''Ik ben thuis!'' riep ik toen ik Harry's en mijn kamer in huppelde. Harry lag languit op de bank, kijkend naar de herhaling van Celebrity Juice op TV, blijkbaar was het erg grappig, want hij lag helemaal dubbel van het lachen.
''Hé! Styles!'' schreeuwde ik, zodat ik zeker wist dat hij me hoorde. Hij sprong een meter in de lucht!, Ha, LOL.
''Wa- Oh! Hey Rose, alweer terug?'' vroeg hij, rollend van de bank en hij pakte een paar tassen van mijn hand en legde ze op het bed. ''Iets leuk gekocht?''
''Yeah, zo veel! Danielle en Eleanor hebben me echt verwend,'' lachte ik, ''Ze lieten me zelfs een jurk kopen voor het diner van vanavond! Wat vind je ervan?'' ik pakte de jurk uit de tas en hield hem voor mijn lichaam.
De onderkant van de jurk was rood en van een zachte stof, de bovenkant was huidskleurig met glitterende streepjes erop, hij kwam tot de grond. hij zat strak om mijn hele lichaam maar liep bij mijn benen een beetje uit. Harry mond viel open.
''Wow!!'' zei hij, en ik denk niet dat hij meer kon zeggen, zelfs als hij dat wou. Ik lachte en deed de jurk terug in de tas.
''Harry. Harry! STYLES! Hoe laat is het?'' vroeg ik, en ik moest tegen zijn arm slaan om zijn aandacht te krijgen.
''Huh? Oh, rond 6 uur.'' zei hij rustig, en mijn ogen werden groot.
''SHIT! Het diner begint om 7 uur! Maak je klaar! Haal de jongens! Haal Paul! Haal Lux! Haal McRay niet!'' Harry kapte mijn geblèr af door zijn hand over mijn mond te doen.
''Rose, relax. Jij maakt je klaar, ik zorg verder voor alles. Okay?'' zei hij, met een overtuigende glimlach.
''Yeah. Okay. Thanks!'' riep ik, toen ik de tassen pakte en in de kledingkast rende, deze gebruik ik nu als omkleedkamer. Harry mag in de badkamer of in Louis' kamer.
Ik kleedde me uit mijn jeans en jas en haalde mijn half droge haar uit de staart. Zucht, waarom moest Harry me nu onder de douche gooien?
Ik pakte nieuw schoon ondergoed en verwisselde die met de oude, daarna deed ik mijn badjas aan terwijl ik mijn haar en make-up deed. Mijn natuurlijk stijle haar krulde ik in mooie strakke krullen en pakte de bovenste laag en deed die in een losse knot, zo creeërde ik een half-up-half-down look.
Voor mijn make-up deed ik een beetje foundation en blush op, toen mascara op mijn wimpers en met een eyeliner pen tekende ik een zwart lijntje op mijn oogleden, zodat het leek alsof ik kattenogen had. Ik eindigde met rode oogschaduw die Eleanor voor me gekocht had, en glimlachte toen, blij met de eindlook.
Okay, nog 15 minuten. Nu de jurk.
Ik stapte uit mijn badjas en pakte mijn jurk, stapte daarin, en trok hem over mijn kont en op mijn schouders. Toen herinnerde ik het me. Oh, shit. De rits. Ik kan de rits niet zelf dichtdoen. Ik trok hem zover mogelijk omhoog en liep daarna naar de deur en gluurde naar buiten.
''Harry?'' riep ik, en zijn hoofd popte uit de badkamer.
''Mmm?'' vroeg hij.
''Kan jij de rits omhoog doen?'' vroeg ik verlegen, en hij knikte en liep naar me toe.
Ik probeerde niet te denken aan alle huid die ik liet zien, toen hij de rits langzaam omhoog deed, en eindigde met het kleine klipje op mijn rug.
''Hey, wat is dat?'' vroeg hij, voorzichtig wrijvend over mijn schouderblad. Zijn aanraking viel koud op mijn warme huid, en ik rilde een klein beetje. Ik wist waar hij het over had.
''Oh. Niks belangrijks.'' zei ik snel, en deed snel mijn haar er weer overheen, om te bedekken waar zijn hand net nog was.
''Maar-'' begon hij, maar ik hield mijn hand op om hem te stoppen.
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...