0.4

471 30 0
                                    

Asel Mina : selamünaleyküm sucuklu ve kaşarlı bir pizza. Birde Cola rica edebilir miyim?

Pi pizza : siparişiniz alındı asel bacı.

(Görüldü)

Oflayarak telefonu masanın üstüne bırakıp içeri girdim.
Bir kaç hafta önce sınıfta bir kızın bir pastanenin numarasını alıp onlarla dalga geçtiğini ve onlarında bir şey demediğini duymuştum. Ve neden ben denemeyim demiştim. Denemiştim ve sonuç hüsran.
Adam şikayet ederim dedi ya resmen.

Hayır yani pizza pişer mi?
Pişer
Pişmez.
Tamam pişer de o kadar da yakılmaz ki ya.

Tamam kabul biraz dalga geçmiştim çünkü pizzacının sipariş telefonunu kullanan kişi 20 li yaşlarda biriydi.
Zaten pizzacıda çalışan tek o gençti.

Yağuşuklu mu bari?
Değil.
Hı hı kesin.

Zil çalınca az  önce oturduğum koltuktan kalktım. Pizzam gelmişti ama ben bunu ağız tadı ile yiyemicektim. Geçen gün ne güzel hem pizza yemiş hemde adamlarla dalga geçmiştim ama şikayet edicam diye tehdit etmişti. Hayır ben ailem ile yaşamasam tınlamazdım da 45 50 yaşına gelmiş adamları mahkeme mahkeme süründürüyüm mü yani?

Babam ağzıma sıçar desene şuna.
Şişş sen sus bakim pis şeytan hepsi senin yüzünden uydum sana yazdım adama.

Bir an aklıma gelen şarkı ile kocaman sırıttım. Çünkü aklıma yine malca bir fikir gelmişti aksjjajs.

Önce gerçek hattımı çıkartıp 2. Hattımı taktım. Pizzacıları arayıp Tuğçe kandemirin ben o numarayı unutaydım dediği şarkıyı açıp dinletecektim lsjsns.
Çünkü şeytana uyup yazmıştım onlara.

Numarayı girip arama tuşuna bastım direkt karşıdan "Alo?" sesi yükseldi.
Hemen şarkıyı açtım.

"Unutup da gizlice
Elim gider telefona
Yıllar geçti aradan
Arasam mı bu gece?
Ah, ellerim kırılaydı
O numarayı ben unutaydım
Gözlerini kurutaydım
Seni öyle arasaydım
Ben seni nereden aradım?
O sesini duydum
Durdum, durdum
Şeytana uydum"

Karşı taraf hiç ses çıkartmadan şarkıyı dinlemişti. "Beynim sikildi sayenizde. Bıhtım la artık aynı şarkıyı duymaktan yok mu Müslüm gürses, Ferdi tayfur, İbrahim tatlıses, Yıldız tilbe? Napim ben bu karıyı" kendimi tutamayıp bir kahkaha patlattım. "Hahahha tahmin etmiştim bıktığınızı"

'' Asel bacı siz misiniz? " yine kendimi tutamayıp bir kahkaha attım.
" zeki şey nasılda anladı. Evet benim. "
" Soyadınız bacı mı?" soyadımı vermemek için bacı demiştim.
"hı hı" ay sesi çok yağuşuklı geliyor laaann.
"anladım. Bu bir sipariş hattı ve fuzuli yere meşgul edilmez. Edenler de kurallar gereği şikayet edilir. Lütfen asel bacı kadın. Bizi meşgul etmeyin."
Uyy papucumun pizzacısı.

"ay sanki cumhuriyet pizzacısı işletiyor. Ne kuralmış arkadaş. İki şarkı da dinletemiyoz yav. Şarkıcılar niye şarkı yapıyor? Canları istedi diye mi? Yoo. Tabi ki de birileri dinlesin, dinletsin diye. Allah allah nasıl pizzacısın sen ya hiç bir şey bilmiyorsun. Neyse çok oyaladın beni kapa telefonu. " hiçbir şey demesine müsaade etmeden telefonu yüzüne kapattım. Eheheheh oldu bu iş gızz.

Sen varya yanacaksınn.
Sen sus bakim içses git uyu biraz ya.
Ben uyumam.
Zıkkım ye o zaman.
Deli.
Manyak.

Kafamı iki yana sallayıp kendime güldüm. Deli gibi iç sesimle konuşup onla kavga ediyordum. Kesin Bakırköy'e uğramam lazımdı.
Gerçi asıl akıllılık deliliktir.

Pizzacı canımı sıkmıştı. Eğlendirmiyordu kardeş bu deli adam. En iyisi sabah kapıya yapıştırılan tantunici kartındaki numara ile tantuni sipariş edeyim.
Eheheheheh. 😄

*
Oylarınızı eksik etmeyin şu garibandan gıızz.

Yorum atmayı unutmayın.
Sevgililerle.
-merak. 🧡

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin