2.8

177 26 1
                                    

Allah rızası için oy 🙏
Ay çok kırıldım. 10 tanecik oy atamadınız mı ağlıcam. Sizin yüzünüzden yeni bölüm atamadım. Şuan 7 tane oy var. Atim mi kendimi aşağı napim he söyleyin?
Bu arada oy sınırı koydum bebekler.
11 oy olunca yeni bölüm gelecektir.
Öpüldünüz aşklarım. Muah muah 😘
***
Ağzının ortasına kürekle vurduğum salak telefonun zırıl zırıl zırlaması ile gözlerimi yeni güne aralamıştım.
Telefon hâlâ çalmaya devam ederken ben nerde olduğumu idrak etmeye çalıştım.
Asya ile ortak tuttuğumuz evdeydim.
Sabah eve geldiğimde evin içi leş gibi kokuyordu. Tozlar kafam kadar olmuş ve beni hapşurtmaktan nefes aldırtmamıştı.
Yatağıma gitmeye üşenip tozlu koltuğa kendimi atmıştım. Babamız zengin ama bir temizlikçimiz yoktu. Garibanın yüzü güler mi? Asla.

La bir sus. Salak çarpılacaksın. Çeşit çeşit kıyafetlerin var. Evin var kendine ait. Daha ne olsun. Başkaları yurt köşelerinde sürünüyor.
Olabilir.

Telefon susunca bende yattığım yerden kalkıp lavaboya gittim. Rutin işlerimi halledip çıktım. Fazla aç değildim ama yemek yemezsem evi temizleyemezdim.

Arayan kişinin kim olduğunu umursamadan mutfağa gittim. Buzdolabının fişi çekilmiş olduğundan buzdolabı işlevini yitirmişti. Evde yemek olarak yenecek hiçbir şey yoktu.

Hızlıca bir duş alıp üzerimi değiştirdim.
Cüzdanımı ve telefonumu alıp evden çıktım. Market'in yolunu unutmuştum aq.

Marketten alışveriş'i yapıp eve döndüm. Önce bir güzel evi temizleyip aldıklarımı yerlerine yerleştirdim. Saat  19:20 yi gösteriyordu. Ben ne yemek yemiş ne de su içmiştim. Temizlik yağmaktan bitap düşmüştüm. Ekmeğin içine  domates doğradım. Bir dilim de peynir koyup yedim. Bu lezzet hiçbir yerde yoktu. Kebap mı domates peynir ekmek mi diye sorsanız, kebap derdim. Jahahahah domates ve peynir bulup yaparım da kebabı nasıl yapayım la ben?

Bulaşıkları makineye koyup, salona geçtim. Sabahtan beri almadığım canım telefonumun bildirim ışığı yanıyordu. Biri aramıştı belli ki. Telefonu açtığımda annem, babam, kızlar ve  bir yanabcı numara hatta tuğra bile aramıştı. Sayısız da mesaj atmışlardı. Tabi onlara haber etmeden gitmiştim. Normal.

Derin nefes alıp önce annemi aradım.
"Aselllll sen benii çıldırtmak mı istiyorsun gözü kör olmayasıca. Öldüm öldüm dirildim zıkkım olasıca. Niye açılmıyor bu telefon? Neden icat etmiş Graham Bell. Süs için mi? Başka zaman elinde taşırsın 6. duyu organın gibi. Sabahtan berridir sen aramadık insan kalmadı. " Annem sonunda 'güzel kızım' adlı şiirini bitirdiğinde cevap verdim.

" Anne temizlik yaptım. Telefon da salondayı duymamışım. " Yalan. Arasalar bile duymamak için sessize alımıştım.

" İnandım farzet. Bir daha olmasın. Kızlar geldi. Seni göremeyince hepsinin suratı asıldı. Zehra sinirden çıkıp gitti. Asya da zaten sinirli gelmişti. Anlamadım ne oldu. Ara bir konuş. Babanın da selamı var." ne kadar görmese bile kafa salladım.

"Tamam anne görşük." cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattım.

Hiç kimse ile konuşacak halim yoktu.
Çok yorgun ve uykusuzdum.
Duş almak için kalmıştım ki bildirim geldi. Anonim atmıştı yine.

0545***: Asel cevap verir misin güzelim?

0545***: Asel sabahtan beridir ne telefonlarımı açıyorsun ne de mesajlarıma bakıyorsun. Bir cevap ver.

0545***: Allah'a şükür nerdeydin ben gülüm?

Siz : Taksici öldü de onun cenazesindeydim. Cenaze namazı kıldıracak imam yokmuş. Dediler sen kıldır. Bende kıldırdım. Sonra hatim indirdim filan derken yoğundum yani.

0545***: Bende ciddi ciddi okuyorunm abi ya.

Siz: Nerde olduğumu bana ne olduğunu söylerim ama kim olduğunu söylersin.

0545***: Şuan iyisin. Ben senin nerde olduğunu biliyorum. Kısaca yemem.

Siz : Yemezsen yeme lan. Aç kal öl.

0545***: Cani.

Siz : Duş alıcam sonra uyuyacağım. Yarın fakültede işlerim var. Sonra halletmem gereken bir projem var. Ya telefonala fazla  muhatap olmayacağım.
Ararsan açamam, mesaj atarsan bakamam.

Siz : neyse oyalama beni.

0545***: TM.

***
UHEYYYY trip mi sezdim nee?
Ama Aselsu böyle de denmezki şimdi.

Kırdınız beni. Oy atmadınız.
10 tanecik oy atmak ne kadar zor olabilirki? Sırf 10 oy olsun diye kendim 1 oy attım ama hâlâ 10 oy olmadı.

Ben bu bölümü bugün atıyorum.
Bu bölüm 11 oy almazsa hiçbir şekilde bölüm gelmeyecektir.

Sevgilerimle
-Merak

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin