Ahojky! všem z vás děkuji za neuvěřitelných skoro 3.5 k přečtení! <3 A proto tady pro vás mám dárek a tím je další kapča v jeden den:)
----------------
Wendy pov.
„My jsme na tohle čekaly desítky let a ty to jen tak zahodíš?! Jak můžeš byť jen pomyslet na to, že to vzdáš?! To se nechceš, už snažit? A to si říkáš, že ho miluješ?!" křičela vedle mě Lenna.
„Já ho miluju!" zakřičela jsem zoufale nazpátek. „Tak proč se vzdáváš?!" chtěla ke mně přiběhnout, ale ostatní dívky ji zastavily.
„Já se nechci vzdát! Nechci! Ale jsem mrtvá! Co asi tak můžu dělat?!" křičela jsem nešťastně a slzám už nebránila. „Tobě se to řekne, bojuj, zachraň ho. Ale jak? Jak to mám proboha udělat?!" křičela jsem znovu plačtivě a rezignovaně.
Pak jsem se naplno rozbrečela. Chtělo se mi znovu křičet tou nespravedlností. Já jsem taky jen člověk. Nedokážu všechno. Nejsem všemohoucí.
Lenna se viditelně trochu uklidnila. Pomalu ke mně přišla a obejmula mě. „Promiň mi to. Já jen čekala, tak dlouho-tak dlouho na to, abych ho konečně mohla vidět šťastného, že jsem na tebe všechno hodila a pak tě v tom nechala samotnou." řekla potichu a pousmála se na mě.
„Jenže teď musíš bojovat. Seber se!" s tím mě postavila na nohy. „Tady ti něco dám" podala mi něco zabalené ve velkém listu.„Co je to?" tázavě jsem se na ní podívala.
„Vevnitř je schovaný přívěšek, který když si nasadíš, tak ti obnoví nejen tvé zranění, ale také ti dovolí na nějaký čas použít magii. Nezapomeň jen na nějaký čas. Jakmile čas vyprší, tak se sám rozplyne a tvé tělo bude, ale hodně vysílené jelikož není na magii zvyklé. Může se stát, že to i nepřežiješ. A proto se tě ptám. Opravdu chceš získat ještě druhou šanci na jeho záchranu, i když to bude možná znamenat tvou vlastní smrt? Máš na výběr, buď do toho půjdeš, nebo se mnou odejdeš a znovuzrodíš se zpět do své doby. Ve tvém světě, už uběhl celý rok, díky znovuzrození se, ale vrátíš k tvé rodině s tím, že zapomeneš na vše, co se tady stalo a i na Petra. Je to tvá volba. Nebudu ti stát v cestě. Budu souhlasit s jakoukoliv tvou odpovědí." Odmlčela se a pak se na mě tázavě podívala.
„Já-"...
Váš Kačík ;)
---------------------
Tak co říkáte na kapitolkový dáreček? :)
ČTEŠ
PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORY
Novela JuvenilPetr Pan, každý ho zná. Je to mladý kluk, který žije v Zemi nezemi se snem nevyrůst. Jenže, co když tenhle Petr je jiný? Co když už Hook není záporná postava, ale je to naopak? A co když je Wendy do země Nezemě unesena proti své vůli? ------------ F...