2 | ᴛᴇɴ

2.9K 116 3
                                    

Második évad | Tizedik fejezet

𝐇𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬

Az együttlétünk után olyan gyorsan kapkodtam magam, mint még soha. Ryder felajánlotta, hogy vigyáz Mayára amíg távol vagyok, meg persze továbbra is ragaszkodott az ebédünkhöz. Nem láttam akadályát, hogy miért ne maradhasson, szóval beleegyeztem.

Elvégeztem a dolgomat, bár sokkal több időbe telt, mint amennyit magamban számoltam. Elmentem Alexért a munkába és már mentünk is haza. Jó kedvvel léptem be a házba, de ez gyorsan megváltozott. Ryder a vérző szemöldökét törölgette a konyhában, ha ez nem lenne elég a keze is friss sebekkel volt tele.

- Mi a fene történt? - siettem hozzá minden cuccom a földre dobva.

- A kis barátod, az történt. - válaszolt flegmán. Egyértelműen Marcusra célzott.

- Min kaptatok így össze? - szólalt fel Alex.

- Nem tetszett neki, hogy én vagyok itt és nem ő. - mondta.

- Ryder... - hangoztattam a nevét. Tudtam, hogy nem csak annyi történt, amit mondott.

- Először csak szóharc volt, aztán elfajultak a dolgok.

- Mindezt Maya előtt?! - kaptam fel a vizet.

- Nem, dehogy! Maya már aludt akkor, amikor ideállított ez a kretén. - szapulta a férfit.

- Mikor fogod ezt abbahagyni? Ezt a folytonos agresszivitást?!

- Arról beszélt, hogy elvesz téged is, és a lányomat is tőlem, mit vársz tőlem, hogy tűrve hallgassam?! - háborodott fel.

- Hé, halkabban! - figyelmeztetett minket Alex.

- Vigyáznál Mayára? Hamarosan jövünk. - mondta a lánynak, majd megragadta a karom és magával húzott.

- Nem megyek seh—

- De. - szakított félbe és kirángatott a házból.

Nagyon elszánt volt, szóval inkább ráhagytam és vele mentem. Beültünk az autóba, de nekem nem állt szándékomba hozzászólni. Egy háznál álltunk meg, nagyon szép és modern volt már kívülről is, viszont nem értettem, hogy mi mit keresünk itt.
Ryder nem tájékoztatott semmiről csak kiszállt és a házba indult, én pedig mit sem sejtve követtem. Az ajtó előtt előrántotta a ház kulcsát, ami illeszkedett is a zárba. Beléptünk a házba, ahol azonban nem volt semmi, az egész üresen állt.

- Miért hoztál ide? - törtem meg a csendet.

- Ezt a házat magunknak vettem. Azt akarom, hogy a két legfontosabb nő az életemben, mindig a szemem előtt legyen. - közölte. Egy az egyben lesokkolt, szavakat nem találtam.

 Egy az egyben lesokkolt, szavakat nem találtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝗢𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗲𝘀 | HU ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora