" Proč tu jsem? " zeptala jsem se vystrašeně. " protože jsi neobyčejná Wendy a patříš jsem, ať chceš či
nechceš"arogantně odpověděl Petr. " Proč mě nepustíš ven? " zeptala jsem se ho rychle a a zahnala slzy, které se chtěli drát na povrch. Předním brečet, jak malá holka nebudu. " máš výjimečné srdce, které patří mě, stejně jako ty jsi moje navždy " Kdo řekl Petr úplně v klidu a v tu chvíli, už jsem slzám nezabránila a pomalu stékaly po mé tváři. " chci domů " v duchu jsem si řekla. Pak začal Petr pomalu odemykat klec a podával mi ruku. Přijala jsem ji a s jeho pomocí vstala."Dík" pošeptala jsem. Ale pak mi to nedalo a já se ho zeptala " ty mě pouštíš ven Petře? " a nadějně se na něj podívala. Ale hned co řekl " ne, v táboře zůstaneš ještě dlouho, ale když budeš hodná dostaneš, svůj baráček. Teď provedu ti tu, bude se ti tu líbit " mně nadějný obličej z tváře zmizel.
Když jsem se tu rozhlédla, tak to tu doopravdy bylo obrovské, kolem ohně poskakovali chlapci. Podél stromů blízko ohně, byly rozmístěny malé chatrče a různé přístřešky se zbraněmi, nádobami a dalšími věcmi. Petr zapískal a kluci přestaly dovádět a přišli k nám. Všechny pohledy spočinuly na mě a bylo to nepříjemné, když si mě každý měřil pohledem. Kluci tu byli asi ve věku od 13 do 17 let. Hned na to jsem si všimla, jak jeden kluk s jizvou přes oko přišel k Petru Panovi a něco mu řekl. Asi si byli blízcí. Pan kývl hlavou a pak promluvil
" Ztracení chlapci, máme nový úlovek jménem Wendy a všichni my slíbíte, že neopustí tábor " Kdo řekl Petr a já zesmutněla. Kluci pokývali hlavou."Liame ty ji tu máš dnes na starost, tak mě nesklam"dořekl Petr a pak zmizel bůh ví kam. "A-ahoj j-já jsem Wendy"pozdravila jsem je a mile se usmála. Někteří mi úsměv opětovali a někteří ne Pak ke mně přistoupil kluk s roztomilým úsměvem, bylo mu asi kolem věku mě. " jsem Liam a teď už pojď, ať tě tu můžu provést " řekl Liam a já se na něj usmál a nazpátek a nechala se od něj provést po táboře.
Už jsem zase zpátky s novou kapitolou tak doufám že se bude líbit
Váš Kačík😘
ČTEŠ
PETR PAN//OUAT//FF//SHORT STORY
Teen FictionPetr Pan, každý ho zná. Je to mladý kluk, který žije v Zemi nezemi se snem nevyrůst. Jenže, co když tenhle Petr je jiný? Co když už Hook není záporná postava, ale je to naopak? A co když je Wendy do země Nezemě unesena proti své vůli? ------------ F...