Chapter Twenty-Three ♪ Let The Games Begin!

7.9K 293 34
                                    

''Go Go Go Go!'' juichte ik, ik pakte de 2 dichtstbijzijnde jongens - Ed en Zayn - en rende door de lobby naar de limo die geparkeerd stond voor het hotel.

''Kom op Paul!'' riep Louis toen Paul langzaam naar ons toe liep om ons te irriteren.

''Goed'' lachte hij, hij jogde naar ons toe, opende de deur en liet ons erin. Paul zat shotgun naast de bestuurder (Hij vindt het niet leuk om met ons te rijden. We zijn te 'luid').

Ik kreeg een verrassing toen ik als laatste de limo in kroop.

''Simon!'' riep ik, ik plofte tussen Simon en Harry in, ''Wat doet u hier?!''

''Iemand - uche HARRY uche - nodigde me uit, forceerde me, en nou lang verhaal kort, ik ga je verslaan met paintball!'' grinnikte Simon kwaadaardig, ''En Harry Birthday Rosie!''

''Awww dankje Simiee!'' lachte ik, ik gebruikte de bijnaam die ik weken geleden voor hem had gecreëerd, ''Ik ga je zo hard verslaan.''

Hij zette zijn beroemde Simon Cowell grijns op, ''Denk het niet.''

''Dus, waar is het slagveld?'' vroeg ik. Ik heb Londen best goed leren kennen, het shop gedeelte in ieder geval. Danielle en Eleanor hebben me in de eerste week hier alle winkels binnen 5 kilometer laten zien.

''Ongeveer 10 minuten hier vandaan.'' zei Harry van naast me. ''Oh, en check Twitter.''

''Okaaaaaay'' mompelde ik, ik pakte mijn telefoon en logde in op Twitter. Ik leerde dat je nooit je Twitter of Facebook ingelogd moet laten, als Ed Sheeran op je telefoon zit. Ik hoef geen herhaling van de 'I LOVE THE EAT MY OWN POOP!' en 'ED SHEERAN IS MY HUSBAND! :O' tweets. Ja, ik heb wraak genomen. Voor een paar dagen was Ed's haar niet rood/oranje, maar een mooie witte kleur blond. Het was jammer genoeg uitwasbaar.

Trends Wereldwijd

#HAPPY18THROSIE

#HarryGetOffEdsPhone

#HarryBirthdayFrom1D

Ik las de eerste paar trends en grijnsde.

''Awww, dankjewel iedereen! een Twitter kaart!'' lachte ik, ik keek daarna boos naar Harry. ''Harry. Harry Birthday. Serieus?''

''Yup!'' glimlachte hij, hij keek stiekem naar Ed, die zijn eigen mobiel aan het checken was.

''Styles, als we niet zo gingen paintballen, zou ik je lichten uitslaan.'' histe hij, maar glimlachte tegelijkertijd. Ik pakte Ed's mobiel, die open stond op Twitter.

@Ed_Sheeran: #FactOfTheDay I wank in the shower!

Ik gooide mijn hoofd in mijn nek en lachte, Ed keek boos naar me. Nu shhhh, tijd voor mijn lol.

@Ed_Sheeran: Did you know that me and @Harry_Styles are gay? #TrueStoryBro

@Ed_Sheeran: THIS IS NOT ROSE. MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOVE U SHEERAN!!

Ik verzond de tweets en gooide de telefoon terug, niet uitgelogd van Twitter. Haha, hij denkt dat ik weer naar zijn berichten heb gekeken.

''Okay, we zijn er!'' Paul's stem kwam van voorin de limo, de limo kwam tot een stop en we stapten uit de auto.

We stonden middenin iets wat leek op Call of Duty. Auto's op z'n kop, ingestorte gebouwen, bomen, overal bosjes. Er was zelfs een vijver! Deze plek ik grooooot!

''Hier heen!'' riep Paul, hij begeleidde ons naar een grote houten keet waar we begroet werden door een instructeur.

''Hey jongens!'' zei hij met een blije instructeurstem, ''Welkom in het London Paintball Centrum! Gaan we lol maken?!''

''Als we Ed kunnen vermoorden, dan ja!'' schreeuwde Harry, en maakte de groep aan het lachen.

''Uh, okay dan! Als jullie me volgen dan krijgen jullie bescherming, verdelen we jullie in teams en dan kunnen we gaan! Heeft iedereen al een keer eerder paintball gespeeld?''

''Ja'' zeiden we tegelijk, we wilden beginnen. Shit. We moeten nog door de instructies en veiligheid heen. Ugh.

Het duurde niet lang voor we ingepakt zaten in camouflage pakken, helmen en onze wapenriemen. We hebben allemaal een groot paintball geweer, 2 kleine geweertjes in onze riem, en een pakketje met hervulbare 'kogels' aan de riem.

Ik ben klaar!

''Okay, teams. Wie wil met wie?'' vroeg de instructeur, we keken elkaar aan.

''Ik ga met Rose!'' riepen Harry en Ed, en renden naar mij toe. Oh god.

''Nou, jullie willen niet allebei in hetzelfde team, dus... Ik ga met Sheeran!'' riep ik, ik stak mijn tong uit naar Harry, die me nep boos aankeek. Aww, iemand is jaloers.

''Dus, dan zijn Simon, Paul, Liam, Niall, Louis en Zayn nog over. Kies jullie teams heren!'' riep ik, en opende mijn armen als een verwelkomend gebaar.

''Ik weet het!'' zei Ed opeens, ''One Direction tegen de rest!''

''Wacht wacht wacht! Ik ga altijd tegen Harry.'' zei Louis, en kwam naast me staan. Yay, wij hebben Louis.

''Okay dan. Wij krijgen Simon!'' riep Harry, pakte Simon's arm, en trok hem bij hun team.

Nu zijn Paul, Liam, Niall en Zayn nog over.

''Ik wil Paul! En... Niall!'' riep ik, en trok ze naar team Rose.

''Deal!'' zei Harry, hij schudde mijn hand, en iedereen trok de gekleurde vesten aan.

Dus de teams zijn;

Team Rose - Rose, Ed, Louis, Paul, Niall

Team Harry - Harry, Simon, Zayn, Liam

Let the (hunger) games begin!!!

♥♥♥

The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu