Harminchatodik fejezet
𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬
Az első csókunk igazán felemelő érzéssel töltött el. Párszor már fantáziáltam erről a pillanatról, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen formában megtörténhet. Ryder rideg, komor külseje csupán egy páncél, ami rengeteg kedvességet és törődést rejt. Ezt kimutatta azzal is ahogy csókolt, érzelmesen és szenvedéllyel. A születésnapom eddig mesébe illő és ezt csakis neki köszönhetem.
Ragaszkodott a listám többi pontjához is, könnyedén elérte, hogy én is hasonlóan lelkesedjek mint ő. Próbáltunk szinte mindent megvalósítani, de el kell ismerjem a gyerekkori fantáziám nem ismert határokat. Pont a suli idő végére végeztünk mi is, ezért anyáéknak nem volt feltűnő, hogy nem onnan jöttem. Bíztam benne, hogy a bátyám nem szólja el magát. Anya és a nagyi már bőven elkészültek mire megérkeztünk, bele sem merek gondolni mennyi kínnal és veszekedéssel járt a végeredmény. Alexia, és Kimberly is jelen voltak, már csak ránk vártak. Jót nevettem, amint megláttam, hogy a nagyi megkörnyékezte Kimet, Nicholas hasonlóan kínosan ült, mint én a minap.
- Hogy néztek ki? - mért végig rajtunk a bátyám lekezelően.
- A herceg és a hercegnő.- kapott a szája elé nagyi izgatottan.
- Én leszek a tanú! - pattant fel Alexia és egy nagy öleléssel köszöntött - Boldog születésnapot szívem - adott két puszit a köszöntés mellé.
- Köszönöm. - vigyorogtam.
- Boldog szülinapot Van! - köszöntött Kimberly is.
- Köszönöm. - öleltem át szorosan.
Rendkívül boldog voltam, amiért a számomra kedves emberek vettek körül. Jól esett, hogy mindenki barátságos volt Ryderhez, még Nicholas is. Nem tudhatták, de ez rengeteget jelentett nekem. Egész remekül alakult ez a családi ebéd, erre a kis időre még anyáék is félre tudták tenni a konfliktusukat. A végéhez érve mindenki meglepett egy kis aprósággal, bár tényleg nem vártam semmit, bőven elég volt ez az idilli hangulat, meg persze a csodás délelőttöm Ryderrel.
Miután befejeztük az evést, a bulihoz készülődtünk. Rydernek fontos dolga akadt, ezért elment, de megígérte, hogy mindenféleképpen visszatér a buli kezdetére. A lányokkal felmentünk a szobámba megejteni egy kisebb csevelyt, és bevallom ez a hercegnő ruci is eléggé szorított néhány helyen, kénytelen voltam levenni.
- A tanúságot komolyan gondoltam. - jelentette ki Alexia, Kim pedig el kezdett nevetni.
- Én fix koszorúslány leszek. - közölte Kim, miután kinevette magát.
- Az esküvőm tervezése helyett kisegíthetnétek ebből a ruhából. - puffogtam.
- Vegyük komolyra a témát - állt fel Kim és a segítségemre sietett.
- Mi van köztetek? - tette fel helyette Alex a kérdést.
- Őszintén, nem tudom. - válaszoltam, a két lány egymásra nézett, majd vissza rám.
- Ha esetleg nem látnál tisztán, épp egy hercegnő ruhát fejtek le rólad, amit tőle kaptál. - mordult rám Kim.
- Titeket nem zavar? - kérdeztem félénken.
ESTÁS LEYENDO
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️
RomanceA drámát és a romantikát összevonni? Főleg egy gimnazista lány életében? Nem a legokosabb döntés. Vanity és az Eastwood gimi története évekkel ezelőtt megkezdődött, de vajon két év kihagyás után mire kell felkészülnie a lánynak? Az élete jelentős f...