1.4

192 16 0
                                    

Ayyyy ayyy ayyy güzeller yağuşuklularrr (ciddi erkek okuyucum var mı ki?) nasılsınız!? Hadi yazın.
Neyse ben çay içicam siz bölümü okuyun. :-*
*
Aygırın kardeşi : Küçük cadı.

Aygırın kardeşi: seni bir erkekle görmüşler.

Aygırın kardeşi: Tabi sizin özeliniz ama öpüşüyormuşsunuz.

Aygırın kardeşi: senden beklemezdim böyle terbiyesizlik.

Aygırın kardeşi : ben ki koskoca sümeyye'ye sevgilin olduğunu nasıl söylemezsin?

Aygırın kardeşi: Ayrıca nasıl bir iki yüzlüsün kızım sen? Bana dost gibi davranıp nasıl düşmansın!

Aygırın kardeşi : senin saçını başını yolarım ben. Pis kız.

Ay bu neee!? Hahahahhaha bunları sümeyye mi yazmış?! Hiiç inanmam.
Sümsüm benle böyle konuşmaz ve eğer kavga edecekse böyle etmez. Küfürsüz kavga mı olur be? Ah garip yurt dışında kavga etmyei öğrenememiş.
Pis tısss. Ay tövbe.
Amacı ne anlamıyorum ki?
Sümsümün telefonunsan hakaret edip aramızı mı bozmaya çalışıyor ne yani?

Asel Mina : hayırdır kardeşş bu ne tantana?

Aygırın kardeşi :  cadı benimle bir daha muhatap olma. Senin gibi bir arkadaşım yok.

Asel Mina: şişş toprağ'm kendine gel. Bu kadar zavallı ve aciz misin?

Asel Mina : kız kardeşinin telefonunu alıp bana hakaret ederke mi?

Asel Mina : gerçi ne kadar hakaret denirse?

Aygırın kardeşi : ben süm yalan mı söylüyeceğim sana.

Asel Mina : Bana bak tuğra öküzü benle oynam ya! Ne alıp veremediğin var lan senin benimle? Ne istiyorsun. Hayvanlık yapıyorsun anlıyorum ama gerçekten yeter ya valla üşenmeden gelirin evire çevire çok güzel severim seni.

Aygırın kardeşi :Hadi sevsene.

Asel Mina : Siktir git tuğra ver kıza da telefonunu.

Aygırın kardeşi : Mina salak mısın?

Aygırın kardeşi : ben sümeyye'yim diyorum hâlâ tuğra diyorsun. Abim le ne alıp veremediğin var be senin. Defol git hayatımızdan.

Asel Mina : kanıtla mk hadi.

Aygırın kardeşi : (ses) Asel siktir git benim işte.

(görüldü)

Bu nasıl olur?
Boğazıma bir yumru oturdu birden.
Kaç senelik arkadaşım bana saçma sapan bir şekilde kavga çıkartım hakaret ediyordu. Ve ben ne kadar safım ki o olduğunu bile aklımın ucundan geçirmiyorum. Zaten en çok güvendiğimiz yakmaz mıydı canımızı?
Neden böyle yapmıştı ki? Ben ona ne yapmıştım? Gözümden düşen bir damla yaşı elimin tersi ile itip yataktan kalktım.

Ben niye ağlıyorum ki o sürtük ağlasın. Benim gibi mükemmel bir şahsiyeti kaybeti.  Telefonun internetini kapattım şarja taktım. Kalktığım yatağa tekrar yattım.
Tüm enerjim adeta emilmişti.
Günün yorgunluğu, saçma sapan bir olay derken iyice kafam allak bullak olmuştu.
Yavaş yavaş kanıma girmeye çalışan uykuya beni içine çekmesine müsaade  ettim.

Ne kadar uyumuşum bilmiyorum bir anda çalan telefonun sesine uyandım.
Aslında saattlerdir çalıyordu ama ben rüyamda çalıyor sanıyordum.
Yataktan kalkmaya üşenip şarjdan çıkarmaya çalışırken bir anda yere düştüm. Tabi Allah 2 ayak vermiş kullanmazsan düşersin böyle.
Ah anam ah garip anam.
Bu esnada telefon da susmuştu.
İnşallah o göt operatörler aramıyordur. Onlar için düştüysem valla söverim.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin