0.8

299 26 0
                                    

Iyi okumalar 🤞🏻
***
Çisemin attığı telefon numarasını rehbere 'kellerin Rıfkı' olarak kaydettim.
WhatsApp'a girip profil resmimi fake manyak bebek fotoğrafı koydum. İsim yerinede Hüsamattin yazdım. Tamamdır.

Asel Mina : Laannn kellerin rıfkı. Saçların dökülmüş yere.

Kellerin Rıfkı: yanlış oldu galiba.

Kellerin Rıfkı: Ben rıfkı değilim.

Asel Mina : Nasıl değilsin?

Asel Mina : sensin işte. Sen olmasan ne diye rehberimde 'kellerin Rıfkı' diye kayıtlı olsun.

Kellerin Rıfkı : bakın isminiz Hüsamattin galbi.

Kellerin Rıfkı : Hüsamattin bey. Ben kadınım.

Kellerin Rıfkı: erkek olma ihtimalım yok yani.

Asel Mina : Hayır sen Rıfkı 'sın.

Asel Mina : O olmasan ne diye Rıfat diye kayıtlısın. Sen beni ezellden de sevmezdin zaten.

Asel Mina: Dedin Hüsamattin abime şaka yapim.

Kellerin Rıfkı : size yalan borcum mu var?

Kellerin Rıfkı : Aramayın da yazmayın da bir daha bana.

(bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.)

Eyi aman. Sinir şey. Çisemin salladığı numarada bu kadar olur. Kız çıktı. Ayriyetten manyak bir kız çıktı. WhatsApp dan çıkamdan durumları da kontrol ettim. Annemin ahiretliği benim PEK sevdiğim canım firuze teyzem, pasta yapmış. Sırf canım çeksin diye de duruma koymuş. Gidip yemez miyim.?!

Masamın üstündeki coladan bir yudum alıp, daha doğrusu bir yudumda hepsini bitirip odadan çıktım.

"Anne ben firuzelere gidiyorum. Yemekten önce gelirim."
Kesin yemeğe kal diye zorluyacaktı. Tabikide kalacaktım. Jajahshs
Aramızda firuze bacı güzel yemekler yapar.
"Hayırdır, kuyruğunu eve bağlamış gibi çıkmazdın evden. Noldu da esti firuzeye gitmek." he anne bunun altındanda bit yeniği çıkar.
"yok kız, bir yerden esmedi. Firuze pasta yapmış duruma koymuş. Birisine diye yazmış. Gidim göz hakkımı yiyeyim dedim." annem tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"yürü git, anca ye zaten. Selam söyle firuzeme"
"ara kendin söyle canım postacın mıyım? ''

Annemin bir şey demesine izin vermeden ayakkabılarımı giyp evden çıktım.

Hemen karşı apartmanımızda oturuyorlardı. O yönden iyiydi. Yoksa bir pasta için taaa nerelere gidemezdim. Elim kolum var canım oturur ben kendim de yapardım en nihayetinde.

Her zaman açık olan apartman kapısından girdim. Bizim köydeki evde bile asansör vardı ama koskoca 6 katlı binada asansör yoktu. Resmen intihar sebebi.

"bu ne be kardeşim. 6 kat koskoca 6 katlı bina dikmişsiniz. Gökdelenlere özenir gibi. Ama bir asansör koymamışsınız. Allah bilir cebe indirmişsinizdir o paraları. Hayır benim dizlerim nasıl dayansın bu merdivenleri çıkmaya? Ayda yılda bir defa geliyorum zaten ne salakça bir merdiven. Hayır bide süslü olsun diye dolambaçlı merdiven mi olur allahın zırtoları. Ay enammm öldüm bittim. Atın beni kör kuyularaaaa. Ayaklarımı kesin köp-" karşıma çıkan beden ile aniden sözlerim kesilmişti.

" Pardon da manyak mısınız? Alt tarafı 6 kat çıtınız. Bu kadarda velveleye vermeniz abartı"
Ne diyo lan bu dangalak.

" ne diyon oğlum sen? Ben sizin gibi köşe mahallelerde oturmuyorum tırmanmıyorum böyle. Ben villada oturuyorum. Senin 6 kat diye azsındığın katların 2 misli kadar şirketim var ben bunu mu abartıcam. Ama asansör de koyar yani insan canım."

He salla asel cumhurbaşkanının torunuyum da deseydin.
Au bu dangalak'ın altında mı kalacağım. Beyaz yalandan bir şey olmaz hem nerden bilecek benim karşı komşu olduğumu.
Yanacaksınnn.
Kes.

" istersen sarayda otur. Beni ilgilendirmez. Ne halin varsa gör çekil yolumdan. Bir daha da başkalarının apatmanına girerken yüksek sesle isyan etme. Belki yapan kişinin asansör yapacak parası yoktu?"

Nah yoktu. Parası yoksa ne diye 6 katlı 12 daire yapmış?

" parası yoksa 6 katlı ne diye yapmış? Kalan parayı kumarda mı harcamış? "

" umarım merdivenlerden yuvarlanırsınız.! "

" tamam" Nee?

Çocuk bir şey dememe  izin vermeden merdivenlerden inip gitti.
Resmen bana Asel Mina Derin'e 'merdivenlerden yuvarlan' dedi.

"inşallah ayağın taşa değer. Kafan yarılır. Yeni aldığın pantolon ertesi gün %80 indirime girer. İnşallah beyaz pantolon giyersin ve kırmızı boyaya oturusub regl oldun sanarlar. İnşallah 30 una gelmeden saçların dökülür"
Gerzek mal.

Firuze teyzelerde 6. Katta oturuyorlar mübarek. Yoksa bu firuze teyzelerden mi çıkmıştı. Tam kapıyı tıklayacaktım ki firuze teyze kapıyı açtı.

"kız çatlak o ses senden mi çıkıyordu?"
Başladık gene. Dua et pasta yiyeceğim yoksa lafı söylerimde.

"yok binada bir oğlan la kız kavga ediyordu sevgililer galiba." ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim.

"firuze teyze sümeyye nerde?"
Sümeyye firuze teyzenin kızıydı. Aynı zamandan en yakın arkadaşımdı.

"Odasında nerde olacak. Sabah akşam telefonla konuşuyor. Bıraktığı mı var.?"
Firuze teyzeye bir şey demeden sümeyye nin odasına daldım.

***
Bu bölüm biraz uzundu. Ama olsun.
Umarım beğenirsiniz.
Medya aselin ppsi.
Öptümm.

Oy atmayı unutmayın.
-merak.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin