Chapter Thirty-Six ♪ Centre Stage

6.7K 254 24
                                    

*Een maand later*

Het is nu een maand na mijn verjaardag, het drama met Liam en dat Lou er achter kwam. Woah, hoe snel de tijd gaat als je het leuk hebt.

We hebben nog maar TWEE MAANDEN over tot de show over is, en vandaag komt mijn eerste single uit! AAAAAAAAHHH!!! We hadden besloten dat het I Knew You Were Trouble van Taylor Swift zou worden, dat liedje maakt me altijd aan het lachen omdat Harry zei dat hij wist dat ik lastig was toen hij me voor het eerst zag.

Nu we het over Harry hebben, onze relatie wordt steeds sterker, hoewel we het nog aan niemand anders hebben verteld. We weten gewoon niet wanneer de juiste tijd is, en hoe langer we ermee wachten hoe moeilijker het wordt.

Liam en Danielle zijn officieel uit elkaar. De geruchten die we op Twitter hadden gezet, verspreidden zich erg snel, en de dag erna heeft management het officieel bekend gemaakt. De fandom was een paar dagen helemaal chaos, maar het lijkt erop dat iedereen het nu een beetje heeft geaccepteerd, inclusief Danielle en Liam. Hoewel ze moeilijk uit elkaar zijn gegaan, zijn ze vrienden gebleven, en Dani is nog steeds erg vaak bij ons.

''Rose!! We moeten NU gaan!'' riep Paul door de lobby, waar ik met Ed en David aan het praten was, de jongen die Ed moet begeleiden. Omdat David een arrogante eikel is, zit Ed nu bij Team Tresdale.

''KOM ERAAN!'' schreeuwde ik, en kreeg een paar boze blikken, ''Ik zie jullie later jongens!''

''Succes!'' zei Ed, maar David sloeg zijn armen over elkaar heen. Ik denk dat hij niet van competitie houdt. Ik rende door de lobby naar Paul, Lou en de jongens, en we bereidden ons voor om naar buiten naar de limo te lopen.

We gingen naar de studio, de oude X Factor Studio. Ze wilden geen andere bouwen, en iedereen verspreid zit over de wereld, gebruiken we de X Factor Studio's in die verschillende landen.

En ik ga erheen om voor het eerst mijn single live te zingen.

''Okay iedereen, er staan een heleboel fans daar buiten dus we hebben een paar beveiligers. Ze leiden ons rechtstreeks naar de limo, geen gemiemel. (is dat een woord?! haha) Harry, niet met fans flirten.'' zei Paul, en ik kreeg een beetje een jaloers gevoel, en Harry zond mij een kleine glimlach.

''Okay dus, 3... 2... 1... go!''

We liepen snel door de deur naar buiten de mensen door. Woah, er zijn veel mensen hier!

''Rose, kom op!'' riep Zayn, en hij en Liam pakten me bij mijn handen en sleepten me mee naar de limo. Ik glimlachte naar de fans die we voorbij kwamen, en las een paar van de borden die ze hadden gemaakt.

TEAM TRESDALE 4EVA!!!

ROSE FOR THE WIN!!!

TEAM ROSARRY ;)

ROSEBUDS FOREVER!!!

Yup, mijn fans hebben zich 'Rosebuds' genoemd. Het is eigenlijk best schattig! Beter dan Tresdalers, wat Louis probeerde bekend te maken. Dat klinkt als een ziekte.

''Phew!'' zuchtte ik, ik klom in de limo en we trokken de deur dicht toen iedereen er in zat. ''Dt was een gekkenhuis!''

''Dat kun je wel zeggen!'' hijgde Lou, en fixte haar haar, ''Ik ben hier zo niet aan gewend. Ik rijd nooit meer samen met jullie! De volgende keer ga ik met Lux, wij kunnen tenminste normaal in een auto stappen lachte ze. Lux kwam later met Ed en een paar andere vrienden naar de studio, omdat we niet wilde dat ze bij deze gekke ochtend zou zijn. Yup, het is 8 uur. TE VROEG!

<><><><><><><><><><>

''We zijn er!'' zei Paul, en keek uit het raam toen de limo tot een stop kwam voor de studio. ''Iedereen uitstappen! En wees voorzichtig, er zijn veel mensen buiten!''

We keken allemaal uit het raam, maar voordat we iets konden zeggen werd de deur open gegooid en stapten we door de massa van flitsen en schreeuwen.

''One Direction!!!''

''ROSE!''

''PAUL!! WE LOVE YOUUUUU!!!''

Nou, de mensen houden van onze Paul. We liepen naar de voordeur, en stopten een paar keer voor een paar foto's en om handtekeningen uit te delen. Daarna werden we door de beveiliging het duur uitziende gebouw binnen gejaagd.

''Iedereen okay?'' vroeg Harry toen we door een paar gangen werden geleid naar weet ik veel waar.

''Jup!'' zei ik, net als iedereen. Ik huppelde door de gangen vol enthousiasme, en probeerde mezelf niet nerveus te laten worden.

''Tada!'' zeiden de jongens opeens, en leidden ons een trap op, openden een deur... En toen stond ik ineens in het midden van het X Factor podium, kijkend over alle lege stoelen die later gevuld zouden zijn met mensen.

''Woah...'' zuchtte ik, en ik voelde iedereen achter me komen te staan.

''Vind je het leuk?'' vroeg Niall, en ik knikte.

''I love it! Oh My God, ik kan het niet geloven! Ik sta op het X Factor podium, waar ik straks ook mag optreden...'' fluisterde ik, en veegde een traan weg.

''Awww  niet huilen!'' riep Louis, en pakte ons allemaal in een grote groepsknuffel. Ik lachte, en veegde nog meer tranen weg.

''Sorry jongens,'' sniffelde ik glimlachend, ''Ik denk dat het me een beetje te veel werd.''

''Geen zorgen liefje, we weten hoe je je voelt.'' grinnikte Harry, en Lou keek me aan met een 'ohhh boyfriend alert' blik. Ik stak mijn tong naar haar uit en zij deed het terug.

''Wat zijn jullie 2 aan het doen?'' lachte Paul, en Lou en ik grijnsden. Ze keek me nog steeds net zo aan, gewoon om me te irriteren.

''Nou, tijd om aan het werk te gaan!'' zei Liam, en we kreunden.

''Kan ik dan tenminste een bakje koffie hebben?'' mompelde ik toen we het podium afliepen.

''Goed. Ga maar kleding passen en dan eten we daarna samen iets.'' zei Liam en ik deed een overwinningsdansje.

Wat kan ik zeggen? Ik moet mijn koffie hebben! We liepen allemaal in verschillende richtingen, ik ging met Lou mee naar de kleedkamers. We ontweken mensen die haastig heen en weer liepen om de deelnemers klaar te maken. Ik zwaaide naar een paar vrienden die hier waren en keek ze aan met 'can you believe this?!' blikken.

''Hier is je koffie.'' zei Lou, en overhandigde me een beker van Starbucks, ''En trouwens, leuk vriendje heb je daar.''

''Oh shut up!'' lachte ik, en sloeg haar speels op haar arm.

♥♥♥










The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu