Selam Sevgili kızıl okuyucuları.
12 bölümdür beraberiz. Eğer bu yazıyı okuyorsanız kızılı sevmiş ve beğenmişsinizdir. Bende sizi sevdim aşklarım. Bu garibanın yüzünü güldürmek isterseniz eğerkim OY atmanız yeterli olur.
Öpüyorum bal yanaklarınızdan.
***
Asel Mina : iyi geceler ben orta, büyük boy üzerinde mısır olmasın ama mantar olsun, bonibon olmasın, dondurma koymayın ama reçel olsun, bol sucuklu hafif kaşarlı böyleee yerken ağzının içi dolan yanlarden balın aktığı bir pizza alayım. Adre : Onun kalbi hariç her yer.Pi pizza: iyi günler.
Pi pizza: pizzalarımız, küçük, orta ve büyük boy olarak vardır. Kaşarlı, sucuklu, karışık, mantarlı ve bir çok çeşitten ibarettir. LAKİN, BAL REÇEL GİBİ TATLILAR PİZZA'YA KONULMAZ.
Asel Mina : Tövbe estağfurullah.
Asel Mina : pizzaya reçel konulmaz diye bir kural mı var?
Asel Mina : Hayır varda ben mi bilmiyorum!?
Pi pizza : siparişiniz alındı.
Pi pizza: Asel bacı siz misiniz?
Asel Mina : evet.
Pi pizza: uzun zamandır sizin gibi bir manyak gelmedi de. Anladım zaten direkt.
Asel Mina : Ah ünlüyüm yani. Ah ah. Keşke bir milyar dolar'ım olsa.
(görüldü)
Pislikkkkk. Siz kimsiniz de bana görüldü atarsınız. Ay harbi reçel koyarsa pizzaya ben nasıl yerim?
Jsjsjsjsjsj artık niye reçel koydunuz derim. Napim.Salçalı sosun üstüne reçel mi koydurdun geri zekalı.
Sen sus pis iç ses. Ah inşallah koymazlar.
Tek kelime ile MANYAK'SIN.
Defollllll.Sinirle yerimde tepindim. Durup duruken sinirlerim bozulmuştu.
YouTube girip niloya şarkısı açıp halay çekmeye başladım."aselllll, 20 yaşına geldin yavrum biraz yaşıtların gibi takıl. Makyaj yap, elbise giy, dışarı çık, sevgili yap kendine bu ne evde" annem gelip şarkıyı kapattı.
"Neyse hadi kalk firuzelere gidiyorum sende gel. İki insan yüzü gör." firuze demeyin banaaa. O ayırın annesi.
"yok anne alışveriş 'e gidicam ben seneye çıkarım. Hadi öptüm" annemi odadan çıkartmaya çalıştım. Çıkmıyor be. Annem mırıldana mırıldana evden çıkıp gitti.Tam yatağa kendimi atmıştım ki kapı çaldı. Ne var anne neee ya. Yine neyini unuttu Acaba?
"Nee anne neee" kapıyı hızlıca açtım.
"pi pizza kargo" ahaaa çok iyi zamanlama.
"asel bacı siz misiniz?"
"evet, benim" allah!! kargo parası vericam.
"60 tl 25 krş" ananı sik-
"abi kurban olam 60 tl ne? Böbreğimi mi satıcam? Valla cüzdan da in cin top oynuyor?"
"paranız yoksa neyinize sizin pizza söylemek?" sen bana demek parasız!?
"hanfendi gerçekten hiç hoş değil!"
Sinirle oflayıp, odama girip cüzdandan 10 tl aldım.
"al bak sana para. Parasız mıymışım?"
Adam elimden parayı alıp,
"50 tl 25 krş daha lazım"
Cebimden 50 tl çıkartıp suratına attım."Alim ben pizza mı bir daha seni yollamasınlar söyle o patronuna."
Adam pizza yı bana verip hızlıca asansöre bendi.
Götttt.
Gitti 60 tl.
Hayır nasıl tuzağa düşerim ben yaaa.Asel Mina : Sizi Cimere şikayet edicam.
Asel Mina : Nasıl kargocunuz var bee.
Asel Mina : adam bana parasız dedi parasız.
Asel Mina : ama naptı 60 tl mi aldı.
Pi pizza : Asel bacı. Sipariş tutarınız 60 tl.
Pi pizza : tutarınız kadar ücret ödemişsiniz.
Asel Mina : Banane be 45 tl değil mi pizza bne pizza parası öderim banane kargo dan.
Pi pizza : afiyet olsun.
Asel Mina : Bana da 60 tl versen bende sana 'afiyet olsun' derim.
Asel Mina : ayrıca bunun üstünde niye reçel yok.
Pi pizza : iyi günler.
(görüldü)
+
Bölüm biraz içime sinmedi ama atttım.
Aslında biraz daha erken atıcaktım ama evde misafirler vardı anca.Umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Saygılarımla
- merak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl / Texting
SpiritualSiz : Evleneceğim bey bakar mısın? Pizza'm: Buyur evleneceğim kadın? Siz: Sezen aksuyu, yıldız tilbeyi düğünümüze çağırdım. İnşallah gelirler. Pizza'm : İnşallah gelirler güzelim. Siz : Düğnümüze Bülent ersoy'u da çağıralım mı? Pizza'm: Çağıralım...