y/n: belki de 1 yıl sonra sizinle tekrar buluşmak çok güzel... hayır belki de kötü çünkü düşününce 1 yıl ne yahu... :(
bu bölüm emektar tomlinward için💋 ily
Yorumlarınızı &beğenilerinizi eksik etmeyin!Duvara biraz daha sinmek istiyordu, soğuk okul duvarlarının içinden geçip kaçmak istiyordu. Louis çeviri dersindeydi fakat o an tek yaptığı mıyışmış beynini kendine getirmeye çalışmaktı. Duvar kenarındaki oturduğu sırada, tek başına olduğu için mutluydu. Önündeki yüzlerce kelime yazan kağıda bakıyordu ama beyninde canlanan tek şey son zamanlarda hayalini artık kurmaktan kaçındığı öğretmeni Harry oluyordu. Onun hayalini kurmak istemiyordu çünkü bunun olmaması gerektiğini artık kabullenmişti. Tüm sınıfın çeviri kağıtlarıyla uğraştığı sessizlik sırasında Louis'in uğraştığı şey ise bir anda pantolonundaki sertlik oluvermişti. Kendine engel olamıyordu, onu düşünmeden duramıyordu. Özellikle kalmak üzere olduğu çeviri dersindeyken bu neredeyse sürekli tekrarlanır hale gelmişti. Yanağını eline dayadı ve kelimelere bakarken Harry'nin şekilli vücudunu düşündü. Kasları olduğunu hayal edebiliyordu, ayrıca aldığı iki resim hayal kurmasına da oldukça yardım ediyordu. Cinsel organıysa erotik filmlerde gördüklerinden çok daha güzeldi. Baksırına bulaşan ıslaklığı baldırlarında hissettiğinde Louis başını sıraya koydu ve gözlerini tamamen kapattı. Tek dileği bu akşam oda arkadaşının yurtta olmamasıydı.
Louis ve profesör yaklaşık 2 haftadır iyi anlaşan arkadaşlar olmuşlardı. Yani aslında şöyle demek daha doğru olurdu, Louis artık onun üstüne gitmiyor, tehdit etmiyor, öpmeye çalışmıyordu ve Harry ise onu her gördüğünde gülümseyerek selam veriyordu. En son beraber kahve içtiklerinde Louis, Harry'nin canının sıkkın olduğunu fark etse de ağzını açarak herhangi bir patavatsızlık yapmaktan kaçınmıştı. Neyi olduğunu içten içe merak ediyordu, özellikle Harry üniversiteden 1 haftalık izin aldığından beri onu zor zar okulda görür hale gelmişti.
Okuldaki dersleri bittikten sonra, Louis hızlıca yurda geçecekti ki, kapıda karşılaştıkları an tüm programlanan beyni birkaç saniyeliğine durmuştu.
"Merhaba Louis." Güneş olmadığı halde, güneş gözlüğü takıyor oluşu Louis'i sorgulatmıştı. Teni soluk görünüyordu ve gülümsemeye çalışırken zorlanmıştı. Louis bunları fark etmişti.
"Bay Styles." Devamını getirmek istiyordu, ama ona bir daha saygısızlık yapmayacağına söz vermişti.
"Yorgun görünüyorsun."
"Siz de öyle." Harry, Louis'in sözüyle elindeki evrakları daha da sıkı kavradı.
"Görüşürüz, Louis."
Yanından geçip gidiyordu ki Louis onu arabasına kadar takip etti. Harry bunu fark ettiğinde evrakları arabanın üstüne koydu ve ona döndü.
"Bir şeyler yemek ya da kahve içmek ister misiniz?"
Harry yavaşça başını salladı ve arabasının kapılarını açtıktan sonra, ikili arabaya yerleşti.
"Bir önerin var mı?" Harry sorduğunda Louis gülümsedi.
"Thames nehri kıyısına ne dersin?"
Harry ufak bir gülümsemeyle arabayı çalıştırmıştı. O sırada Louis Harry'i izlemekten büyük bir zevk duyuyordu. Yüzünü özlemişti. Yakınlarında olmayı özlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel intentions
FanfictionAslında her kötü niyetin altında, saf bir arzu vardır. Ya da ; Harry üniversitede bir profesör. Louis ise çok da samimi olmadığı bir öğrencisi. Louis onun çekiciliğinden tam olarak haberdar değil ta ki Harry sevgilisine göndereceği çıplak resmini...