Vi var kommet fram LA. Nå satt vi bare på en benk og ventet på forstermoren vårs som skulle kjøre oss til det nye hjemme.
"Hvordan tror du hun ser ut?" Spør Isac etter en stund.
"Vet ikke, sikkert like stygg som alle andre forsterforelder er" svarer jeg uintrisert. Jeg bryr meg no vell ikke hvordan hun ser ut. Det er ikke noe som er viktig for meg.
"Zoe? Isac?" Sier en dame som kommer gående mot oss.
Dama som sto framfor oss hadde på seg en t-sjorte sånn at du kunne se de tatoverte armene hennes, og hun hadde en helt vanlig sjorts på seg. Hun hadde mørkt hår og mørke øyner.
"Jeg heter Lisa og er deres nye forstermor" sier hun og smiler med de hvite tennene.
"Hei" Sier Isac og reiser seg opp fra benken.
Isac hilser på henne, mens jeg bare sitter her og gir faen.
"Du må være Zoe" sier Lisa og smiler til meg. Noe som får meg til å lure på om at hun smiler hele tiden?
"Ja, det er meg" sier jeg.
"Hun har uka skjønner du" hører jeg Isac hviske til Lisa.
Jeg sender han et drepeblikk før jeg bestemmer meg for å reise meg opp fra benken.
"Jaja, kom la oss dra hjem" sier Lisa.
Vi går ut av flyplassen og til DEN bilen.
"Fy faen" glipper det ut av munnen min. Jeg er ikke stor fan av biler, men det der var wow.
"Liker du den?" Spør Lisa. Jeg nikker, mens øynene mine ser stort på bilen ( bilen ser du på bildet).
"Hva er det med jenter og Audier?" Sier Isac og sukker.
"Holdt kjeft! Denne bilen er nydelig" sier jeg sint.
"Vi må dra nå" sier Lisa litt stresset.
Jeg sukker og setter meg inn i bilen."Hvor langt er det igjen?" Spør Isac etter bare noen menutter.
"Det er et kvarter til" svarer Lisa og ser konsentrert på veien.Endelig hadde vi kommet oss hjem til det nye hjemme.
Huset var stort... Enormt.
Lisa må ha mye penger.. Den bilen og det huset koster jo mye.
"Jeg skal hvise dere rommene" sier Lisa, og vi går opp en stor trapp til andreetasjen.
Når vi kommer opp er det en lang gang.
"Zoe, her er rommet ditt" sier Lisa og stopper opp framfor en dør.
Jeg åpner det fort.
Et stort hvit rom. En stor dobbeltseng midt i rommet. Walk in closet. Sminkebord. Stort speil. Alt er her.
"Dette er nydelig!" Sier jeg og hopper i den myke sengen.
"Så bra du likte det" sier Lisa og smiler, igjen.
"Hvor er rommet mitt?" Spør Isac gira.
"Det er her" sier Lisa og de forsvinner ut av rommet mitt.