ɴɪɴᴇᴛᴇᴇɴ

4.9K 152 21
                                    

Tizenkilencedik fejezet

𝐑𝐲𝐝𝐞𝐫

Szombat

Gyorsan letelt a hét, talán azért mert minden nappal egyre jobban vártam a hétvégét. Utána kerestem a helynek, ahová megyünk, és Kim szavaival élve, tényleg brutál jónak tűnt.

Nicholas durva fellépését követően, Alexia úgy döntött, hogy szakít vele. Bízott benne, hogy ezzel a döntéssel sikerül jobb belátásra bírnia, de egyáltalán nem így történt. Ahogy én láttam, meg se viselte a szakítás, és ugyanúgy tartotta a bunkó stílusát mint azelőtt. Egyből arra gondoltam, hogy az a bizonyos lány, aki ott volt nála az este, nem csak beszélgetni jött, és a bátyám pontosan tudta, hogy ki következik Alexia után.

Ismét két tűz közé kerültem, nem tudtam melyik cselekedetem lenne a helyes. Ha beszámolnék erről Alexnek, vagy én magam is elfelejteném az egészet. Nagyon rossz állapotban volt, ezért nem akartam méginkább fokozni a fájdalmát.

Elérkezett a szombat, és alig vártam, hogy végre kikapcsolódhassak. Túl sok minden történt az elmúlt időben, amire jobb nem gondolni.

Mind Kim házában készültünk, volt szerencsém megismerni az anyukáját is. Nagyon kedves és közvetlen volt, úgy kezelt minket, mint Kimet. Elfelejtettem, hogy Diamond is jelen lehet, sikerült összefutnom vele is, nem mintha nagyon vágytam volna rá. Lenéző volt, de nem csak velem a lányokkal szemben is, igazi beképzelt személyiség, ahogy Kimberly is mondta. A telefonját nyomkodta a nappaliban ülve, a megjelenését tekintve, arra következtettem, hogy ő sem otthon tölti az estét.

- Te, így, hová? - nézett végig rajta Kim, undorral az arcán.

- Közöd? - mosolygott öntelten.

- Hagyjuk. - rázta a fejét majd a szobájába irányított minket.

- Egyébként Winston bulijába megyek, nem sokára itt van értem. - közölte, azután, hogy Kim ráhagyta. Rá néztem és elégedetten vigyorgott vissza. Csak azért folytatta, hogy engem bosszanthasson, és sikerült is felhúznia.

Tudtam, hogy Winston baromira gyűlöl, de azért bíztam benne, hogy még lesz rá alkalmunk átbeszélni ezt. Ő viszont, azonnal bulikat rendez, és az ex barátnőit is meghívja rá, nem is nagyon vagyok meglepve.

- Ne is törődj vele, csak idegesíteni akar. - próbált nyugtatni Kim.

- Sikerrel járt. - ültem le dühöngve Kim ágyára.

- Mi itt épp bulizni készülünk! - mutatott körbe Alexia, emlékeztetőül, hogy semmi sem veheti el a kedvünk.

- És a pont Garciánál. - nyújtotta felé a tenyerét Claire, és pacsiztak. Időközben ő is kibontakozott a visszahúzódó lány szerepe mögül.

Nagyon jól éreztem már a buli előtt is magamat a lányokkal. Sokat segített, hogy mind a négyen megtaláltuk a közös hangot, és unalom mentesen ütöttük el az időt. Közeledve az induláshoz, már mindenkiben volt egy bizonyos alkohol mennyiség, ami méginkább feldobta a hangulatot. Kim anyukája kedvesen felajánlotta, hogy elvisz minket a szórakozóhelyre, ami igazán jól jött.

Nagy mákunk volt, hogy a belépésnek nem voltak szigorú kikötései, azért mégsem egy egyszerű házi buliról van szó, ahová szinte akárki bemehet. A hely már akkor szinte tele volt emberekkel, pedig nem sokkal nyitás után érkeztünk. Szuper zenéket játszottak, és az atmoszféra is nagyon különleges volt, eltért a megszokottól.

𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora