Második évad | Kilencedik fejezet
𝐇𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡, 𝐡𝐢𝐬 𝐤𝐢𝐬𝐬, 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠
Hogy csalódtam-e? Hatalmasat.
De nem Ryderben, hanem magamban, amiért naivan kezdtem elhinni, hogy tényleg minden rendben lehet.
Oké talán kicsit féltékeny is voltam, mégis ki a franc az a Kiana? Már az is megfordult a fejemben, hogy a nő, akivel a kocsiban láttam. Na az teljesen kikészítene, nem mintha nem lennék egy kicseszett roncs alapból.Ismét magamhoz kellett vennem Mayát, hogy aludni tudjak, néha már úgy vagyok vele, hogy nagyobb szükségem van rá, mint neki rám.
Reggel arra keltem, hogy már nincs mellettem, iszonyatosan megijedtem. Azonnal felpattantam és a keresésére indultam. Nem kellett messze mennem, Ryder a nappaliban játszott vele.- Nem ártana bezárnod az ajtót. - tett megjegyzést.
- Nem ártana szólnod, mielőtt a frászt hozod rám. - vágtam vissza dühösen.
- Honnan tudod, hogy nem szóltam? A telód itt volt a nappaliban. - okoskodott továbbra is.
- Hagyjuk. - forgattam a szemem. - Mit keresel itt? - vontam kérdőre. Nem feledkeztem meg a tegnapiakról.
- Reméltem, hogy beszélhetünk. Egy közös reggeli mellett. - smúzolt.
- Be kell mennem az egyetemre egy órán belül.
- Akkor egy ebéd mellett. - ragaszkodott.
- Ki az a Kiana? - tereltem az engem foglalkoztató részre.
- Micsoda fordulat. - mondta lenyűgözve. - Valaki féltékeny? - cukkolt.
- Nem. - vágtam rá gondolkodás nélkül.
- Egy munkatársam. - adott választ az imént feltett kérdésemre.
- Az apád cégénél? - vontam fel a szemöldökömet.
- A sajátomnál. - húzta a száját egy büszke mosolyra.
- Akkor biztosan a kis asszisztensed. - csipkelődtem, bár ezzel csak magam alatt vágtam a fát.
- Azt hittem nem érsz rá csevegni. - hencegett.
- Veled nem. - dobtam rá a felsőmet, mire a szemei nagyra nyitódtak. Kérkedő mosollyal lépkedtem a fürdőbe.
Ahhoz képest, hogy az este sikerült ismét azt bizonyítania, hogy több sebből is vérzik ez az újra kezdés dolog, egész szórakoztató volt ez a csipkelődés. Nem hazudtam, tényleg be kellett menjek az egyetemre elintézni pár papírt, de Rydernek köszönhetően elég nagy idő hátrányba kerültem.
Egy gyors zuhanyt terveztem, ő azonban érkezett meghiúsítani ezt.- Mit művelsz?! Hol van Maya? - takartam magam a kezeimmel ösztönösen, bár a zuhanykabinra ült pára alapból nem sokat mutatott belőlem.
- Alex most kelt fel, azt mondta el játszik vele, ameddig mi lefürdünk. - közölte, közben vetkőzni kezdett.
- Mi az, hogy mi?! Ryder menj ki! - szólítottam fel dühösen.
- Te és én. - lépett be a kabinba a kezeit a derekamra helyezve.
- Hagyd abba. - fordítottam el a fejem zavarodottan.
- Miért? - nyúlt az arcomért, hogy ismét ránézzek.
- Ez nem így működik. - motyogtam. A közelsége teljesen kikészített.
- Akkor hogy? - suttogta a fülembe. Lassan a nyakamhoz irányította a fejét és apró csókokkal lepte el.
Nem bírtam tovább ellenállni, megragadtam és türelmetlenül megcsókoltam. A szenvedély, az iránta érzett vágy teljesen kibújt belőlem, nem tudtam tovább a gyűlölködéssel foglalkozni, csak érezni akartam az érintését, a csókját, mindenét.
ESTÁS LEYENDO
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️
RomanceA drámát és a romantikát összevonni? Főleg egy gimnazista lány életében? Nem a legokosabb döntés. Vanity és az Eastwood gimi története évekkel ezelőtt megkezdődött, de vajon két év kihagyás után mire kell felkészülnie a lánynak? Az élete jelentős f...