22.

243 10 1
                                    

Ahojky, tak tady máte další nášup! Zase moc děkuju všem, co příběh čtete...jen díky vám jsme se už dostali na 2.2k přeštení! Děkuju!

---------------------

Wendy pov.

Pocítila jsem slaný pach moře a slyšela vlny, které se tříštily o skalky a kameny. Když jsem konečně otevřela oči, tak jsem si všimla, že jsem přivázaná u dřevěného kůlu na úplně novém místě.

Nacházela jsem se na vrcholku skály u moře. Stačilo, abych udělala asi tři kroky a mohla bych spadnout ze srázu.

V dálce jsem zahlédla i slunce, které začalo pomalu vycházet. Kde je Petr? Rozhlédla jsem se kolem sebe, ale nedohlédla jsem moc daleko. Provazy kolem nohou a rukou mi nedovolaly se otočit a já se tak mohla dívat jen na rozprostřené moře přede mnou a na začínající východ slunce.

Normálně bych si to užívala, ale v téhle situaci jsem to nedokázala. Kde jsou vlastně ti muži? Neměli by tady náhodou být? Jako na zavolanou se za mnou ozvaly jejich hlasy.

„Polož ho sem" „Jak chceš" nevím o čem se bavili, ale z jejich blízkosti mě přeběhl nepříjemný mráz po zádech. Radši jsem rychle zavřela oči a předstírala spánek. Potřebovala jsem zjistit, co se chystají udělat.

Po chvilce jsem uslyšela kroky, které se mně blížily. „Nemusíš dělat, že spíš" zachechtal se beznoháč a já proto pomalu otevřela oči.

Pootočila jsem hlavu do prava a spatřila jsem, jak nesou bezvládné Petrovo tělo. Dostala jsem strach z toho, co se chystají udělat.

Petra přivázali podobně jako mě k dřevěnému kůlu, který ještě předtím zahloubili hluboko do země. Mohli jsme si tak skvěle koukat do obličeje, kdyby byl se jen probral.

V tom ho ten beznoháč nechal přivonět k nějaké kytce, která měla rudý květ a matně mi připomínala růži. Petr sebou trochu cuknul a pak konečně otevřel oči.

Vyhrkly mi slzy štěstí. „Petře" zašeptala jsem „Jsi v pořádku?". „Wendy" usmál se na mě a já byla šťastná, že jsem viděla, že je naživu.

„Kolikátá to už vlastně je?" zeptal se jízlivě otrhanec a namířil tu otázku na Petra. Ten se na něho jen nechápavě podíval a já též. O čem to sakra mluvil?

Váš Kačík:)

------------------

Líbí se vám další kapitolka?:) Jen se těšte na další kapču, protože se společně podíváme na nepěknou minulost..........

PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORYKde žijí příběhy. Začni objevovat