"Zoe, Zoe, Zoe er du våken eller?" Spørr Isac.
jeg kjenner at det kommer en hand på skuldra mi.Jeg har enklig vært våken lenge nå, men det gidder jeg ikke å si til han. Jeg ligger bare her med øynene igjen og tenker.
"Jaja.. Hvis du ikke er våken kan jeg da vell ta mobilen din som ligger på nattbordet" sier Isac og strekker seg over meg.
"Rører du mobilen min er du dø!" Sier jeg og røsker til meg mobilen fort.
"Du er jo våken!" Sier Isac og legger seg ned igjen.
"Det har jeg vært i en time nå" sier jeg og himmler med øynene.Jeg reiser meg opp fra sengen og går til badet.
Jeg tar sakte av meg all klærene mine og går inn i dusjen. Gjør alt det jenter bruker å gjøre i dusjen, og går ut.
Jeg finner frem nytt undertøy og nye klær. Jeg har de fort på meg og går ut fra badet.
Jeg løper den trappen og til kjøkkenet.
"Dusjet?" Spørr Isac når jeg kommer.
"Kanskje" svarer jeg og setter meg ned.
"Jeg lagde mat til deg for å være snill" sier Isac og setter en tallerken med egg & bacon på bordet frem for meg.
"Helt sikker på at du ikke har du gift eller noe oppi?" Spørr jeg og ser skeptisk på maten.
"Jeg er 100% sikker på det" svarer Isac og setter seg ned på stolen oven før meg.
Jeg tar forsiktig tak i gaffelen som ligger på siden av tallerken.
"Er du HELT sikker?" Spørr jeg og ser opp på han.
Isac nikker og smiler.
Jeg smiler fake tilbake og tar en bit av maten.
Overraskende var det veldig godt. Jeg spiser fort opp all maten.
"Viste ikke at du kunne lage mat" sier jeg og tar av bordet.
"Det er mye du ikke vet om meg" sier Isac.Jeg slenger meg ned i sofaen og tar opp mobilen. Jeg finner frem nummeret til Lasse og ringer han.
Det tar ikke lang tid før han svarer.
"Yo Zoe" sier Lasse i den andre enden.
"Hei! Du kan jeg komme til deg i dag?" Sier jeg.
"Seff, når kommer du?"
"Nå snart" svarer jeg og legger på."Hvem var det?" Spør Isac bak meg.
"Fy faen Isac! Ikke snik den innpå folk" sier jeg skremt.
"Hvem var det?" Gjentar Isac spørsmåle.
"Lasse" svarer jeg og reiser meg opp fra sofaen og går til gangen.
"Hvor skal du?" Spørr Isac og følger etter meg.
"Til Lasse! Kan du slutte med alle de spørsmålene!?" Sier jeg sint og tar på meg skoene og jakken.
"Jeg blir med" sier Isac bestemt.
"Hvorfor i helvete vil du være med?" Spørr jeg.
"Fordi Lasse elsker meg jo" svarer Isac.
"Han hater deg"
"So?" Spørr Isac og ser rart på meg.
Jeg himmler med øynene og går ut døren med Isac rett bak meg...Jeg tenkte jeg skulle ha et lite maraton! Så neste del kommer om litt ☺️ dette var den 1/5 deler