20.11.21❤️
Bugün de tarih atarak başlamak istedim. Belki bir gün dönerim ve bugün zihnimde böyle bir anı kaleme aldığım gerçeğiyle yüzümü güldürürüm.
Herkese iyi okumalar başlamadan önce yıldıza dokunmayı unutmayınn✨
21. Bölüm
Özlediklerim karşıma geçerek bana sunulduklarında kalbim hiç olmadığı kadar dingin ritmik atışlarını gerçekleştiriyordu.
Tatlı bir meltem esintisinde ayağım ıslak toprağa basıyormuş gibi saçlarım bu esintiyle yüzümü şevkatle okşuyormuş gibiden de fazlasıydı benim için.
Ruhum da bir o kadar dingin olmakla birlikte bu tatlı havada benimle sarmalanmıştı.
Uzun bir konuşma sürecinin ardından ne var ne yoksa anlatmıştım. Elbette bir iki yeri bilmelerini istemedim. Artık dinlenmek için biraz uzanmak istediğimde kızlar da sohbet etmeye devam ediyordu.
"Tüm suç benim değil mi? Ben bu güzel ilişkiye ihanet eden tarafım." Suna'nın kırgın çıkan sesi kulaklıklarıma gelince doğruldum.
"Suna saçmalama aşk dediğin bir anda oluyor demiyor musun hep sen?" Ceren ruhsuz bir şekilde destek veriyordu.
"Ceren haklı Susu sırf bu yüzden kendini suçlaman doğru değil." Suna okuldan yakın arkadaşı Kuzey'e aşık olmuştu ve şuan da arkadaşlık ilişkilerine ihanet ettiğini düşünüp kendini perişan ediyordu.
"O hiç bana o gözle bakmadı ki ben nasıl yaptım bunu? Hayır yoklukta da değildim." Ceren duyduğuna kahkaha atarken ben sadece gülümsemiştim.
"Kızım nerden biliyorsun? Bak heveslenme ama sen Kuzey'in gözünden baktın mı da onun adına konuşuyorsun. Evet arkadaşsınız ve evet o bir erkek."
Suna bize nazaran simsiyah saçları ve ona eş siyah iri gözleriyle oldukça güzel beyaz teni olan mis gibi hatundu. Gülünce açığa çıkan gamzeleri karşıdaki insana hayat vaad ediyordu.
"Ceren başlama yine erkek kötülemeye." Sesi bıkkın çıkıyordu. Ceren sırıtıp Suna'nın yanağından makas aldı.
"İşim bu kızım yoksa can çekişiyorsun karşımda." Göz kırpıp daha geniş gülümsedi. "Senin de geberdiğin günleri görmeyecek miyim ben nasılsa dur bakalım sen?" Ceren geniş bir kahkaha attığında tüm ev inletmişti.
"Ben aşık olacağım da gebereceğim." Devamını getiremeyip yine güldü. "Görürsün bebeğim ama rüyanda." Öpücük atıp sırıtıyordu ki kafasına yastık yemesi de ani olmuştu. Onlar karşımda boğuşurken ben de gülerek izliyordum.
Çalan telefonum tüm hengame sesini dağıttığında odada sessizlik hakim olmuştu. Arayan sadece numaraydı ve bu nedenle cevaplamak istemedim. Takıntılı olduğum nokta eğer önemliyse ikinci defa araması gerektiğine inanıyordum.
Arama bitmiş hemen ardından aynı numara tekrar aradığında bu defa cevaplayacaktım. "Sese aç belki önemlidir?" Ben de tam olarak öyle düşünüyordum. "Hoparlöre al." Ceren'in de dediğini yaptıktan sonra sonunda cevapladım. "Alo?" Kimdi bu saatte? Kod adı: Sapık!
"Sedef?" Duyduğum sesle duraksarken kızlarla göz göze gelmiştik. Pis ukala neden arıyordu? Sessiz bir şekilde Serdar bey olduğunu kızlara söylediğimde nefeslerini tutmuşlar şaşkın şaşkın bakmaya başlamışlardı.
"Serdar Bey?" Nefes sesi duyulmuştu. "Seni merak ettim nasılsın?" Kızlara baktığımda kaşları havalanmış kötü kötü gülüyorlardı. Ben de gülüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIVILCIM| 18
Teen FictionMeğer aramızda olan bağ biz henüz hiçbir şeyin farkında olmadan oluşmuş. Öncesinde sonrasında her zaman bir kıvılcım bizi bir araya getirmiş ancak biz bunun farkında olmamışız. Hatta sırf farkında olmayalım diye gözümüze ateşten perdeler inmiş. Bir...