Prológus— Miért vagy ilyen csendes? — csukta be magunk mögött a szoba ajtaját.
Hezitáltam, megtegyem vagy sem? Mindent, amit eddig egyedül létrehoztam, eldobjam érte? Meg sem érdemli, hogy a közelében legyek, de én mégis csak rá vágyom ebben a rohadt házban. Arra vágyom, hogy megcsókoljon, közben az ujjaink egybe forrjanak, hogy mindent ami eddig velünk történt egy pillanatra elfeledjünk.
Vanity Caranonak hívnak, tizenhét éves gimnazista lány vagyok. Két évvel ezelőtt az Eastwood Charterben kezdtem meg a tanulmányaim, ugyanekkor a családomat szörnyű tragédia sújtotta. Egy szerencsétlen baleset következtében az édesapám meghalt. Anyámmal, Manonnal ezt követően megromlott a kapcsolatom, a bátyámmal, Nicholasszal viszont sokkal közelebb kerültünk egymáshoz. Mindketten züllött tinik voltunk, de apa elvesztése után megkomolyodtunk és érettebben álltunk az élethez. Ahogy azt említettem, nem voltam egy mintagyerek, rengeteg hülyeséget halmoztam egymásra, amikor tizenöt évesen a gimibe kerültem. Ebből kifolyólag hamar ráuntak az erkölcstelen viselkedésemre, és rövid időn belül felfüggesztettek, majd kirúgtak. Ebben az időben a család sokat veszekedett, de anyám minden lehetőséget megragadva más és más iskolákba kényszerített én pedig gyűlöltem mindet. A baleset után magamba szálltam, és rájöttem, hogy minden amit tehetek, az nem más minthogy befejezem az iskolát, hogy apa büszke lehessen rám onnan fentről. Anyám befolyásos asszony, elintézte, hogy újra az Eastwood gimibe járhassak. Mivel az első két évemet nagy nehezen befejeztem, nem kell mindent az elejétől újra kezdjek. Nehéz lenne megtalálni a közös hangot a nálam évekkel fiatalabbakkal.
A bátyám is ide jár, ő most végzős. Sok mindenkit ismerek az iskolából, ráadásul a legjobb barátnőm, Alexia az osztálytársam lesz.
Hét hónappal korábban:VANITY!!!
Anyám kiabálására riadtam fel, majd az éjjeli szekrényen lévő telefonomat vettem kézbe.
Csessze meg! Nyolc óra egy perc, el fogok késni. Az első napomon. Ennél jobb benyomást nem is tehetnék.Minden erőmet összeszedve kipattantam az ágyból, és a fürdőbe siettem. Mindennel elkészülve, a nappaliba vettem az irányt, boldogan és magabiztosan. A lépcső alján anyám várt kezében az uzsonnás zacskómmal, plusz ahogy láttam ingerült volt. Miattam, mint mindig.
— A fiúk már várnak, kapkodd magad. — tartotta felém a zacskót, és meg sem várta, hogy érte nyúljak már el is engedte. Ha nem lennének jók a reflexeim, ma nem igazán kéne ebédeljek.
— Kösz! — kiabáltam utána a szemeim forgatva, aztán hirtelen leesett, hogy mit is mondott.
Fiúk? Nem itta meg a reggeli kávéját, hogy kettőt lát Nicoból?
A nappaliba érve megláttam a bátyám, ahogy egy másik fiúval beszélget az ajtó előtt. Váó, anyám nem halucinál, tényleg volt egy másik fiú is.
Még mielőtt észrevettek volna, felszólaltam, hogy mehetünk, ekkor a két fiú elhallgatva felém kapta a fejét.
Nico haverja döbbenten nézett rám, majd szépen lassan végig mért tetőtől-talpig. Nem mondom, hogy zavart volna, hisz egy helyes srácról van szó, de mégis csak ott állt mellette a bátyám, és ő gyűlöli amikor a fiúk így néznek rám.
Éreztem, hogy egy érdekes út áll előttünk, de egye fene;
Visszatértem Eastwood gimi!𝐕𝐚𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐂𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨
__________
ᴘʟᴀʏᴇᴅ ʙʏ : ᴍᴇɢᴀɴ ғᴏx
𝐍𝐢𝐜𝐡𝐨𝐥𝐚𝐬 𝐂𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨
____________
ᴘʟᴀʏᴇᴅ ʙʏ : ᴛɪᴍᴏᴛʜʏ ɢʀᴀɴᴀᴅᴇʀᴏs
* Vanity és Nicholas karakterét időközben
megváltoztattam.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️
RomansaA drámát és a romantikát összevonni? Főleg egy gimnazista lány életében? Nem a legokosabb döntés. Vanity és az Eastwood gimi története évekkel ezelőtt megkezdődött, de vajon két év kihagyás után mire kell felkészülnie a lánynak? Az élete jelentős f...