Második évad | Tizenkettedik fejezet
𝐈𝐟 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨, 𝐬𝐨 𝐚𝐦 𝐈
Még így sem terveztünk annyira kirúgni a hámból, ezért csak egy bárt látogatottunk meg. Egyikünk sem járt még ott, teljesen új volt mindkettőnknek, de ez méginkább feldobta a dolgokat.
- Mit adhatok? - kérdezte a pultos, mikor leültünk elé.
- Négy tequilát, duplán. - mondta Alex, mire felé kaptam a fejem.
- Hé, lassíts. Nem leinni jöttünk magunkat. - ellenkeztem a kikért mennyiségről.
- A magad nevében beszélj. - motyogta, eléggé stresszesnek tűnt.
- Történt valami? - érdeklődtem. Rájöttem, hogy mostanában kevés figyelmet szenteltem Alexre.
- Ja nem, csak tudod van ez a srác, akivel az egyetemen ismerkedtem meg. Kiderült, hogy mennyasszonya van. - mondta.
- Ne már, Eddie? Aranyos fiúnak tűnt pedig. - emlékeztem vissza az említett fiúra, simán el tudtam volna képzelni Alex mellett.
- Igen, csak tűnt. El kell fogadjuk, hogy a szerelmi életünk mindig is egy nulla lesz. - mondta, majd legurított egymás után két tequilát.
- Erre muszáj innom. - mutattam fel a poharam és követtem Alex példáját.
Ahhoz képest, hogy nem így terveztem az estét, könnyedén elengedtem magam, és csak élveztem a pillanatot a barátnőmmel. Épp karaoke est volt, ezért nem kérdés, hogy mi is szerencsét próbáltunk kisebb nagyobb sikerrel. Egész pofás kis nézőközönséget kovácsoltunk magunknak, az sem zavart, hogy totál hamisak voltunk, iszonyatosan jól szórakoztunk. Egy fiú csapat is felfigyelt ránk, Alex pechére pont Eddie társasága volt. A többi srác is az egyetemre járt, tehát nem voltak ismeretlen arcok. Miután végeztünk a botrányos előadásunkkal, csatlakoztak hozzánk a pultnál. Alexen láttam, hogy próbál nem tudomást venni Eddie - ről, és a fiú sem figyelte a lányt olyan buzgón. A srácok nagyon viccesek voltak, nagyon jó hangulatot varázsoltak.
Eddie és az egyik fiú, Logan cigarettázni indultak, gondoltam én is csatlakozok közéjük, és hátha ki tudok húzni Eddie - ből ezt-azt. Mielőtt kiléptem volna a bárból Alex kétségbeesetten rázta a fejét, de hiába, Vanity alkohol hatása alatt gátlástalanabb, mint valaha.
- Kár, hogy levelezős tagozaton vagy, sok mindenről maradsz le. - mondta Logan, közben egy szálat nyújtott felém.
- Én sem így terveztem, de a kislányommal kell lennem. - mondtam, mire a szemei kikerekedtek.
- Van egy lányod?
- Igen, egy éves múlt. - bólogattam büszkén.
- Biztosan gyönyörű, akár az anyukája. - bókolt.
- Úristen Logan, azt hittem ebből már kinőttünk. - szólta le Eddie.
- Nem vehet el mindenki egy lányt, már huszonéves korára. - vágott vissza.
- Tényleg, ki a szerencsés? - kérdeztem.
- Ez bonyolult. Valószínüleg felbontom az eljegyzést. - adott választ.
- Mi van?! - förmedt rá Logan.
- Nem érzem vele. Nem akarok egy olyan nőt elvenni, akit nem szeretek. - fordult barátja felé. Ezt vártam én, bingó.
- Egy másik lány van a dologban? - kíváncsiskodtam.
- Magadtól is tudod, hogy igen. - mosolyodott el.
- Ti kavartok? - kapkodta a fejét köztünk Logan, teljesen értetlenül.
- Te semmit sem beszélsz meg vele? - néztem Eddie - re nevetve.
- Nem barátom, Vanityvel nincs köztünk semmi. - mondta a fiúnak, közben vállon ütögette.
Rögtön izgatott lettem Alex miatt, hisz egyértelmű, hogy a srác oda van érte. Bízok benne, hogy tényleg minél előbb véget vet a kapcsolatának, és nem csak bolondítja a barátnőmet.
Jól elbeszélgettem a két fiúval, épp egy újabb cigarettára terveztem rágyújtani, amikor valaki kikapta a számból. Döbbenten kaptam félre a tekintetem, ami Ryderen akadt meg. A szemem láttára morzsolta össze, majd dobta félre zabosan. Láttam előre, hogy mi lesz ebből, de álltam elébe. Ha ő így, hát én is.
ESTÁS LEYENDO
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️
RomanceA drámát és a romantikát összevonni? Főleg egy gimnazista lány életében? Nem a legokosabb döntés. Vanity és az Eastwood gimi története évekkel ezelőtt megkezdődött, de vajon két év kihagyás után mire kell felkészülnie a lánynak? Az élete jelentős f...