Ahojky, tak jsem tu s další kapčou;) Zase bych chtěla poděkovat všem, kteří tenhle příběh čtete. Doufám, že se mnou a tímhle příběhem vydržíte, až do konce:) Už jsme tu dlouho neměli kapču z pohledu Petra.....
-----------------------
Petr pov.
„Tak to seš ty? Ten slavnej Petr, kterej tady tomu šéfuje?" zeptal se mě obtloustý malý muž bez jedné nohy. „No a kdy jsi ty? Nemyslím si, že bych tě na můj ostrov zval" odpověděl jsem mu s výhružným hlasem.
Zatracená Wendy! Tolik mě rozptýlila, že jsem vůbec nedával pozor! To už nesmím dovolit. Alespoň, že je teď v bezpečí. „Jsem ňákej Zllen bejt tebou, tak schodim ten tvůj drzej tón fracku. Teda alespoň pokud máš rád tu holku, co tu byla s tebou" zasmál se Zllen.
C-co? Wendy je přece v bezpečí! „Nevím, co to tady říkáš za blbosti!" odseknul jsem mu. Copak si myslí, že by se k ní přeze mě dostal? Leda ve snu! „A seš si tím opravdu jistej mladej?" řekl a jedovatě se zasmál.
V tu chvíli mě popadl strach. V mé mysli jsem viděl tu dívku, která mi zamotala a zpřeházela celý život, jen co jsem ji spatřil. Vzpomněl jsem si na tu její noční můru a taky na její velice neprofesionální pokusy o útěk.
A v neposlední řadě jsem ji viděl, když jsem jí málem políbil. V té chvíli jsem to taky chtěl, ale vím, že nesmím nikoho milovat. Vím, že to mám zakázané, ale v té-v té chvíli já nevím! Nemohl jsem odtrhnout pohled od jejích rtů.
Ty jakoby mě uhranuly a pak jsem se málem neudržel. Konečně jsem měl na chvíli pocit, že je tu konečně člověk, kterému chci dát nahlédnout hluboko do svého srdce, ukázat mu své prvé pocity.
Právě nyní mi to došlo! Sakra! Zatracená Wendy Darling! Asi-asi jsem se do ní zamiloval. Na to ale musím zapomenout! Já nesmím milovat! Potřásl jsem hlavou a nepatrně se podíval za sebe. Doprčic! Wendy tam fakt nebyla.......
Váš Kačík:)
-----------------
Tak, co říkáte na tuto kapitolku?:)
ČTEŠ
PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORY
Teen FictionPetr Pan, každý ho zná. Je to mladý kluk, který žije v Zemi nezemi se snem nevyrůst. Jenže, co když tenhle Petr je jiný? Co když už Hook není záporná postava, ale je to naopak? A co když je Wendy do země Nezemě unesena proti své vůli? ------------ F...