27.

202 7 4
                                    

Ahojky a tady je další kapča:)

------

Wendy pov.

Pak ode mě odvrátil pohled a zuřivě se zadíval na ty dva. Začal sebou škubat a snažil se něco přes roubík říct, ale nebylo mu vůbec rozumět. Oni se mu mezitím jen posmívali a rozhodli se pokračovat v dialogu.

„Skvěle, že sis na vše vzpomněl, tak to bychom měli jednu věc z krku" po chvilce promluvil Cleon a otočil se s bratrem na mě. Tak tohle není dobrý. Z jejich pohledů je jasně vidět, že teď jsem absolutně v prdeli.

Omlouvám se mami měla jsi pravdu, jsem neslušná holka. Je osvěžující si alespoň jednou zaklít. Stejně se to nikdo nedozví. Stejně teď zemřu. Začínal mě pohlcovat pocit naprosté beznaděje. Čím jsem si to vlastně vysloužila?

Proč mám zemřít jen kvůli nějaké pomstě? Vždyť za nic nemůžu! No, ale za nic vlastně nemohly ani ty ostatní dívky a taky zemřely. Musím se prostě smířit s tím, že tohle holt není pohádka ani sen, ale krutá realita.

Je mi to líto mami a tati, asi nedostanete nikdy možnost toho, abyste mě viděli vyrůst. Promiň mi to Miku a Johne, ale už nebudu nikdy víc vaše „nanic sestra". Stejně vám beze mne bude lépe.

„Pojďme to trochu zrychlit, už to začíná být nuda" otočil se beznoháč na Cleona.

„Pravda!" usmál se a pak pokračoval „Víš- už nás to přestalo bavit to stejné stále dokola. A taky nás už nebavíš ani ty, takže se tě už prostě zbavíme taky a konečně převezmeme ostrov a pak začne pravá zábava" zachechtal se

„Přesně! máš pravdu" zasmál se taky Zllen „Jenže než tě zabijeme, tak zemře ona. Přímo před tvýma očima. Jaké to bude vidět ji umírat přímo před tebou?" ...

Váš Kačík<3

--------------

Těšíte se na konec?


PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORYKde žijí příběhy. Začni objevovat