Bir dilek tut gerçek olmasını istiyorsan, yıldız parlat 🌟.
Satır arası yorum atmayı unutmayın 🌸
Bölüm sana gelsin bebişim 1Badem.***
Cafe'ye girdiğimizde insanlar yavaş yavaş gelmişlerdi.
Tabi herkes sevgilisi ile gelmişti.
Ulan benim kendi partimde partnerim yok lan. Bıkkınca bir nefes verdim. Ama hemen gülümsedim. Bugün bu sanat eseri doğmuştu.İçeri girip kalabalığa karıştık. Bizim için ayrılan masaya eşyaları koyup gelenlere hoş geldiniz demeye başladım.
Liseden ve çevreden tanıdığım tüm gençler vardı. 21 yaşına giriyordum kız kolay mı 21 yıl bu hayatta kalabilmek.Herkesle hoş geldinleşirken karşıdan gelen asya ve yanındakinin de neydi adı enis miydi? Yoksa ömer mi?
Ay neyse ne canım ha ahmet ha Mehmet. Kendi aralarında konuşan arkadaşlarının yanında duran daha doğrusu gülen Asya ya doğru koştum.
Deminki çocuk ona koştuğumu sanarak geri geri gidip arkasındaki çocuğa toslamıştı. Asyaya hızlıca sarıldım."Aşkıım hoş geldin."
"hoş buldum canım. Doğum günün kutlu olsun meleğim. Nice yaşların olsun"
"teşekkürler canım. Hep beraber olsun".
"ha bu arada bunlar sana anlattığım arkadaşlar" tam o sırada o çocuk geldi.
"Ekin, bu arkadaşım Asel." tabi ya ekin.
"Memnun oldum, doğum günün kutlu olsun." ay çocuk çok kibar aygırın aksine ve çok naif. Eli yüzü düzgün maşallah. Helal süt emmiş belli. Tam Asyama layık."Sağol eni..Ekin, bi an Enis diye hatırladım ismini kusura bakma." ayy rezil. Partine gelen kişinin adını nasıl unutursun?
"Sorun değil. Asya ben şurda bir yere oturuyorum." valla çok kibar yaa.
"Tamam Ekin gelirim ben birazdan yanınıza." allahım çok uyumlular."kız çocuk taş gibi. Durdun durdun turnayı gözünden vurdun."
"Asel sus tövbe estağfurullah. Çocuğun evinde misafirim ben sadece ne aşkı Allah için ya" 'he he' dedim asyaya.
Diğer arkadaşları ile de tanıştırdı biri yağmur diğeri de sinandı. Sevgililerdi galiba durmadan atışıyorlardı.Asya'yı bizimkilerin yanına götürdüm.
Asya'yı zaten tanıyorlardı. Diğer arkadaşları ile de tanıştırdım.
Partide alkol olmamasına ramen Asya'ya alkol var demiştim. Yağmur içtiği suyu alkol sanıp deli deli hareketler yapmış ve bizi güldürmüştü. Sonra su olduğunu söylediğimde kızarıp lavaboya gitmişti.
"asel kalk kız göbek atıcaz lokman ver oğlum müziği'' zehra içtiği kolanın etkisi ile vücuduna gelen bol enerji ile yrrinden kalktı. Hayır alkol de yoktu ki.
Millet sarhoş olmaya dünden hazır amk.Dj çocuk ankaranın bağlarını açtı. Zehra ile ikimiz cafen ortasında kıvırta kıvırta oynuyorduk.
"ben sevdim de eller aldı içimde kaldı acısı" vah vahhh bu kızda gizli aşık.
Bizi görüp diğerleri de cesaretlenip yanımıza gelmeye başladılar.
Sonra erik dalı açtılar.
"erik dalı gevrektir amanında amanın, basmaya gelemz. El kızı naaziktir amanında amanın küsmeye gelmez."Bir anda herkes salonun ortasında oynuyordu. Gözüm bizim masada oturp pür dikkat beni izleyen tuğraya kalydı.
Geldiğimizden beri hiç konuşmamış ve oynamamıştı. Neyse sevgilsi ile filan tartışmıştır banane.Partinin yavaş yavaş ilerleyen saatlerine geliyorduk. Artık pizza kesme vaktiydi.
Evettt ben koskoca Asel Mina Derin pasta mı kesecektim? hiçtee.
Koca bir pizza yı döner bıcağı ile kestim. Üstünde 21 yazılı mum vardı. 1 ile 2 nin yerini değiştirip 12 yaptım. Zaten zihin yaşım max 12dir.Gelen herkese pizza ve kola ikram edilmişti. Pizzalar pi pizzadan. Valla acayip güzeldi. Zaten beğenmesem almazdım.
Sıra hediye faslına geçince hediyeleri noel baba çuvalının içine koydurtturdum.
Evet herşey mükemmeldi.
Keyifler tıkırdı. Pizza yedik yide ayrıyetten mutluydu herkes.Son olarak niloya açıp hep beraber halay çektik. 'Sonra allah belanı versin sevdiğim' şarkısını açıp sevdiğimiz adamlara sövdük. Erik dalı, zeybek, horon, klasik müzik, dans derken iyice düğün'e çevirmiştik.
Sümsüm zehra çisem ve asya benimde içinde buldunduğum bir slayt hazırlamışlardı.
Herşey mükemmeldi. Ama her zamanki gibi bir tarafım hep burktu.İyi ki doğdum.
İyi ki varım.
Kendimi seviyorum.
Çünkü niye sevmeyim.Herkes evlerine dağılmıştı ben sümsüm, zehra ve çisem etrafı toplamıştık diğerlerini zaten çalışanlar halledecekti.
Tam kapıyı kitleyip çıktık ki telefonuma bir mesaj geldi.0535 *** **** : İyi ki doğdun kızıl'm
Bu ne? Bu kim!
Noluyor amk?***
Bölüm nasıldı ey güzellikler.
Yorum atmayı unutmayın. Öpüyorum.Sevgilerimle
-merak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl / Texting
SpiritualSiz : Evleneceğim bey bakar mısın? Pizza'm: Buyur evleneceğim kadın? Siz: Sezen aksuyu, yıldız tilbeyi düğünümüze çağırdım. İnşallah gelirler. Pizza'm : İnşallah gelirler güzelim. Siz : Düğnümüze Bülent ersoy'u da çağıralım mı? Pizza'm: Çağıralım...