1.9

142 18 0
                                    

Gençlik selam!
Medya : asel'in elbisesi.
Oy atıp bölüme geçebilirsiniz. Öpcük 😘
**
Bugün büyük gündü. Evet büyük gün. Yani annemin tabiri ile büyük gün. Taaaa bilmem kça asır önce bulunmuş ve hala devam eden gelenek. ALTIN GÜNÜ.

Allah kurtarsın dediğinizi duyar gibiyim. Sağolun canlar. Sabahın ilk ışıklarında uyandırmıştı annem. Dünden evi temizlediğimiz için sadece yemekler yapılmamıştı. Yemek dediğime bakmayın canım. Börek, çörek, poğaça filan.

Oturmuş güzel ellerimle börek ve poğaça yapmıştım. Şimdide kruvasan yapıcaktım.
"asel hamuru büyük almışsın. Küçük al diyorum. Her seferinde yine büyük alıyorsun!" anneme göz devirip kruvasanları yapmaya devam ettim.

Tüm yiyecekler hazır olmuştu. Saat 12'ye geliyordu. Birazdan gelirdi altıncı tayfa.
Benimde acil bir yere kaçmam lazımdı.
Yoksa bu altıncı tayfa beni çiğ çiğ yerdi.
Kimi oğluna, kimi torununa, kimi de yiğeni için talip oluyordu.

Duyy bunları gelecekteki kocam duyy.
Nerdesin sen şimdi?! Gelsen kimse bana talip olmucak işte ama sen yoksun.
Napsam hayali sevgilimi yapsam? Yada sahte yüzük mü taksam? 2 si de mantıksız neyse.

Canım sıkılınca bizim kızlara mesaj attım.

Bugün simit yeriz, yarın döner. Sanane!?

-BUGÜN

Asel Mina : Gençler bizde gün var biri beni kurtarsın please 🙏

Zeğra: allah kurtarsın bacım. Bir yerlere kaçırayım seni diyeceğim ama teyzem çağırıyor yardıma gidicam. K.b

Sümsüm: Annem elmalı tart yaptı. Getiyor size yersiniz. Bacım biyorsun seni ordan çeker alırdım da dil kursum var.

Asel mina : tamam öyle olsun. Ben evlenirken düğünüme gelirsiniz.
Ölüncede ruhuma bir fatiha okuyun tamam mı hayrınıza?

Çisemm: Ayyyyy nasıl kaçırırım. Bugün sizde gün var ve ben şuan bursadayım :(

Çisem: hülya teyzem şimdi zeytinli poğaça yapmıştır offff.

Sümsüm : Annem de elmalı tart yaptı çisem.

Çisem: firuze teyzem.) : ağlıcam ya.

Asel mina: Kurtarmazsanız kurtarmayın canım. Bende kendi başımın çaresine bakarım.

Gruptan çıktım. Hepsinin bir işi olması tesadüf müydü? Yoksa ayarla mı? Bence tesadüf. "asel hadi kızım sende hazırlan." isteksiz isteksiz anneme kafamı sallayıp odama gittim.

Dolabımı açıp boş boş baktım. Ne giysem ki? 2 ay sonra olacak düğünde ne giyeceğim ya ben tartışması yapan kızdım ben. Şimdi 2 dk da ne giyecektim? Oflaya lflaya dolabıma tekrar baktım.
Askıların en arkasında siyah günlük bir elbise vardı. Bunu ben geçen yıl can sıkıntısından almıştım.  Ama hiç giymemiştim. Çünkü canım arkadaşlarım! Bunun yaşlı işi gibi göründüğünü söylemişti. Ama şuan ortama en uygun kıyafet buydu.
Yarım kol desensiz siyah etek altı güpürlü çok hoş bir elbiseydi.

Elbiseyi giyip aynadan kendime baktığımda çok gözel olmuştum. Tütütü maşallah bana. İnternetten kendime bir nazar duası açtım. Ohh yarasınnn.
Tam oda dan çıkıyordum ki annem kapıyı açtı.
"Asell allah seni. Kız kısır yapmayı unutmuşuz. Koş iki dakika da yap hızlı"
Anneme kafa sallayıp mutfağa doğru ilerledim. Allahtan malzemeleri vardı. Yoksa çekilmezdi aşağı inmek.

Tüm malzemeleri tezgaha koydum. İnce bulguru sıcak suya koyup biraz kendine gelmesini bekledim. O orda kendine gelirken marul ve diğer malzemeleri doğrmaya başladım.
"ahh çileli başım, vah çileli başım," malzemeleri karıştırdım. Herşey tamamdı. Sadece nar ekşisi ve limonu sıkmak kaldı.

Limonu tahtaya alıp tam kesiyorum ki arkamda bir nefes hissetmemle refleks olarak döndüm. Arkamı dönmemle dudaklarımda hissettiğim dudakla gözlerim irice açıldı. Karşımda Tuğra yı görmeme biraz daha geriye gitmeye çalıştım ama popom mutfak tezgahına çarpmıştı zaten. Gözleri gözlerimdeydi. Bir  adım bile  ileri gitmeden kaldı öyle.

"napıyırsun be pis sapık." elimdeki bıçağı ona doğru salladığımda biraz geri çekildi.
"çek kızım onu şeytan doldurur."
Elimdeki bıçağı tezgaha koydum.
"arkamda ne arıyon  lan mal?" elini ensesine koyup bir adım daha geri gitti.
"pardon, ben tart getirmiştim. Annem yolladı. Hülya teyzede mutfağa bırak deyince. Bırakırken öyle şey oldu."

"Mal" tam arkamı dönüyordum ki kolumu tutup beni engelledi.
"Bir dakika ben senin ilk öpücüğünü yanlışıkla mı aldım?" kahretsin ki evet.
"hayır tabiki de. O şeref sana mı kaldı."

"nEee abimm senii mii öptüü? '' içeri giren sümsüm ile bakışlarım onu buldu.
Al maskara olduk milletin ağzına.
" ne öpmesi lan mal. " sümsüm duyduysa herkes duyar.

" Duydum yalan söylemeyin. " ayırtla şimdi pirincin taşını.

" yok öyle bir şey. Hem hani senin dil kursun vardı?" yalancı keziban.

"Hoca ölmüş. Karıştırma oraları da. Siz çok yakışıyorsunuz lan. Oha tuseller, asra lar oh mis gibi boy boy yiğenim olacak."

Öldürcamm kızım seni.

"Ne saçmalıyorsun be sen sümeyye bir git işine abine mi kaldım ben." tuğra ya omuz silkip mutfaktan çıktım.

Rezillik. Adam beni öptüüü. Bildiğin mutfakta. Bizim mutfakta öptü.
Ama sümsüme yakalandık. Hadi anneme yakalansaydık. Sıçmıştık.

Odama girdiğimde kalbim küt küt atıyordu. Noluyor amk?

***
Günün yeni bölümü!!!
1K ya özel bölümdü bu. Siz ne kadar oy atarsanız o kadar çabuk bölüm gelir.
Yırumda atın ki ne düşündüğünüzü bileyim.  Öptüm.

Sevgilerimle
-merak.

Kızıl / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin