Bir dilek tut eğer gerçek olmasını istiyorsan yıldızı parlat. 🧡
***
"Allahım madem taş gibi kullar yaratıyorsun niye bu kuluna nasip etmiyorsun. Şöyle boylu poslu yakışıklı ah birazda milyarder olsa. Ah ah allah çirkin şansı versin işte"Yine yakışıklı ve zengin erkekleri stalklarken rutin söylenmelerimi yapıyorudum. Elde avuçta bir yakışıklı ve zengin sevgilim yoktu ki hava atayım.
Milletin sevgilileri adını bile söyleyemediğim araba alıyorlar sevgililerine ben de anca onlara şahit olan zavallı boynu bükük sap biriyim.Emmannn neyse ne benim zaten elimi sallasam ellisi de işte şimdi bir yakışıklıyı kabul etsem, diğerine ayıp olacak. İkisini idare etsem bana ayıp.
En iyisi sap takılmak. Hem kim uğraşacak onların dırdırı ile canım.Bugün benim partim vardı. Süpriz doğum günü partisi yapar millet. Benimkini ben organize etmiştim. İşte napcan halimiz itten beter keyfimiz paşada yok amk.
Bu dünyaya geldiysek bıkana kadar eğlenmeyeceksek ne anlamı var amk?Saçma ama bir o kadar mantıklı düşüncemin götüne bir tekme atıp yataktan kalktım. Sırf bugün için paraya kıyıp 899.95 tl ye elbise 299.90 tl ye ayakkabı almıştım. Eee bir Asel Mina Derin kolay doğmuyor arkideşler. Eheheh.
Hızlıca duşa girip çıktım. İlk önce yüzümü temizleyip makyajımı yaptım. Tabi ki de ben yapacaktım. Kuaföre para mı verecektim. Pehhh.
Kutsal bir kıyafet gibi dolabın kapağına astığım elbiseyi alıp yavaş yavaş giydim. Elbise üstüme çok güzel oturmuştu.
Vayy canına bir peri kızı gibi olmuştum ama içimde tam bir bağcılar krosu vardı.
Napalım, dışımız nişantaşı, içimiz bağcılar.İyice krolaştın kes.
Sus kız sen. Ben bağcılar'ı seviyorum. Evlenince ordan ev alıcam keyfine canım sıkıldıkça orda yaşıcam.
Millet evlenince italyaya gitmek ister bizim salak bağcılara.
Bağcılar'a gidilmez diye bir kural mı var?
Hayır varda ben mi bilmiyorum.
Salaksın Asel.
Kes sesini.Salak gibi iç sesimle kavga ettiğimi idrak edince hemen kendime geldim.
En sevdiğim, çok hafif, güzel kokusu olan ve pahalı olan parfümümü sıktım.
6 fıs anca sıktım. Çünkü çok pahalıydı. 1.598 tl 75 krştu. Taaa ingilterden aldım.
Burda da vardırda şimdi marka gibi olmaz yani.
Kendi kendime parfümümü övme işlemim bittiğinde aynadan kendimi süzdüm. Saks mavisi elbisem ve ben çook güzeldik. Tüü tüü tüü maşallah bana.
Saçlarımı son kez ellerimle düzeltim aynanın karşısından ayrıldım.
Gümüş rengindeki mini çantamı da alıp odadan çıktım."aneyyy ben çıkıyorum" annem elinde sarı bez ile mutfaktan çıktı.
"oyyy annesinin kuzusu ne kadar güzel olmuş tüütütü maşallah." tabi maşallah kız bana.
"ama güzel olman kabalığını almamış. Başkalarının kızları 'anneciğim' desin sen 'aneyy" oyyy sen başkalarına mı özeniyorsun.
"Anne ya ikisi de aynı işte. Biri baba biri anne değil ya. Valla kelime uzun ya yoksa valla söylerdim." Annem bozulmuş gibi suratını bükünce nerdeyse aynı boyda olduğumuz için direkt sarıldım.
"Neyse bacım ben kaçar, ufak bir partim var ondan sonra gelirim." annem 'sen akıllanmazsın' der gibi başını sağ sola sallayıp mutfağa geri döndü.Napim abi bizde de böyle.
Allah allah yani.
Evden tam çıkmıştım ki telefon çaldı.
Arayan sümsümdü.
"he gülüm"
"Asel hadi saat 7 oldu gülüm. Aşağıda bekliyoruz çabuk in"
"zate-" kelimemi bile tamamlamadan telefonu kapattı.Asansöre basıp gelmesini bekledim.
Geldiğinde binip, alt kata geldiğinde indim.Kapıdan çıktığımda sümsüm ve aygır binanın duvarlarına yaslanmış beni bekliyorlardı.
"ağaç oldum sayende meyve de verdim ister misin?" aygır yine aygırlığını yaparken ona göz devirdim."Aselll aşkımm çook güzel olmuşsun adeta taş mübarek. Tütütü maşallah. Kem gözlerden korusun Allah. '' amin.
" Sağol bebişim sende daaş gibisin maşallah. Bugün partiden sevgilin kolunda çıkacaksın" dediğim ile sümeyye omuz silkti. "boşversene sevgiliyi. Bugün benim balım doğmuş" ona uzaktan öpücük attığımda aygır burnunu kıvırdı."Biz erkek erkeğe aşkım, bebepim desek, üsküdardan bağcılara kadar kovalarlar. Size gelince hiç" Mal mı bu?
"kıskanma canım. Otur dua et seninde olsun bir sevgilin git ona de" tuğra sırıtkanı kaşlarını kaldırıp bir şey söylemedi
"benim arabam ile mi gideceğiz?" laf olsun diye sormuştum. Şuan araba sürecek bir havam yoktu. Tipimde pek müsait değildi.
"yok abimin arabası ile gideceğiz"
Anladım anlamında kafamı salladım.
Öküz tuğra yaslandığı yerden ayrılıp kapının önündeki siyah adını bilmediğim bir araban kapısını açtı.
Şoför koltuğunun yanındaki koltuğa kapıyı bana açtığında şaşırmıştım."Vayy sen böyle centilmen miydin ya? Ben seni hıyar sanıyordum"
Tuğra delisi gözlerini yukarı kaldırıp dudakları ile 'sabır' dedi. Ehehehe o daha çok sabır der."Bana bak küçük cadı. Annen baban bir hata yapmış gelmişsin bugün dünyaya. Kes zırlamayı geç otur" otururum canım götümemi yapışacak. Oha ufo filan sürmemiştir dimi ya.
Arabanın içine kafamı sokup, koltukları elledim ama temizdi. İyi otura bilirim.
Biz arabaya oturunca çisem ve zehrada geldiler. Sümsüm, zehra ve çisem arkaya ben öne oturmuştum. Burası çok rahattı kız. Arada aygırın parfüm kokusu burnuma geliyordu ama siktir et.Tuğra dombilisi radyodan rastgele bir şarkı açtı. Ve bilin bakalım bu şarkı benim neyim? Tabiki en sevdiğim şarkı.
Yaşlı amca dan yıldızlara bak'ı açmıştı.
Ahhh çok güzel. Her kelimesi beni benden alıyordu.
Rastgele açlılan tüm şarkılara eşlik ederek partinin yapılacağı küçük butik bir cafeye geldik.
Çok güzel bir yerdi burası. Çünkü ben seçmiştim.O halde parti başlasınnn.
***
Diğer bölüm efsaneee
Bu arada spiritual de 11 olmuşuz. Ayy ayy 🤩Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sevgilerimle
-merak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl / Texting
SpiritualSiz : Evleneceğim bey bakar mısın? Pizza'm: Buyur evleneceğim kadın? Siz: Sezen aksuyu, yıldız tilbeyi düğünümüze çağırdım. İnşallah gelirler. Pizza'm : İnşallah gelirler güzelim. Siz : Düğnümüze Bülent ersoy'u da çağıralım mı? Pizza'm: Çağıralım...