Második évad | Huszonkettedik fejezet
𝐅𝐚𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥
A hangulat órákon át jó volt, mindenki felszabadultan szórakozott. Nekem valamiért mégis rossz előérzetem volt. Anyával és egy pár barátnőjével beszélgettem a teraszon, már kicsit későre járt, sötétedni kezdett. Gondoltam ránézek Mayára, hogy hogy érzi magát, nem-e álmos, ezért egyből Ryder felé indultam, abban a hittben, hogy nála van a kislány.
Ő is nevetgélve társalgott pár barátjával, ahogy odaértem hozzájuk egy büszke mosollyal ölelte át a derekam.- Hol van Maya? - kérdeztem.
- Biztosan anyukáddal.
- Vele nincs, tőle jövök.
- Akkor biztos valaki játszik vele, tudod, hogy szereti a figyelmet. - mosolygott ismét.
- Nagyon furcsa érzésem van Ryder, kérlek járjuk körbe a helyet. - suttogtam hátat fordítva a barátainak, hogy csak ő hallhasson. Nem akartam paranoiásnak tűnni, de tényleg aggódni kezdtem. Csak biztosra szerettem volna menni.
Ryder feleslegesnek tartotta, de azért beleegyezett, hogy körül nézzünk. Fel-alá járkáltam vizsgálva a velem szembe álló arcokat, de Mayát sehol sem láttam. Már megkérdeztem Alexszet, Nicót, Winstont is, de egyiküknél sem volt. Egyre jobban pánikolni kezdtem, a lélegzetem szaporább lett, a lábaim is felgyorsultak. Amikor már az egész helyet átfésültem Ryderbe botlottam, nála sem volt a lányunk. Látszott rajta, hogy ő sem annyira nyugodt már.
- Megnézted kint is? - léptem elé riadtan.
- Igen mindenhol. - válaszolt még mindig nézelődve.
- Mi a baj? Miért néztek mindketten ilyen rémülten? - csatlakozott közénk Mariah.
- Nincs meg Maya. - fordultam felé, könnyekkel a szemembe.
- Mi az hogy nincs meg? - kérdezett sokkoltan.
- Szólok a többieknek, mégegyszer körbe megyünk. - jelentette ki Ryder, majd azzal el is viharzott.
Teljesen összezuhantam, fogalmam sem volt, hogy mi tévő legyek. Már a lehető legrosszabb dolgok is megfordultak a fejemben. Hirtelen térdre rogytam és zokogni kezdtem, azt hittem hogy ott helyben elájulok. Ha bármi történne Mayával abba belepusztulnék, annyira bíztam benne, hogy megjelenik előttem és a kis kezével megsimogatja az arcom. Helyette Mariah próbált összeszedni a padlóról, az anyám, Alex és Kim is a segítségére siettek. Egy-két röpke pillanatra elveszítettem a valóságot, mindent homályba borult, a hallásom eltompult. Nagy nehezen vissza zökkentem, kirajzolódtak előttem az aggódó arcok.
- Kiana... - mondtam ki halkan a nevét, mindenki értetlenül nézett rám, egyedül Alexnek esett le, hogy miért említem ezt a nevet.
- Az hogy lehet? Hogy jutott be ide? - állt elém.
- Kicsoda?! - ráncolta össze a szemöldökét Kim.
- Volt egy elméletünk, hogy Marcus és Kiana, Ryder volt asszisztense, közös célja, hogy kettőjüket szétválasszák.
- Marcus? - nézett furcsállóan anya - De hisz ő úgy szereti Mayát, mintha a sajátja lenne. - képtelen volt elhinni, hogy Marcus ilyet tenne.
Közben a fiúk is visszatértek, ismét csak Maya nélkül. Már Ryder is teljesen kétségbeesett volt, rögtön hozzám sietett és szorosan magához ölelt. Sokat jelentett, hogy a karjai közt lehettem, de mégsem volt elég ahhoz, hogy észhez térjek, ameddig Mayát nem tudhattam magam mellett, addig bárki tehetett volna bármit, lélekben nem voltam jelen.
Alex nem habozott, rögtön közölte Ryderrel az elképzelését, akinek több se kellett, azonnal elöntötte a düh. Mindenki összeszedelőzködött és a két szóban forgó személy lakásához indult, ezzel egyértelműen véget vetve az esküvőnek, a vendégek is izgulva hagyták el a helyszínt.
Az első megálló Marcus lakásánál volt. Amíg én szavakkal próbáltam volna egyről a kettőre jutni, Ryder éppenhogy nem törte rá az ajtót, és amint Marcus feldúltan kinyitotta azt, a földre teperte.- Hol van a lányom te mocsok?! - üvöltött rá, közben bemosott neki egyet. Ezután Winston és Nico nagy nehezen visszafogták.
- Elment az eszed?! - mormogta Marcus a vérző orrát fogva.
- Marcus - szólítottam meg, mire egyből felém kapta a fejét. Ha Ryder kirohanása nem lett volna egyértelmű, rajtam biztosan észrevette, hogy nagy a baj. A szemeim vörösek lettek a sírástól, az arcomat belepte a könnyekkel összefojt szemfestékem.
- Történt valami Mayával? - nézett a szemeimbe aggódva.
- Ne csinálj úgy, mintha nem tudnál róla! - kiabált Ryder, ismét megindulni próbált felé, de határozottan az útjába álltam.
- Esküszöm, hogy semmi közöm ehhez! Kiana egy jó pár hete felkeresett, fogalmam sincs hogyan talált meg engem. Közölte velem, hogy terhes Rydertől, és ha jót akarok Vanitynek, akkor ne hagyjam, hogy visszamenjen hozzá. - magyarázta.
- Marcus segítened kell, a lányunk bajban lehet. - kérleltem összetörten.
- Megpróbálhatom felhívni. - mondta és már elő is vette a telefonját.
Kihangosította a telefont, kicsörgött. A szívem majd kiugrott a helyéről, már alig vártam, hogy vége legyen ennek a rémálomnak. Csak csörgött és csörgött, de válasz nem érkezett. Megpróbáltuk még egy párszor, de semmi. Minden egyes sikertelen hívással a szívem egy darabja semmisült meg.
ESTÁS LEYENDO
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️
RomanceA drámát és a romantikát összevonni? Főleg egy gimnazista lány életében? Nem a legokosabb döntés. Vanity és az Eastwood gimi története évekkel ezelőtt megkezdődött, de vajon két év kihagyás után mire kell felkészülnie a lánynak? Az élete jelentős f...