2.6

118 20 4
                                    

İyi okumalarr.
OY ve Yorum atmayı unutmayın.
***
Yatakta boş boş yatmaktan sıkılmıştım.
1 haftadır evden dışarı çıkmıyordum. İyice yatalak olmuştum. Yatak abla ve yastık kardeşle baya iyi anlaşmıştık.
Aaa bak tavan teyzeyi unutmamak lazım. Çok iyi derttaş olmuştu.

İçimde bir sıkıntı vardı. Daha doğrusu bir boşluk. Dolduramıyordum. Evlere sığamıyordum. Duvarlar üstüme geliyordu ama yataktan da çıkasım yoktu. Üniversitelerin açılmasına tam sekiz  gün kalmıştı. Beş gün sonra Erzurum'a gidiyordum. Belkide onun etkisiydi. Ne de olsa üç aydır burdaydım. Baba ocağı gibisi yok bea.

İyice sıyırmıştım evet. Annemde aşk acısı çekiyorum sanıp içeri fazla girmiyordu.
Fazla girmiyordu derkende saat başı gelip, "Asel kalk bana yardım et." yada
" Asel yine ni yatıyorsun. Kalk hasta olacaksın." gibi şeyler söyleyip gidiyordu.

Laptop dan film izliyordum. Bazende izlemeye bile üşeniyordum. Hatta telefonumun şarjı bitmiş ve takmaya üşendiğim için öyle kalmıştı.

Tam kalkmaya hazırlanırken annem içeri girdi." Leş gibi kokuyor asel oda. Vallahi ahır bile daha temizdir. O yatağa çivilendin sanki. Kalkma kızım aferin yat böyle. Kime aşık oldun söyle bakayım sen?"  aşık olmak ve ben? Pehh yanımdan geçmez.
Tamam yani her gördüğüm erkeğe abaza gibi düşerdim ama gidipte aşk acısı çekmezdim onun için. Hem ben Ahmeti beğenir, Mehmet'i de beğenirdim.
Yani öyle aşkla meşke antin kuntin işle işimiz olmaz.

" Bakkal Osman amca'ya" annem perdeyi açarken bir anda eli boşluğa düştü.
Yavaşça bana doğru bakıp duyduklarını idrak etmeye çalıştı. İnşallah inanmamıştır yoksa harbi sıçmıştım.
"Yanlış duymadım umarım. Tabi 21 yaşındaki kızsın. Aşk laftan anlamaz, yaş dinlemez doğru ama bakkal osman amca ne kızım? Adamın senin yaşında torunu var. Damat istiyorum diye de bana amca dediğim adamı da getir demedim ya"
Tövbe estağfurullah annem mi konuşmuştu az önce? Şahsen az önce konuşan annem değildi. Çünkü annemin "Lan gavur tohumu, yaşın kaç? Başın kaç? Sen kim aşık olmak kim? Ulan edepsiz deden yaşındaki adama da göz mü koydun? Adamı 60 ından sonra azdırcan mı?" gibi şeyler söylemesi gerekiyordu. Bir dakika harbi annem di bu? Yavaşça yataktan kalkıp yanına gittim. Elimi anlına koydum ateşi filanda yoktu. Allah Allah.

" Anne sen iyi misin? " elini başına götürüp yatağıma oturdu. Bu kadına bir haller oluyordu ama ne?

"Anne sadece espiri yaptım. Tövbe estağfurullah o kadar da manyamadım şükür. Ayrıca bu nasıl tepki? Osman amca ya aşık olsam böyle mi tepki vereceksin?" annem şaşkınlıkla bana baktı. " La dünkü bok. Kalkıp anneye şqka mı yapıyorsun. Aşk acısı çekiyor alttan alayım dedim. Bir de benle lakırtı geçiyor utanmaz.  " hah şimdi özüne döndü Hülya sultan.

" Heh şöyle ana kraliçem be. Aşk maşk acısı yok. Sadece biraz film izlemek istedim. Ne aşkı Allah korusun. Kendimi o ateşe atar mıyım? Asla. " annem yataktan kalkıp kapıya doğru gitti. Sonra tekrar bana doğru döndü.
" Leş gibi terlemişsin. Git duş al. Güzelce giyin. Arkadaşların gelecekmiş. Ha birde Asla ve asla, asla deme. " ha? Sona kadar iyiydi anam ya.

" ne? " dedim anlamaz bakışlarla. Beni umursamadan odadan çıktı.

O ne demişti az önce?

Arkadaşların gelecek dedi.
Gelmek arkadaş?
Arkadaş gelmek?
Hagi arkadaş?

Sinirle yerimde tepinip duş almaya gittim. Yarım satin sonunda duştan çıkıp üzerimi giyindim. Odamı havalandırıp, nevresim takımını değiştirmiştim.
Boş bardak, tabak ve çöpleri mutfağa götürdüm. İyice depresyon'a girmişim amk.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin