"Må ikke du dra på den der festen nå?" Spør Isac. Han virker litt trist.
"Nei, jeg dropper festen! Jeg blir heller her, sammen med deg" sier jeg glad.
Igjen kommer det et smil på munnen til Isac.
"Skal bare skifte til noen andre klær så kommer jeg snart" sier jeg og løper til badet. Jeg tar av meg de fine klærene, og tar på meg en joggebukse og en hettegenser.
Jeg løper tilbake til rommet mitt der Isac hadde lagt seg i sengen.
Jeg legger med ned i sengen, og legger hodet mitt på brystet til Isac. En hand lander på ryggen min og presser meg enda nermere seg.
"Vil du se på en film?" Spør Isac etter en stund.
"Ja! Kan vi se the fault in our stars?!" Spørr jeg glad.
Slev om at jeg har sett filmen mange, mange, mange ganger før ,elsker jeg den filmen!
"Jente film assa?" Sier Isac og ser skuffet på meg.
"Ja? Hva ville du liksom se på, porno eller?" Spør jeg.
Isac nikker foriktig med hodet. Jeg bare himmler med øynene, og reiser meg opp fra sengen.
Jeg løper ned til stuen og finner filmen, selv om at Isac ikke vil se den, vil jeg.
"Skal du se film?" Spørr en stemme bak meg. Lisa.
Jeg snur meg rundt, og der står Lisa og smiler.
"Ehe.. Ja" sier jeg skeptisk.
Vi skal se film, men det blir bare kleint hvis hun viste at jeg skulle se film sammen med Isac.
"Vil du ha noe godt til filmen?" Spør hun.
"Hva skulle det liksom være da?" Spør jeg og setter armene i kryss.
"Popcorn, potetgull eller no sånt" svarer Lisa.
"Ja vell" sier jeg enkelt, og løper bort til kjøkkent med filmen i handa.
"Hvor har du alt sånt da?" Spør jeg og leter i alle skap og skuffer. Siden jeg enda ikke har hatt tid til å skjekke ut hele huset vet jeg ikke hvor alt ligger hen.
"I skapet helt til venstre" sier Lisa bak meg.
Jeg åpner skapet og strekker meg etter popcornet.
"Kan du lage popcorn til meg?" Spør jeg og snur meg mot henne.
"Hvis du vil?" Sier Lisa og tar tak i popcorne som jeg hadde i handa.
"Jeg skal bare opp en tur" sier jeg og løper opp trappen og inn på rommet mitt der Isac ligger i sengen og holder på en mobilen sin.
"Vi ser the fault in our stars" sier jeg og setter filmen på.
"Jeg får bare overgi meg da" sier Isac og sukker.
"Yes, ingen vinner over meg" ler jeg.
"Popcornet er ferdig!" Roper prutselig Lisa nedefra.
"Jada!" Roper jeg tilbake, og løper ned trappen.
"Her" sier Lisa og gir meg en skål med popcorn.
Jeg smiler fake til henne og løper opp trappen igjen og inn på rommet.
"Start filmen" sier jeg og hopper i sengen..