Bertilda merak saygılarla sunar.
Oy veren parmaklarınız altın sahibi olsun.
İyi okumalar 🤞🏻
***
Yatağıma oturmuş bir hafta önceki olayları düşünüyordum. Evet tam bir hafta olmuştu. Öküz aygırı herifle parka gideli. Ama o günden sonra sadece bir kez görmüştüm ve başka görmemiştim. Zaten sümsüm le de boş boş ima yapıyor diye konuşmuyordum. Hayır yani bir erkekle bir kız arkadaş olamaz mı? Olur gayette mis gibi olur.Aff yarabii afff cidden. Kafam çok karışıktı. Aşık mı oluyordum acaba? Hayır öyleyse bileyim de ona göre temkinli davranayım. Aklıma pi pizza geldi. Uzun süredir pizza yemiyordum. Ama yemin ederim hiç canım istemiyordu. Niye bilmiyorum ama garip bir şekilde hep tuğrayı düşünüyordum.
:(
"Asell kalk kız. Evde eksikler var git marketten al gel." annem ve yine cırlak sesi ile beni, beni biriciğini çağırıyordu. Hemde markete gitmem için. Oyy yarabbi oyyy."Ver anne listeyi. Para da ver. Öğrenci kızım sonuçta nerden para bulayım."
Zaten cüzdanımın içi bomboş. Öpücükle mi alayım listedekileri.
Annem liste ve parayı elime tutuşturdu.
Vayy zenginiz hülya sultan. 400 tl vovv.Ayakkabılarımı giyip apartmandan çıktım. En yakın market sokağın başındaydı. Ama ben orda kazıklanmak yerine sözde ucuz ama marketler'e oran %0.05 tl ucuz olan bime gidecektim. Çünkü 5 krş çok önemli.
Yine saçmaladığımı fark edip kendi kendime sustum. Napim canım konuşmuyordum ki zaten.
Yavaş yavaş yürürken arkamdaki adım sesleri dikkatimi dağıtmıştı. Çünkü bu kişi koşuyordu. "Asell dursana valla bir şey sormayacağım ya yeter kaçma benden." sümsüm!
"Ay ne kaçması dalmışım duymadım seni." imalı imalı bir bakış atıp
"he anladım. Neyse nereye" kaderime yenik düştüm bacım.
"Bime gidiyorum ya eksikler varmış."
Koluma girip, "he bende gidiyorum"
Ordan burdan koşarak bime girmiştik.Küçük bim arabası alıp alış verişe başlamak için raflara yöneldim.
Listedekileri sepete ekledikten sonra süper matematiğim ile hesap yaptım ve kalan para ile kendime biraz abur cubur koydum.
Sümsüm 1 paket enerji içeceği ve 1 paket çikolatalı süt almıştı.
"o ne kız, sabah koşuya katılıp, akşam aşk acısı mı çekeceksin." sözlerime hafif kahkaha attı. Evet baya hafif kesinlikle oralarda gezeleyen insanlar bize bakmadı."yok ya, abim istedi. Basketbol koçluğu yapmaya başladı da. Sağolsun kıçını kaldırıp kendi almadı kölesi var zaten."
Demek antrenörsün öküz aygır herif."hıımm neyse ben kasaya geçiyorum.''
Cebinden 5 tl çıraktıp bana uzattı.
" asel bana 2 tane Noodle alsana " elindeki 5tl yi alıp diğer kasaya geçtim.Adam aldıklarımı geçerken sümsümün noodle larını da geçmişti. Kendi paramı adamın eline verip sümeyyenin parasını kasya koydum. Ama adam benim verdiğim paradan alınca bende geri 5 tl yi aldım. O sırada kasiyer adam bana doğru dönüp "ne yapıyorsun?" dedi sıçtık. Yanlış anladı.
"para yı aldım. Bu para arkadaşımındı siz benden alınca parayı geri aldım.
Aha arkadaşım" diye gösterdiğim yer boştu. Adam bana tip tip bakıp kaşını kaldırdı. Sümeyye seni döverim.
"para benim. Ben koydum." deyip elindeki paraları, fişi ve poşetleri alıp bimden çıktım.Deliye bak ya ben sanki hırsızım. Geri zekalı. Ay resmen rezil oldum. Üstüme kaynar sular dökülmüştü.
Paraları cebime koyup, sümsüme sayarak yola devam ettim.
Köşeyi döndüğümde sümsüm telefonla konuşuyordu."süm yedim kızım seni. Nereye kayboldun sen. Mal kızzz"
Sümsüm ne kadar daldıysa yerinden sıçradı.
"Asel aklım çıktı. Ne bağırıyorsun?" keyiften canım. Keyiften."Salak senin yüzünden rezil oldum."
Ayh bak aklıma geldikçe kıpkırmızı oluyorum."noldu?" eben oldu eben.
"kimle konuşuyorsun sen?"
"Asya ile akşam Ekinlere gelin diyorda."
Vayy bunlar da oldu. Maşallah maşallah."Tamam gideriz gideriz. Kapa şimdi telefonu." kısa bir vedalaşma yapıp telefonu kapattı.
"Lan mal. Ne diye sevgilisi arayınca, ailesi duymasın diye tuvalete giden ergenler gibi telefonla konuşmak için bimden dışarı niye çıkıyorsun? Senin yüzünden rezil oldum." kaşını kaldırıp korkuyla baktı?
"Noldu?" ah ah"Nolacak, sayende adam beni hırsız sandı" şok içinde bana bakıp kahkaha attı.
"Asel ben sana diyorum. Salı pazarından alma tişörtleri, illa 15 tl diye ordan alıyorsun. Ama şuan pek hırsıza benzemiyorsun. Gayet güzelsin." ne diyor bu ya?"Ne kıyafeti salak. Senin verdiğin 5 tl yi kasaya koydum. Benim paramı da adamın eline verdim. Adam naptı. Noodle ları benim verdiğim paradan aldı. 5 tl yi görmedi. Geri alınca da hırsız sandı. Kendimi savunayım derken, boş alanı gösterip, arkadaşımın parası dedim. Ama bir baktım. Sümsüm yok. Ay bak yine yaşadım olayı. " sanki komik fıkra anlatmışım gibi kahkaha attı.
" Rezilliğin daniskası " kesinlikle.
" Kusura bakma ya. Abim kartını verdi. 1 krş kendine bir şey alırsan' sana istediğin laptopu almam 'dedi. 17 bin tl kolay bulunmuyor sonunçta. Bende hazır sen gelmişken sen al bana Noodle dedim. Aslında kem kart hem de para ile 2 kere yapabilirdim ama işte akıl." kesinlikle kuş zekalı." off neyse bir an önce gidelim. Ben bir daha bime girmek istemiyorum.
Ama neden oldu ben biliyorum. "
Sümsüm durup bana baktı." neden? "" Sokağın başındaki osman amcaya gitmek yerine bime gittim. Allah da dedi 5 krş un lafını yapıyorsun. Adamlar seni kendi paranla rezil etsin. " sümeyye yine güldü." ahahha Asel ya. Neyse olan olmuş. " daha yeni fark ettiğim market arabasını sürmeye devam etti.
" vayy market arabasını almışsın. Ben elimde poşet taşıyorum. " poşetleri arabaya koydum ve hain plan düşünmeye başladım.
Acaba bu bim arabasını bime vermek yerine kendimiz kullansak. Veya kırsak nolurdu? Kafamdaki saçma düşüncelerin götüne tekme atıp yürümeye devam ettim.
" Akşam abimin arabası ile beraber gideriz. 8 de hazır ol" abinin arabası mı? Ay ben o arabaya bir daha binmek istemiyorum.
"yok ben kendi arabamla giderdim. Siz gidin."
"itiraz istemiyorum. Hem ne güzel işte uzun zamandır beraber bir aktivite yapmamıştık hadi." sümsüm yalvarır gözlerle bakınca kıyamadım."iyi bari geleyim. Hem benzin de boşa gitmez."
"deli ya" diyip güldü.
Kısa bir vedalaşmadan sonra apartamana girdim.Kapının pervazın ayaslanmış bir adet annem bana bakıyordu. Naptım acaba yine?
"ben gitsem yarım saatte alıp gelirdim. Naptım marketi ful mu aldın. Yada bimdeki oğlanlarla parka mı kaçtın. Aaa dur park a gittim bir kere nikah masasına mı oturdun. Ama kızım zahmet edip bizi de çağırsaydın. Bak alındım gücendim."Asansörün duvarına yaslanmış bende anneme bakıyordum.
" Anoov geldim işte. Ne tantana yaptın. Millet bedava sanıyor bimi doluşmuşlar.''Annem elimdeki poşetleri alıp içeri girdi.
Kadına bak ya evlensem bizi niye çağırmadın diye kızacak.Odama girip akşam için hazırlık yapmaya başladım.
***
Hadi bakalım bu bölümde bitti.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.Saygılarımla
-merak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl / Texting
SpiritualSiz : Evleneceğim bey bakar mısın? Pizza'm: Buyur evleneceğim kadın? Siz: Sezen aksuyu, yıldız tilbeyi düğünümüze çağırdım. İnşallah gelirler. Pizza'm : İnşallah gelirler güzelim. Siz : Düğnümüze Bülent ersoy'u da çağıralım mı? Pizza'm: Çağıralım...