bej renk yatak odası

4.2K 282 149
                                    

Profesör olunduğunda, üniversitede uyulması gereken liste halinde kurallar vardır. Örneğin bunlardan bir tanesi okulda spor kıyafet giymemek veya derse geç kalan öğrenciyi derse almamak. Bir de yazılmayan, herkesin bildiği ve çoğunluğu ahlakla ilgili kurallar vardır. Örneğin öğrencinle yatmanın yasak olduğu kural. Harry, o dakikalarda bu ahlak ve iş kuralını çiğnememiş olsa da daha miniğini çoktan çiğnemişti, sonuçta bir öğrencisine yanlışlıkla bile olsa çıplak resmini göndermenin yasak olduğu, yazılı olmayan kurallar listesindeydi.

Harry, onun kucağına oturmuştu. Bacakları Louis'in iki yanına sarılıydı. Elleri boğazına gitti Louis'in dudaklarını kendisininkilerle buluşturmak için. Öpüşmeye başladıklarında ikisinin de gözleri kapanmıştı. Louis içindeki tereddütle boğazındaki ellerine karşılık, onları öğretmeninin beline sardı ve kucağında duran bedenini, özellikle kalçasını ihtiyaçla yanan kasıklarına doğru çektiğinde, istemeden de olsa Harry'yi öperken dudaklarının arasına birkaç minik inilti kaçırmıştı. Parmak uçlarının kısa sürede uyuştuğunu hissediyordu. Beyninden çok fazla yararlandığı söylenemezdi. Belki de aylardır hayalini kurduğu şey, elleri arasındaydı. Harry'nin muhteşem vücuduna dokunacak, her bir yanını öpecek ve Harry'nin tadına bakacaktı, doyumsuzca. Düşüncelerinin sırası değildi, Harry onu deli gibi öpüyordu kucağındayken. Louis'in alt ve üst dudağını dudaklarıyla çekiştiriyorken sık sık diliyle yaramaz şeyler yapıyordu. Louis'in eli tam da çıkarmak için Harry'nin saten gömleğinin düğmelerine eriştiğinde Harry hızlıca elini yakaladı ve dudaklarından mecburi olarak kısa süreli ayrıldı.

"Yatak odama geçelim." Louis karşısındaki, hemen kırmızılaşmış dudaklara baktı. Onlara ne kadar ihtiyacı olduğunu söylemeli miydi?

Harry ayağa kalktı ve karşısındaki minik adamın haline gülmemeye çalışarak elinden tuttu. Yatak odasına geldiklerinde Louis odanın ortasında dikilip Harry'i izlemeye devam ediyordu. Odayı incelemek isterdi fakat gözlerini ondan asla alamıyorken bunu yapması imkansızdı.

Harry kapıyı kapattığında, Louis'e yolladığı davetkar bakışlarıyla yatağa geçti. Louis orada mı soyunmalıydı yoksa öğretmeni onu yatakta mı soyacaktı, bilmiyordu. Hatta o an ağzından sular bile akıyor olabilirdi. Harry eliyle yatak yüzeyini okşadığında, Louis içinde daha da çok kabaran istekle yatağa tırmandı. Harry, o oturur oturmaz Louis'i omuzlarından iterek yatağa yatırdı ve yine kucağına yerleşti. Bu, Louis'in nefesini kesmişti. Nasıl bu kadar yönetici olabiliyordu ki? Harry kalçasını yine Louis'in kabarmış kasıklarına sabitledi ve altındaki öğrencisiyle göz temasını kesmeden gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Aynı zamanda dudaklarını ısıyor olması, Louis'in yutkunmasına sebebiyet vermişti. Harry gömleğini çıkartıp attığında, Louis ellerini üst kasıklarından başlayıp onun minik adeleleri üzerinde dolaştırdı. Nasıl bu kadar pürüzsüz ve güzel olabilir diye sordu içinden. Elleri siyah mürekkep izlerine gitti. Önce defne yapraklarında, sonra kelebekte durdu. Avuç içlerini göğüs ucuna çıkardığında, parmakları da iki kuşa dokunuyordu. Harry arzu dolu mırıldanmalar çıkartırken daha ne kadar ön sevişme uzayacak diye düşündü ve kalçasını sabırsızca kasıkları üzerinde oynattı. Louis'in o anda değişen nefesleri Harry'nin sırıtmasına neden oldu.

"Sanırım bilmen gereken bir şey var. Ben... Ben yarı bakir sayılırım."

Harry şaşkınca güldü. "Bu da ne demek?"

Louis cevap vermeden önce elini kasıklarına götürdü ve beyaz pantolonundan fırlamak üzere olan sertliğine bastırdı. Harry'den tahrik edici bir inleme kazandığında sırıttı. "Sonra anlatmak daha mantıklı." Pantolonun düğmesini açtı ve fermuarını indirdi. Giydiği pembe külodu Louis'in gözleri önüne serilmişti ve erkekliği de. İstemeyerek Louis onun kasıklarından ayırıp yatağa yatırmıştı. Tişörtünden hızlıca kurtulup odanın bir köşesine attığında yine Harry ile göz gözeydi. Louis, onun pantolonunu tutup uzun bacaklarından çıkardı. Artık Harry'nin üstünde bir parça ufak pembe kumaş haricinde hiçbir şey yoktu. Louis Harry'i bacaklarından tutarak kendine çektiğinde, hala heyecanlıydı. Diz kapağının etrafına birkaç sulu öpücük kondurdu ve onları omuzlarına bıraktı.

Elleri kalçasına, ıslak dudakları kasıklarına ulaştığında Harry'nin gözleri istemsizce kapanmıştı bile. Louis onu önce eliyle kavradı sonra ucundan akan minik ıslaklığı parmağıyla etrafına bulaştırdı. Dilini tadına bakarcasına teninde gezdirdiği ilk anda Harry inledi. Yaklaşık bir aydır, kendine dokunuyordu ve kimse Harry'nin sekse ne kadar düşkün olduğunu tahmin edemezdi. Louis de henüz bunu bilmiyordu ama bilse daha da mutlu olurdu.

Dilini büyük bir açlıkla etrafında dolaştırıyordu. Harry kendinden geçmeye hazır bir şekilde bacak arasındaki genç adamın saçlarını kavradı ve biraz daha kendine bastırdı. Nefesleri düzensizleşmişti çoktan. Birkaç saniyeliğine gözlerini açtı ve Louis'in hareketlerini izlemeye koyuldu. Boydan boya dilini teninde gezdirirken mavi gözlerle göz göze gelmişti ve o an, bu onun ufak iniltilerine ve akıtmasına sebep olmuştu. Louis tadını tekrar aldığında memnuniyetle mırıldandı. Dudaklarının tenine değdiği anda, Harry ayak tabanlarını istemsizce onun sırtına bastırdı. Karşısındaki genç adam ona bakmaya devam ederek, ağzını ve kafasını oynatmaya başladığında Harry'nin kafası geriye düştü ve uzun düzenli iniltileri başladı. Islak, sıcak ve fazla kaygındı. Harry'nin hissettiği şeyler bundan çok fazlasıydı ve daha da fazlasını istiyordu. Louis'in onu daha çok emmesini ve tamamen ağzının içinde olmayı. Kafasını biraz daha bastırırken aynı zamanda kasıklarını ona itmeye başlamıştı. Louis eğilmek yerine biraz daha doğrulduğunda Harry'nin kasıkları havada duruyordu. Harry başucundaki yatak bitimini sıkıca kavradı. Tam sona yaklaştığını hissediyordu ki, Louis onu hızla yüz üstü çevirmişti bile. Vücudunun tüm uyuşukluğu, Harry'i biraz daha tahrik ediyordu. Mıyışıklığına rağmen Louis'in pantolonunu çıkardığını duyabilmişti. Heyecanla bacaklarını kaldırıp kalçasını havaya dikti. Kendisini hazırlamak için parmaklarını deliğine götürdü. Louis dudaklarını ısırırken birkaç saniye kendi çamaşırına bulaşan ıslaklığa baktı. Öğretmeni hemen önünde kendini parmaklıyordu. Şu ana kadar boşalmamış olması bir mucizeydi.

Harry ikinci parmağını eklemişti ki, parmaklarının yanında Louis'in dilini hissetmesiyle inleyerek elini çekmişti. Louis ellerini popo yanaklarına yerleştirerek onu iyice ıslattı ve ıslak deliğine dudaklarını dokundurdu. Parmağını deliğin etrafına dolaştırdıktan sonra onu çıldırtmak istercesine yavaşlıkla içeri soktu. Harry'nin zevk suyu artık yatağa akıyordu. Uzunca inlemişti. "Benimle oynamayı kes Louis!" diyerek inledi tekrar. Louis'in eklenen ikinci parmağı içinde hızla gidip geliyordu. Sabırsız olan sadece Harry değildi.

Parmaklarını ondan çekti ve öğretmeninin vücudunu kendine çevirdi. Harry, zevkten kıpkırmızı kesilmişti. Hızla Louis'in baksırını inmesini sağladı ayak tabanlarıyla kumaşı ittirerek. Erkekliğinin halini gördüğünde dudaklarını sıkıca birbirine bastırdı ve bacaklarını Louis'in omzuna yerleştirdi. Louis hiç acele etmek istemiyordu ama vücudundaki gidişat bunu tembihliyor gibiydi. Harry'nin içindeyken, çok fazla süresi olmayacağını biliyordu.

Başını ıslak kalçasına sürttü. Penisinin hiç bu kadar sertleştiğine ve sızladığına şahit olmamıştı. Pembe ıslak deliğine sertliğini bastırdı. Harry tam minik sinir çığlıkları atıyordu ki, Louis Harry'nin içine girmişti. Harry'nin zevkle yay gibi gerilen vücudu Louis'in karşısındayken yapabileceği şeyler çok da çeşitli değildi. Tamamen içini doldurduğunda yatakta sadece inleyen Harry değildi artık. Bacaklarını sıkıca tutarak içinde hareket etmeye başladı. Beli, hızlanırken Harry'nin inlemeleri yükseliyordu. Zorlukla açtığı gözleri hızla Louis'inkileri bulduğunda, kalkan başı tekrar yatağa düştü ve çaresizce inlemeye devam etti. Ona doğru eğildiğinde bacaklarının baskı yaptığı karnını umursamadan dudaklarına kapandı. O an Harry'nin minik çığlığını dudaklarında hissettiğinde Louis, onun zevk noktasını bulduğunu anlamıştı. Aynı yere birkaç kez daha vururken Harry Louis'e sıkıca tutundu. Orgazm olurken gözlerinden birkaç zevk damlası aktı. Louis son zevk dalgasını vücudunda hissettiğindeyse, Harry'den birkaç saniye sonra içinden çıkar çıkmaz, boşalmıştı.

Birkaç dakika sonra gözlerini açtığında, yatağın diğer ucundaki Harry'nin yarı baygın vücudunu gördü. Kendini onun yanına bıraktı. Harry, Louis'in dudaklarına yapışmadan hemen önce Louis, bej rengi odayı süzüyordu.

y/n: yahu smut yazmak amma zormuş.. Bayağıdır yazmıyordum... Paslanmış olabilirim
Yorumlarınızı benden esirgemeyin...:)
ps: smut burada bitmedi :)

cruel intentionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin