2 | ғᴏᴜʀᴛᴇᴇɴ

2.9K 120 9
                                    

Második évad | Tizennegyedik fejezet

𝐃𝐞𝐚𝐥

Megérkezve Ryder lakására, egyből ledobtam a magassarkúm és kényelembe helyeztem magam a kanapén. Ő kitöltött mindkettőnknek egy pohár Scotch - ot, majd leült mellém.

- Gondolkodtál már a házon? - érdeklődött.

- Igen. Vannak kikötéseim. - fordultam felé határozottan.

- Na ez már rosszul kezdődik. - mondta és egy huzamban megitta az egész italát.

- Kirúgod a csajt, és az apád nem teheti be a lábát abba a házba. - közöltem vele.

- Ennyi? - kérdezett vissza, meg sem lepődve a feltételeimen.

- Pontosan. - bólintottam.

- A te kis barátod, Marcus - nevezte a nevén nagy nehezen - Megszakítasz vele minden kapcsolatot. Ez pedig az én kikötésem.

Egy pillanatra elgondolkodtam, de abban maradtam, hogy nem várhatok el tőle semmit, ha én azt az egy dolgot sem teljesítem, amire megkér.

- Áll az alku. - nyújtottam felé a kezem drámaian.

- Áll bizony. - ragadta meg a karom és magára rántott.

Hajthatatlanul falni kezdte az ajkaim, a kezeivel közben az egész testemet átjárta. Felhúzta a szoknyám és egy határozott mozdulattal széttépte a harisnyámat, majd a fenekembe markolt. Lekaptam a felsőmet, ezután az övét is. Ő hirtelen fordított a pozíción, így én kerültem alulra. Lehúzta a szoknyámat a széttépett harisnyával, és a fehérneműmmel együtt. Először két ujját mélyítette belém, mire erőteljesen felszisszentettem, amikor pedig a nyelvét is használatba vette heves felnyögések hagyták el ajkaimat. Végig egymás szemébe néztünk, amíg a csúcsra jutatott. Türelmetlenül megszabadult a nadrágjától, majd ismét a kanapéra vetődött és magára ültetett. A testeink egymáshoz préselődtek, ahogy intenzíven fel-alá mozogtam rajta, az izzadtság cseppjeink összefolytak.

Időközben alkalmaztunk különböző pozíciókat is, kijelenthetem, hogy egész életem során ez volt a legvadabb és szenvedélyesebb szeretkezésem mindközül. A szexuális feszültség kettőnk között minden alkalommal olyan erős, szinte tapintható. Mindenébe szerelmes vagyok és ezt leplezni sem próbálom. Ha lehetne egész nap csak csodálnám őt, és újra meg újra beleszeretnék.

Az egyik legjobb érzés volt ismét a karjai közt kelni, és hallgatni az édes szuszogását, ahogy a fejem a mellkasára hajtom. Úgy gondoltam, hogy meglepem egy gyors reggelivel, mielőtt haza megyek, szóval rögtön neki is láttam. Épphogy elkészültem, amikor kivánszorgott a szobából a szemét dörzsölgetve.

- Palacsinta igaz? Álmomban is érzem az illatát. - motyogta, mielőtt a hátam mögé settenkedett és átölelt.

- Dehogy érzed, téged egy bombarobbanás sem tudna felkelteni. - viccelődtem.

- Ez nem igaz. - háborodott fel, megsértve.

- Nem igaz szerelmem, nem igaz. - bólogattam eljátszva, hogy neki van igaza.

- Azt mondtad szerelmem? - mosolygott önelégülten.

- Igen, szerelmem. - mosolyodtam el én is, majd megcsókoltam.

Miután megreggeliztünk Ryder hazavitt, ő pedig elment elintézni pár dolgot a házunkkal kapcsolatban. Teljesen biztos voltam magunkban, hogy ezúttal tényleg minden úgy fog alakulni, ahogy azt szeretnénk, és semmi sem választhat el minket. Kivirultan léptem be a házunkba, alig vártam, hogy megpuszilgassam Maya kis arcát, de előtte még várt rám valami a nappaliban. Az anyám Marcusszal kávézott, amint megláttak furcsálló tekintettel nézték a kicsapongó boldogságot az arcomon. Ahogy Ryderrel is megbeszéltem, itt volt rá a lehetőség, hogy kizárjam az életemből, de azért mégis jobban örültem volna neki, ha nem így kell lerendezzem a dolgokat.

 Ahogy Ryderrel is megbeszéltem, itt volt rá a lehetőség, hogy kizárjam az életemből, de azért mégis jobban örültem volna neki, ha nem így kell lerendezzem a dolgokat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️Where stories live. Discover now