y/n: Uzun bir süreden sonra Cruel Intentions finaline hoş geldiniz!!! Kaç sene sürdüğünü bilmiyorum ama rahat bir 5 sene vardır :'D Üniversiteye gitmeye başladığım ilk zamanlar yazmaya başlamıştım, şimdi çoktan mezun oldum bile.. Finali vermek için birkaç ay geç kaldım hatta..
Yani asıl söylemem gereken şey, önceki bölümlerde vs ne olduğunu unuttuysanız endişelenmenize gerek yok çünkü başında özet geçtim sayılır :'D Uzun bir final oldu, umarım beğenirsiniz.. Belki bir süre sonra bir bonus bölüm de gelebilir ;) (not; uzun bir süre sonra)
İyi okumalar!!! Son son yorum yapmayı unutmayın sakınnn çok özledim valla üzülürüm...
..
"Pekala, pekala." Gülerek gözlerini karşısında oturan Zachary'e doğru kaldırdı. "En başından anlatacağım her şeyi sana." Louis'in yüzündeki ifadeden pes ettiği gayet net bir şekilde anlaşılıyordu artık.
İki yakın arkadaş, üç senedir yuva edindikleri üniversitenin kampüsündeki erkek yurdunda Louis'e ait ve genelde tek başına kalabildiği odasında, aynı yatak üzerinde oturuyor ve yasak olmasını hiç de önemsemeden sigaralarını tüttürmeye devam ediyorlardı. Louis arkadaşının inatçılığı ve aynı şekilde sabırsızlığını gördüğü andan itibaren söze girebilmişti. "Her şey, geçen sene başladı." Uzun zamanları mavi gözlerinin önünden geçirirken kendi kendine gülümsüyor ve karnına kadar çektiği dizlerine sıkıca sarılıyordu. "Bana yanlışlıkla attığı iki adet çıplak fotoğrafla."
Zachary inanmadığını belli eden bir kahkaha attı. "Siktir-"
"Sadece dinle." Louis anlatmaya devam etmek istiyordu. "Böyle bir tesadüfün bana denk gelmesinin ne kadar zor ve imkansız olduğunu biliyorum. Ama oldu işte. Nişanlısına atacağı o iki fotoğrafı bana attı. Yani eski nişanlısına. Her neyse." Zachary kaşlarını kaldırmış, şaşkınca dostunu dinliyordu. "O fotoğrafları gördükten sonra takıntılı bir şekilde onu düşünmeye başladım. Harry ise-" Louis sevgilisinden bahsederken arkadaşına aslında eski profesörlerini anlattığını hatırlayıp kendini düzeltme ihtiyacı duydu, gülerek. "Bay Styles ise elbette o fotoğraflardan dolayı endişe duyuyordu. Böylece bir anlaşma yaptık."
"Louis sen piçin tekisin." Zachary gülmeye devam ederken Louis'in omzuna geçirdi. "Peki fotoğraflarında ne vardı? Söylesene."
Louis'se sigarasını ara sıra içerken başını iki yana sallıyordu. "Sevgilimin çıplak fotoğraflarını sana betimlemeyeceğim, hayır." Zachary dik dik bakmaya devam edince Louis yeniden pes edercesine güldü. "Tanrı aşkına! Çıplak fotoğrafları diyorum. Sence fotoğraflarda ne olabilir?"
"Yani, bay Styles sana aletinin fotoğraflarını attı ve sen de notlarını düzelttirip ona aşık oldun?"
"Evet." Louis biraz duraksadı. "Sadece aleti değil. Birinde kendisi de vardı. Her neyse." Sırtını duvara yaslayıp Zachary'e baktı. "O zamanlar bunu hiç düşünmemiştim, ancak belki de kızlarla olamamın tüm sebebi buydu. Ve Harry bunu anlamamı sağladı."
"En başından beri gay olduğunu biliyordum." Zachary sırıttı. "Ama öğretmenimizle yatarak bunu anlayacağını düşünmemiştim. Yani, bir dakika yattınız değil mi?" Louis 'ciddi misin' bakışlarıyla başını sallıyordu. "Peki hanginiz... Şeyi yapıyor?"
"Bunu söylemeyeceğim." Louis kaşlarını çattı. "Bu bizim özelimize giriyor, üstelik onu benden daha uzun süredir tanıyorsun."
Zachary ise üzgünce dudağını büzüyordu. "Ne fark eder ki?" Arkadaşı cevaplamayınca fesat bir şekilde gülümsemeye başladı. "Elbette o yapıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel intentions
FanfictionAslında her kötü niyetin altında, saf bir arzu vardır. Ya da ; Harry üniversitede bir profesör. Louis ise çok da samimi olmadığı bir öğrencisi. Louis onun çekiciliğinden tam olarak haberdar değil ta ki Harry sevgilisine göndereceği çıplak resmini...