1.0

251 21 2
                                    

Iyi okumalar 🤞🏻.
***
"Dangalak?"
"Cadı?" karşımda aygır gibi dikilen kişiye baktım. Bu kimdi be? Ne işi var burda. Bir dakika bu bana cadı mı demişti?
Evet.
"sensin lan cadı. Zırto, aygır. Ne istiyorsun söyle getireyim markete gitmeye mi üşendiniz? Komşu bozuntusu?" çocuk tek kaşını kaldırıp hafif dudağı kıvrıldı.
"komşu bozuntusu? Aygır? Zırto? Dangalak? Başka ilginç hakaretin daha varmı söyle içinde kalmasın." tabi var ama şuan seni ilgilendirmez.
"Sen ne istiyordun? Yumurta, şeker, un? Hangisi" bu sefer gür bir kahkaha attı.
"evime girmek istiyorum. Evde vardır muhakkak." evine mi girmek istiyormuş?

"Git gir canım banane? Burası benim teyzemin evi. Teyzemin de senin gibi danası yok yani." tam lafımın üstüne firuze teyze geldi.
"kimle konuşuyorsun kız Asel? Kim gelmiş" zıkkım gelmiş firuze teyze yollucam işte bir dur.
"İpini koparmış bir serseri firuze teyze. sen merak etme ben evel allah üstesinden gelip yollucam." firuze teyze kapıya daha da gelip sadece kafamı sokacak kadar araladığım kapıyı açtı.

" kız Allah iyiliğini versin. Muhammed Tuğra gelmiş ya. Çekil. Tanımadın mı kız bu benim oğlan ilkokuldayken fransaya amcasının yanına göndermiştik üniversite bitince geldi." o kim kız.
Anooo firuze teyzenin gayrimeşru oğlu mu varmış.
Vayyy yere bakan yürek yakan firuze teyze.

" Senin oğlun mu kız sallama senin oğlun daha kibardı. Bu dağ ayısı gibi bişi" firuze teyze bana göz devirip, bakın bana Asele göz devirdi.
Aygırı kolundan tutup içeri aldı.
"Geç oğlum. Bu Asel tanıdın mı? Sümeyye nin arkadaşı. Karşı komşu sinem'in kızı" hayır be firuze teyze.
Olmayan karizmam yerle bir oldu.

"Tanımadım. Neyse ben odamdayım. Rahatsız etmeyin." bir şey dememize izin vermeden üst kata çıktı.
Bir dakika bunların arası gergin mi?
Neyse canım banane.

"sümoş naptın aşkım." sümeyye pastanın muhallebisini karıştırıyordu.
"muhallebi pişti nerdeyse, krem şantiyi yap sende dolaba koy soğusun."
Kafa sallayıp malzemeleri aldım.
Bu krem şanti de şok şekerli oluyordu ya. Ay bunu çok yapim kalanını dondurma yapim çok güzel oluyor. Evet evet.

Kek pişince üstüne muhallebisini ekledik. Bir kat daha kek ve muhallebi yaptıktan sonra bir kat daha kek koyup krem şanti sürdük. Üstünede damla çikolata ve süs şekerleri ile süsledik.
Oldu bitti maşallah. Nazarda değmez inşallah.

"süm anneciğim abini de çağır yesin" dangalak niye geliyor ya. O yatsın odasında. Aaa o kadar uğraştığım pastayı mı yiyecekti, yedirtmem.
Ama sümsümün abisi.

"Valla abi bak sadece ben yaptım pastayı. Hem asel beceriksizdir. Yumurta kırmayı bilmez"  hain sümsüm abisinin kolundan tutmuş mutfağa doğru sürüklüyordu.
"vay be beceriksiz de olduk. Yazdım bunu bir kenara." demek Asel de mi yaptı diye sormuş. Aslında doğru söylüyor yumurta kırmayı beceremem.

Masada sessizlik hakimdi. Kimse ağzını açıp tek kelime dahi etmeden pastalarını yiyorlardı.
Ay bunlar hergün böyle sıradan mı geçiyordu? Ayh çok sıkıcı.

" sümsüm hadi terasa çıkalım." sümoş kafası ile onaylayıp tabağına bir dilim daha pasta koyup kalktı. Bende tabağıma bir dilim pasta daha alıp sümeyye 'yi takip ettim.

"Hadi numara salla onu işletelim"
"abimi mi işletsek?" deli mi bu?
"ayh kız adam evde nasıl işletcaz mal!?"
Omuz silkti ve numarasını gizli numara yaptı. "İlk önce çisemi ve zehrayı arayalım sonra numara sallarız."
"olerrr" diyip pastamdan bir dilim aldım.
Sümeyye ilk zehrahı aradı.
"alo?" eheheheh bakalım tanıcak mısın bizi? Sümeyye sesini inceltip konuşmaya başaldı.
"Selam nasılsın? Tanışalım mı?"
"iyiyim sen nasılsın? Tanışalım." heehhe hemen arkadaş edincan haaa.
"Ben dayıoğlun kazım tanıdın mı?" he sümeyye kız sesli dayıoğlu.
"ben de bizim caminin imamı Selahaddin." kesin anlaıd lan.
"kapa yüzüne kapa" sümeyye bir şey demeden yüzüne kapattı telefonu.
"yaa ne güzel eğlenirdik niye kapattırdın?"  mal mı bu?

"hani zehra arkadaşımız ya tanır sesimizi?"  kafasını 'anladım' anlamında salladı.

"Ee kimi arayalım? Çisem anlar, burağı mı arasak?" Ayyyy yehter
"yok ya aramayalım. Anlar bence"
Anlardı canım salak değil ya.
"bak şimdi ben arıcam. Sen 'tantuni ayran ben sana hayran' dican bende 'ahhh ohhh' dicam tamam mı?" hahahha bu nasıl manyaklık?

"hahahah tamam" sümeyye aramayı başlatıp hoparlörlere aldı.

"Alovv? '' hay mal. Sesini sik-
Sesimi kalınlaştırıp konuşmaya başladım.
'' Tantuni ayran ben sana hayran"
"Ahhhh Oooohhhhh"
"napıyorsunuz be manyaklar kapa kapa geri zekalı" ben sana manyağı gösteririm de.

"hahahah aptal ya. Nasıl götü tutuştu?"
"manyak diyo birde. Neysee ee başka kimi işletelim?" ne bilim amk.

"kimi işletiyorsunuz siz?" aha yakalandık.
Laan bu ses..

Aygır? Evet o.

Sıçtık...

***
Umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Saygılarımla
-merak.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin