De rest van de ochtend was zoals verwacht, saai. Na natuurkunde had ik bedrijfskunde, waar we gewoon gingen lezen. Ik heb de hele les besteed aan het lezen van strips en appen met Madison. Toen moest ik me door de drama les heen werken, waar we vertrouwensoefeningen gingen doen. Ik denk dat ik wel 7 keer ben gevallen, my ass is killing me!
Aan de andere kant, het is pauze en we krijgen te weten wie onze mentoren zijn!! Ik sloot me aan bij een groep mensen die naar de kluisjes liep, en spotte Madison's oranje/rode haar verderop.
''Hey, ginger!!'' riep ik, en ze draaide om. ''Kom je? One Direction wacht op je!'' Yep, dat werkte.
Ze huppelde naar me toe, erg blij. Uh oh.
''Wist je dat Ben Radcliffe mee doet aan de show?'' ze grijnsde, pakte mijn hand en sleepte me mee naar de hal. Ben Radcliffe was een jongen in het jaar boven ons, Madison had een grote crush op hem.
''OMG, je gaat vreemd op One Direction.'' zei ik nep geschokt. Ik lachte toen ze me sloeg.
''Je bent gewoon jaloers, mevrouw Forever Alone.'' plaagde ze. We kwamen aan bij de hal. Haar grijns viel weg. ''Oh god, Ik ben zo zenuwachtig! Wat als we een hele oude vent krijgen en we moeten samen met hem leven voor 5 maanden? Of een hele erge bitch?!''
''Yo dude, rustig aan! Het komt wel goed! We hebben maanden op dit moment gewacht, weet je nog?'' zei ik toen ik haar een flesje water gaf. ''Wees blij!!''
Ik zag dat ze zich relaxte toen ze een grote slok water nam. Mensen om ons heen waren aan het duwen om in de hal te komen, die vol stroomde.
''Beter?'' vroeg ik. Ze knikte. ''Laten we gaan dan!'' zei ik blij, en we liepen naar de hal.
De stoelen die er 's ochtends stonden, waren weggehaald en op die plaats stond een grote tafel met een paar volwassenen, ze gaven mapjes aan de mensen. Laat het duwen beginnen.
Madison en ik zuchtten diep en liepen tussen de mensen door. Ik gaf een paar mensen een elleboog en kreeg een trap terug. Per ongeluk, hoop ik. Op de helft werd Mads de andere kant op geduwd, en ik schreeuwde naar haar om straks te meeten aan het einde van de hal. Ik wrong me tussen de mensen door naar voor. Ah, eindelijk!
''Naam.'' zei een verveeld kijkende vrouw tegen me, ze keek op van haar clipboard.
''Rosemarie Tresdale.'' antwoordde ik, het enthousiasme duidelijk in mijn stem.
''Alsjeblieft.'' ze gaf me een dik boek. ''Lees dat maar. Er staat alles in wat je moet weten, maar als je vragen hebt kun je naar het nummer op de achterkant bellen.'' Alles wat ik kon doen was knikken voordat ik weg werd geduwd.
Ik duwde mijn weg uit de mensen, ik zag Madison nergens dus ik ging naar een tafel in de hoek en plofte neer. Ik keek naar het mapje. De voorkant was helemaal zwart, met 'The Mentor' erop geschreven. Ik zuchtte diep en opende hem.
Gefeliciteerd deelnemer!
Dit boek vertelt je alles wat je moet weten over de show! Lees verder voor meer informatie.
Daaronder stond een foto van alle beroemdheden die mee deden. Ik werd nerveus!!
Naam deelnemer - Rosemarie Amber Tresdale
Leeftijd- 17
Mentor(en) - One Direction
Locatie van de show- London, England.
Oh. Mijn. Fricking. God. One Direction is mijn mentor. Ik. Ik heb One Direction. Vijf van de hotste jongens op de planeet. Holy flying poo. Ik moet Mads vinden. Nee, ik moet m'n hoofd eerst leeg maken.
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...