Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Ricaaa ediyorum lüften oy atın.
İyi okumalar 🤞🏻
***
Lila rengi çoraplarımı da giyince hazırdım. Birazdan Asya lara gidecektik.
Gerçi Ekininin evine gidecektik ama.
Belden kuşaklı kareli lila crop ve lila pantolon giymiştim. Saçlarımı da açık bırakmıştım. Oh mis aşık olabilirler. İzin veriyorum. Tübe tübe çarpılcam.Lila rengi çantamı da alıp odadan çıktım.
Anneme haber vermek için mutfağa gittim. Tam tajmin ettiğim gibi mutfakta yemek yapıyordu. Marifetli annem benim. Maşallah.
Geldiğimi hissedince bana doğru baktı.
"o ne kız öyle lila rengi günü mü bugün.
Lila rengi vanslarını da giy tam olsun."Harbi lan istem dışa lila giymiştim. Ama çok da yakışmış maşallah maşallah.
"Tesadüf olmuş ya. Anne güzel miyem men?" aklıma saçma tiktok videosu gelince yapmak istemiştim.
"güzelsin güzel." hahahababa tabi güzelim.
"sağol bacım. Neyse aşko ben kaçtım. Artık ne zaman gelirsem geleceğim.""bana bak o ne öyle aşko maşko, diceksen aşkım de, demiceksen deme. Ayrıca saat 12 olmadan evde ol. Üşenmem gelirim oraya saçından tutup sürükleyerek getiririm." uuuu korktum. Valla yapardı. Bu hülya sultan varyaa ne fenadır.
Asker selam duruşu aldım. "Emredersiniz komtanım." annemin yanaklarına öpücük bırakıp mutfaktan çıktım.
Harbi lila vanslarımı mı giysem? Evet evet. Arabanın içinde kim görecek?
Tuğra görecek. Hassssss aman neyse görürse görsün. İçimden beyaz spor ayakkabılarımı giymek geçsede.
Şeytana uyup evet kesinlikle şeytana uyup lila vanslarımı giydim.Asansörün aynasından kendime baktığımda çok güzeldim. Maşallah maşallah. Asansörden inip apartmandan çıktım. Tuğra ve süm daha inmemişleri. Zaten aramamışlardı da. Hiç zile basıp çağırmakla uğraşamazdım.
Arasam mı? Aramasam mı?
Ben bön bön düşünürken telefonum çaldı. Arayan sümdü."efendim."
"kanka biz iniyoruz sende in." bir şey demeden yüzüme kapattı.
Zaten onlar anca inerler. Onlar inene kadar ben bizim eve 5 kere çıkıp inerim.
Merdivenlere oturup gelmelerini bekledim. Bir kaç mahalle bebeleri yanıma gelmişlerdi. Pek sevmezdim sevimsizleri. Ama işte tanıyorlardı." Asel abla, geçen gün seni camdan gördüm. Bir adamla öpüşüyordunuz." neğğğğ kuru iftira.
"Ne alaka lan. Tövbe estağfurullah. Günah yavrum böyle şeyler. Yalan da günah onuda söyleyim de. Bir daha böyle götden uydurma şeyler söyleme tamam mı ablası. Hadi git gol at." 5 karış boyları var benim bilmediklerimi biliyor. Bacaksız.
"Asel. Geldik hadi. Anoo çok şeker olmuşsun. Yaaa aşıkkk oldumm. Çokkk tatlııı" Aşık olsunlar derken sümsüm aşık olsun dememiştimmmm. :(
"Ehehehe teşekkürler bacım. Tarzım zevkim işte. 1 numara."
Gözlerimi etrafta dolandırıp tuğraya baktım. Telefonu ile ilgileniyordu.
Tabi asel kim ki!?
Harbi amk bana ne?"Öhöm öhöm. Pek değerli mesajlaşmanızı bölüyorum. Hödük bey. Ama yetişmemiz gereken bir davet var. "
Kafasını kaldırmadan arabayı açıp arabaya bindi. Siktir bakmamıştı bile."asel senin arkada miden bulanıyordu. Sen öne otur ben arkaya otururum."
Bulanmıyordu ama bulanıyor olsun."evet bulanıyor. Naneli sakız var mı?"
"Maalesef yok bacım yaa" diyip arabaya bindi.Eh madem çok ısrar ettiler öne binelim madem.
Kapıyı açıp koltuğa oturdum ama beyimiz hiç dönüp bakmadı bile. Çünkü telefonda sinirli sinirli bir şeyler yazıyordu. Gıcık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl / Texting
SpiritualSiz : Evleneceğim bey bakar mısın? Pizza'm: Buyur evleneceğim kadın? Siz: Sezen aksuyu, yıldız tilbeyi düğünümüze çağırdım. İnşallah gelirler. Pizza'm : İnşallah gelirler güzelim. Siz : Düğnümüze Bülent ersoy'u da çağıralım mı? Pizza'm: Çağıralım...