Vi var ferdige med å spise. Nå satt vi bare her og stirret hverandre i øynene. Helt til en servitør kommer mot oss.
"Er det noe mer det søte paret vil ha?" Spør servitøren.
"Nei takk, vi skal akkurat til å gå" svarer jeg og reiser meg opp fra stolen.
"Okei, da håper jeg at jeg kan se dere snart igjen" sier servitøren og går sin vei.
"Hva faen skal det bety?" Roper jeg etter han, men det ser ikke ut som at han hører meg.
"Han var spesiell" sier jeg og snur meg mot Isac som enda sitter på stolen.
"Kanskje" mumler han og reiser seg opp.Endelig var vi kommet hjem igjen.
Jeg løp opp trappen og til badet for å skifte klær. Gidder ikke å gå med en kjole hele kvelden. Jeg røsket av meg kjolen, og tok på meg en helt vanelig grå joggebukse og en hettegenser før jeg løp ned igjen. Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut framfor Isac. Vi bor jo trosalt sammen, og uannset føler jeg meg trygg når jeg er på siden av han.
"Hva skjer'a?" Spør jeg.
"Skal vi se på en film eller?" Spør Isac som ligger i sofaen og fikler med fjernkontrollen.
"Sikkert" svarer jeg og går mot han. Jeg flytter de tunge bena hans, slik at jeg får plass i sofaen.
"Hva vil du se på?" Spør han og setter seg opp.
"Vet ikke.. Kanskje fifty shades of grey?" Sier jeg.
"Ekke det en porno jente film?" Spør Isac og ser skeptisk på meg.
"Jeg trodde gutter likte å se på porno" sier jeg.
"Vi liker det ikke.. vi ELSKER det! Men ikke jenteporno"
"Okei.. Da ser vi ikke det" sier jeg.
"Tusen takk" sier Isac og smiler stort. Jeg himmler med øynene.
"Jeg er sliten.. kan vi ikke bare legge oss?" Spør jeg.
"Joda" svarer Isac og løper i full fart opp trappen.
Jeg ser forvirret på han der han fyker opp trappen.Isac venter på meg imesn jeg står og pusser tennene mine. Jeg spytter ut tannkremmen i vasken, og setter tannbørsten der den skal stå, før jeg går inn på rommet det Isac ligger i sengen.
Jeg slår av lyset og legger meg ned ved siden av han.
"Takk.. dette var en perfekt date" sier jeg.
"Så du likte det?!" Spør Isac med hevet stemme.
Jeg nikker ivrig.
"Det var bra" sier han og presser meg inntil seg.
"God natt" mumler jeg før jeg slukner helt.