A konečně na scénu přichází i Petr :) Zase moc děkuji všem, že tento příběh čtete! No a už vás nebudu zdržovat........
---------------
„Tak jo tohle bylo opravdu trapné" plácla jsem se do čela. Opravdu jsem málem umřela kvůli tomu, že jsem potřebovala na záchod? „Božeee" nejradši bych se teď propadla pod zem.
Jentak jsem bloudila hustým lesem a docela přemýšlela nad tím, co právě dělá Petr. Hledá mě? Má o mě strach? Musela jsem nad sebou zakroutit hlavou. Tak já od něj uteču, ale stejně ho ze své mysli nemůžu dostat.
Pomalu se začínalo rozednívat a já byla hodně unavená. Vždyť jsem taky nespala celou noc! Docela jsem toho lesa začínala mít dost. Neměl nikde konce a já tu jen bezbranně bloudím. Jediné, co mě napadlo, bylo, že bych mohla odplout s těmi piráty, jenže když se ani nedostanu na pláž, tak to bude trochu dost problém.
„Co mám dělat?" řekla jsem si polohlasně. „Třeba přestat utíkat, to bych s radostí uvítal" ozval se nade mnou mě známý hlas a já se tak lekla, až jsem zaječela. „Panebože t-tohle mi nedělej! Skoro jsem dostala zástavu srdce!" vyhrkla jsem ze sebe a zadívala se na levitující postavu přede mnou.
Nemůžu uvěřit, že mě našel tak rychle. Nebyl náhodou zaneprázdněný těmi vetřelci? „Co tu děláš? Neřekl jsem ti snad jasně, že máš zůstat schovaná v jeskyni v táboře?" zeptal se mě s takovým pohledem, že jsem nepoznala, jestli je naštvaný anebo ne.
„No víš j-já jsem se byla-" začala jsem už tak dost nepřesvědčivě vysvětlovat, co tu dělám, ale on mě přerušil. „Byla si se co?" postavil se na zem. Pak se ke mně přiblížil blíž a mně se zatajil dech z té náhlé blízkosti.
„Byla jsem se-projít"dostala jsem ze sebe přiškrceně. On se na mě podíval s jedním obočím nahoře a naklonil se tak, že se mi díval z očí do očí. Cítila jsem, že už začínám červenat a tak jsem sklonila hlavu a o krok ustoupila.
Sakra! Už se zase chovám jako naprostý idiot! Petr, ale zareagoval tím, že se ke mně přiblížil ještě mnohem blíž. Pomalu se naklonil k mému obličeji, jako kdyby mě chtěl políbit.....
-----------------
Tak co líbí se kapča? :)
ČTEŠ
PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORY
TienerfictiePetr Pan, každý ho zná. Je to mladý kluk, který žije v Zemi nezemi se snem nevyrůst. Jenže, co když tenhle Petr je jiný? Co když už Hook není záporná postava, ale je to naopak? A co když je Wendy do země Nezemě unesena proti své vůli? ------------ F...