24.

236 7 2
                                    

Ahojky! Tak tady máte další kapču.....snad se bude líbit<3

-------------------------------------------

Wendy pov.

„To máš tak" začal Zllen a uchechtl se. „Dřív jsme měli ještě bratra, který se jmenoval Frank. Společně jsme cestovali a plenili všechny země, na které jsme narazili" zasnil se a já dostala špatný pocit z toho, že jsem se vůbec ptala.

Nejsem rozhodně připravená poslouchat, jak by tady mluvil o nějakém masakrování lidí. Beztak ještě nevinných. No ale na hlas jsem radši nic neřekla to bych si nemohla dovolit.

Potřebuju se odsud rychle dostat a tím že tady bude něco plácat, tak mi alespoň nažene čas k tomu, abych mohla vymyslet, jak se odtud dostat pryč.

„Pak jsme přišli sem. Takováhle země nemá být ovládaná žádným malým frackem, jako je on" rozhodil rukou k Petrovi.

„Přišli jsme sem společně s naší menší skupinou a začali bojovat s těma děckama, kterým tamten velí" dořekl Zllen a pak mu do toho skočil Cleon „Kdo mohl tušit, že ty děcka jsou, tak moc mrštný a divoký jako nějaká zvěř"

„Máš recht a v té době ses tam objevil ty" ukázal Zllen na Petra a škaredě se na něj podíval. Pořád mě, ale znepokojovalo, že Petr vypadá hodně překvapeně, jako by si na nic takového snad, ani nevzpomínal.

„Prostě ses tam jen tak objevil a potom jsi zabil našeho nejstaršího bratra" s každým dalším slovem zněl více a více naštvaně a tvářil se už úplně šíleně, jako by přišel o rozum.

„My jsme se dali na ústup a chtěli jsme Franka vzít s sebou, abychom ho mohli pohřbít, jak se patří" pokračoval dál Cleon.

„Jenže ty jsi ho před námi schoval a pak nám jen oznámil, že už ani jeho tělo nikdy nenajdeme. Prej, že je to náš trest" skočil mu znovu do řeči beznoháč.

Trochu mě zamrazilo z toho, co jsem právě slyšela. V táboře se o tom ani nezmínili, i když já bych se o to asi ani nezajímala, protože jsem myslela jen a jen na útěk.

„Co jsi proboha čekal? Že to necháme jen tak bejt?" zasmál se Cleon a Zllen jen s úšklebkem přikyvoval. „ A proto jsme udělali....."

Váš Kačík

------------

Líbila se vám dnešní kapitolka?

PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORYKde žijí příběhy. Začni objevovat