, ze reageerden hetzelfde als ik deed. Liam vertelde het verhaal dat hij mij ook vertelde, en uiteindelijk begonnen ze het te begrijpen.

''Nou, we zijn blij voor je dude.'' zei Zayn als laatste, en Niall en Louis knikten. ''Nu. Rose.''

Zijn ogen flikkerden tussen mij en Harry, we zaten dichterbij dan we zouden moeten zitten. Zijn arm gleed langs die van mij en ik bereidde me voor om het nieuws te vertellen. Okay Rose, je kunt dit.

''Jongens, flip alsjeblieft niet,'' begon ik, en keek ze allemaal even aan, ''Maar... nou... Harry en ik... zijn bij elkaar.''

Stilte.

Meer stilte.

Louis, Niall en Zayn keken ons met grote ogen aan, en Harry legde zijn arm om mijn schouder zoals Liam bij Danielle.

''Nou, mijn gok was dichterbij dan wat Zayn dacht...'' mompelde Louis ineens, en mijn gedachten werden gek.

''Je gok?!'' siste ik, en keek boos naar Louis. Welke gok? Waren ze aan het raden over mij en Harry?!

''Ummm, nou, uhh, ik dacht dat jullie veel te aardig waren voor elkaar, en ik dacht dat jullie een crush hadden op elkaar, gewoon een crush! Maar Zayn dacht soort van dat jullie uhh friends with benefits waren.'' zei hij snel, maar ik hoorde het perfect.

''ZAYN!'' riep Harry opeens, en Zayn hield zijn handen verdedigend omhoog.

''Het was gewoon een gok, het was duidelijk dat er iets tussen jullie aan de hand was!'' verdedigde Zayn zichzelf, en ik zuchtte. Deze jongens.

''Waarom hebben jullie het ons niet verteld?'' fluisterde Niall, en keek me recht in mijn ogen aan. Anders dan de andere jongens, had hij blijkbaar geen flauw idee van Harry en mij.

''Niall, het spijt ons, het is gewoon-'' begon Harry, maar Niall stopte hem.

''Vertrouwen jullie ons niet, Haz? Rose?''

''Niall, dat doen we wel, echt waar!'' smeekte ik, ''We wisten gewoon niet wat we moesten doen! Als dit uitlekt, kan ik van de show worden getrapt!''

''DAT WEET IK ROSE!'' riep Niall, waardoor ik schrok. Harry trok me dichter naar hem toe. ''Ik weet dat je dan weg kan worden gestuurd! Maar dacht je serieus dat wij het tegen iemand zouden zeggen? Vertrouwen jullie ons dan helemaal niet?''

''Niall, het spijt me'' smeekte ik, er kwamen tranen in mijn ogen. Hij keek gewoon naar me.

''Ik wil het niet horen Rose-''

Hij kon zijn zin nooit afmaken, omdat ik me lostrok van Harry's armen en de kamer uitrende met tranen over mijn wangen. Ik rende Harry en mijn kamer binnen, niet geboeid of iemand me volgde.

Ik gooide mijn lichaam op het bed, ik krulde op rondom mijn kussen en huilde.

Dat ging NIET volgens plan.

♥♥♥


The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu