Herkese mutlu hafta sonları diliyorum iyi okumalar canlarım
🖤
14. Bölüm...
Ne ile karşılaşacağını bilmemenin korkusu içine sinmiş olsa da odağını sürekli farklı yerlere yönlendirmişti.
Yakarsa bilinmezlik merakı yakardı insanı.
Tüketirdi.
Nihayet eve kazasız belasız geldiklerinde kapının önünde kimsenin olmadığını gören yüzler rahatlıkla tebessüm etmişti. Serdar Süleyman'a da izin vermiş bir süre dinlenmesini ve buradan uzaklaşmasını uygun görmüştü. O halini hatırlayınca sıkıntılı bir nefes bıraktı. O da kanlar içindeydi.
İçeri geçene kadar genç kız olanları hatırlayıp midesine kramplar girerken kendisini pek de iyi hissetmedi ve bu durum yüzüne yansımıştı. Onu izleyen Serdar ise bunun farkındaydı genç kızın etrafına nasıl kuşkuyla baktığını gördü. Bu nedenle evi temizletmiş kırılan camı onarılması için gerekeni yapmıştı en azından o günün izlerini silmeyi başardı. Peki aklımdan nasıl çıkacak?
Koraklılar Sedef'in sadece oturup izlemesini sağlamış kahvaltıyı kendileri hazırlamışlardı. Oldukça eğlenceli anlara şahit olan genç kız bulunduğu durumun tadını çıkartıyordu çünkü yaşadığı her anın değerini bilecek kadar çok sey yaşamıştı. Ancak ameliyat sonrası mı bilinmez çok iştahı yoktu Serdar'ın yaparken oldukça özendiğine şahit olduğu omleti dahi canı istemedi hatta yorgundu ve sadece uyumak istiyordu.
"Abla ama bak gerçekten biraz daha zorla kendini." Sedef sadece tebessüm ederek masaya baktı ve kafasını iki yana salladı.
Genç adam ve kardeşi bu durum üzerine göz göze geldiler abisinin bakışından anladığı üzere zorlamak istememişlerdi. Ancak Serdar durup saatine baktı ve ardından gözlerini genç kıza çevirdi.
"Zorlamak istemiyorum ama ilaç saatin yaklaştı biraz daha yemen gerekiyor." Genç kızın omuzları düşmüştü. Hafif bir nefes bıraktı. Yemekler midesi boyunca sıralanmış gibi aşırı tok hissetse de Serdar haklıydı. Bu yüzden kafasıyla onayladı ve minik lokmaları sakin de olsa yemeye başladı.
Sohbet'in bol olduğu kahvaltıda küçük hanım ve genç kız bir şeylerden bahsederlerken Serdar bu yaşananların arkasında kimin olduğunu düşünüyordu. Sedef ile de doğru düzgün konuşmamışlardı.
Genç kızı izledi bir süre yorgun olmasına rağmen kardeşiyle olan sohbetine kulak kesildi.
"Nasıl gerçekten mi?"
"Evet benim haberim yok bundan."
"Ama ben sana vermesi için Serdar Beye..." Dediği sırada genç adama dönmüştü ve onu izlerken bulduğunda gözlerini çekemedi ve izlemeye başlamıştı. Derin bir iç çekme ihtiyacıyla yanıp kavrulsa da kendine hakim olmayı başarmıştı. Küçük koraklı bir şeyler hissediyordu ancak yine de erken olduğuna karar verip ikiliye baktı. Yakışmıyor değiller? Ama yakışıklım sarı sevmiyor!Birbirlerinin gözleri içine bakıyor bir şey söylemiyorlar adeta dalıp gitmiş birbirleriyle sessizliğin kıyısında oturmuşlardı.
Sen öyle bakarsan ben ne yapacağımı bilemem ki patron!
Daha ne kadar ışıldayacaksın gözümde? Oysa ben siyah severim.
İlk bu anı bozan genç kız olmuş önüne dönmüştü aynı şekilde genç adamda irkildi ve şuana geri döndü. Aklı kendisine oyun oynuyor gibi hissediyordu. Boğazını temizleme ihtiyacı duymuş ardından da konuşmuştu. "Kendisi yoğun olduğu için unutmuş olmalı." Tekrardan Serdar'a baktı. "Değil mi Serdar Bey? Sedef için yaptığım çizimleri vermemişsiniz de." Genç adam konuyu şimdi anlamıştı ve iki güzel kıza bakıp durdu. "Evet eve geldiğimde getirecektim ama fırsatım olmadı. Hatta bekle getireyim." Yerinden kalkıp odasına doğru ilerlemişti. İki genç kız ardından sohbete devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIVILCIM| 18
Teen FictionMeğer aramızda olan bağ biz henüz hiçbir şeyin farkında olmadan oluşmuş. Öncesinde sonrasında her zaman bir kıvılcım bizi bir araya getirmiş ancak biz bunun farkında olmamışız. Hatta sırf farkında olmayalım diye gözümüze ateşten perdeler inmiş. Bir...