0.7

343 27 2
                                    

Hadi bakalım yandan yandan bölüme uçun.
++
"Caddelerde rüzgâr, aklımda aşk var
Gece yarısında, eski yağmurlar
Şarkı söylüyorlar, sessiz usulca
Özlediğim şimdi çok uzaklarda.

Deli dolu günler, hayat güzeldi
Kahkalarıyla günler geçerdi
Ellerim uzanmaz, dokunamam ki
Özlediğim şimdi çok uzaklarda."

" asell sus allah canını almasın emi. Sus karga duysa arkasına bakmadan kaçar. Anca vıy vıy. Gelip anneme yardım edem yok. Eline mi yapışır şurdan iki iş tutsan. " annem yine işsiz asel adlı şiirini gür sesi ile okumaya başlamıştı. Mübarek nede gür sesi var değil mi ama.

" anovvv, yehter gari ya yehter. Bu garibandan ne istiyorsun. Ha? Napim köle mi olam. Satsınlar mı beni pazarlarda. Saçlarım ellere süpürge mi olsun. Muhteşem fiziğim ellerin dolaplarını silmekle mi bozulsun. Ha ana hiç mi vijdanın sızlamıyor bu zavallı, yetim, öksün, sefil, gariban kıza. Ha ana- ahhh kafammm. " kafama gelen terlik ile susmuştum. Ne güzel ajitasyon yapıyordum abi ya.

" Asel allah seni davul etsin. 50 kilo göbek yağı ile gez emi. Ben sana millete köle mi ol diyom götü boklu. Odanı temizle, evi pisletme bide bulaşıkları yıka yeter ya. Çık odana gözüm görmesin seni. Zıkkımın dibini göresice."

Annem arkadan homurdanırken cevap vermeden odama gittim. Başka yapacak bir şey olmadığı için yatağa kendimi uçaktan atar gibi attım.

Sanki kaç kere uçaktan attıysan kendini.
Atmışımdır canım sen hatırlamıyorsun?
Ne zaman rüyanda mı?
Yoo orkun ışıtmak la beraber atladım.
He tabi bende orkunun kemeri.

İç sesime göz devirip, telefonu elime aldım. Pizzacı manyak çıktı, Tantunici salak çıktı, pideci gerzek çıktı. Elimde oynayacak oyuncak kalmadı lan.

WhatsApp'a girerek mesaj var mı diye kontrol ettim. Tabiki de mesaj yoktu.
Bir anonimim yoktu. Sevgilim haşa nerde bizde o şans?
Kızlarla olan gruba girip mesaj atmaya başladım.

Asel Mina : selamünaleyküm ey camat-i Müslümanlar.

Asel Mina : napıyorsunuz?

Zeğraa: Makale yazıyorum sen?

Burağın ki : göt büyütüyorum sen?

Asel Mina : anca göt büyüt sen.

Salak işte : kankaağğğğ. Bıyıklarımı alırken dudağım kanadı. Ne bok yicam yarın Gani ile buluşcam.

Asel Mina : laaaannn manyak mısın sen.

Burağın ki : soruyon mu bide.

Zeğraa: çisem kızım düzgün al bir kerede ya. Beceremiyorsan kuaföre git.

Salak işte: olmazz. Para ya yazık.

Asel Mina : salak ya ciddi. Katıksız salak.

Zeğraa: sümeyye sana attığım makale nasıldı.

Burağın ki : güzeldi kanka ben beğendim.

Asel Mina : ne yazısı?

Burağın ki : zehra günümüz aşklarını anlatan bir makale yazmış da onu attı bana çok beğendim. Bence siteye koymalısın.

Zeğraa: koycam zaten ya.

Asel Mina : he anladım.

Salak işte : Yazarsu.

Asel Mina : kızlarrrrr benim oyuncaklarım tükendi. Numara atın da onla uğraşim.

Zeğraa: işsiz misin ya. İnsanları rahatsız etme.

Asel Mina : sen sus kamil.

Salak işte:  0553 729 19 **

Asel Mina : çisem kimin bu?

Salak işte : salladım.

Burağın ki : Allah affetsin.

Zeğraa: amin.

Asel Mina : Bolca amin.

Salak işte : Aminn.

(görüldü)

***
Bölüm nasıldı sizce?

Oy ve yorum atmayı unutmayın. 😌

Sevgilerle.
-merak.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin