0.2

578 35 1
                                    

Oy ve yorum atarsanız sevinirim.
***
Asel Mina: selamünaleyküm mantarsız, kaşarlı, suçuklu, zeytinsiz, 46 tane mısırlı ve  peynirli oturunca doyuracak bir pizza istiyorum. Milli içkimizden de olsun lütfen.

Pi pizza: Siparişiniz alındı beyefendi.

Asel Mina : ha iyi bekliyorum yanlız ben kadınım.

Pi pizza : pardon kadın.

Asel mina : şakacı çocuk seni. Ama inan hiç gülmedim.

Pi pizza : :))

++
Asel mina : Sayın Pi pizza, 60 dk da bir pizza geldi. Pizzaların üstünde tam 45 tane mısır tanesi vardı ben ne dedim 46 tane olsun.

Asel mina : Oturunca doyurmadı pizza.

Asel mina : bakın Domino's da var ama ben napıyorum pi pizza yı tercih ediyorum. Kıymet bilin.

Asel mina :

Pi pizza: hanım efendi kurye'yi 1 saat kapıda bekletmek ne demek ya? Sırf 15 tl kargo parası vermemek için 1 aaat kurye bekletmişsiniz ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pi pizza: hanım efendi kurye'yi 1 saat kapıda bekletmek ne demek ya? Sırf 15 tl kargo parası vermemek için 1 aaat kurye bekletmişsiniz ya. Pardon ama deli misiniz?

Asel mina: al mutlu musun gırdın gırdın.

Asel mina: ayrıca 1 saat bekletmedim. 25 dk yol vs kalan 35 dk da da kapıyı açamadam kapı arkasında muhabbwt ettik işte. Aaa ayrıca kuryeniz çok çelimsizmiş be. O ne öyle hiç mi yemek yedirmediniz?

Pi pizza : kurallar gereği müşteri engelleyenmez ama siz kural ihlali yapmak için bir sebepsiniz.

Asel mina : teveccühünüz. Neyse beni çok oyaladın. Daha pizza'yı geri iade edicam.

Pi pizza : pardon hanfendi Bakırköy Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden mi katınız?

Asel mina : yoo anamın karnından kaçtım.

(görüldü)

Asel mina: göz yaşım pıt,

Asel mina: kalbim çıt,

Asel mina : götün zırt.

(görüldü)

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin