✖️Nytt cover✖️
___________________I dag skulle vi starte på en helt ny skole..ikke akkurat det at jeg gledet meg, for det gjorde jeg IKKE!
"Nå må dere dra på skolen" roper Lisa nedenfra.
Jeg fant fram noen klær og tok de på meg før jeg løp ned trappen og til kjøkkenet der Isac og Lisa sto.
"Håper dere har en fin dag på skolen da" sier Lisa og smiler til oss. Jeg bare himmler med øynene, og går ut døra.
......Vi var kommet på den sygge jævel skola.
Isac hadde alerede fått seg venner, mens jeg bare satt helt stille uten å si noe.
"Hei, er du den nye jenta?" Spør en gutt som kommer mot meg. Gutten ligner enklig mye på han der Justin Bieber.
"Ehe? Ja" svarer jeg.
"Jeg er Jason" sier Jason og trekker fram handa for å hilse.
"Jeg er Zoe" sier jeg og hilser tilbake.
"Kan jeg sitte med her?" Spør han. Jeg nikker, og han setter seg ned på siden av meg.
"Kom du sammen med han derre duden Isac?" Spør Jason.
"Ja...tragisk nok gjorde jeg det" svarer jeg og sukker.
"Er ikke dere sammen?!" Jason ser overasket på meg.
"Nei? Hva faen?!"
"Alle på skolen snakker jo om det nye kjæresteparet som startet på skolen" sier Jason.
Jeg får ikke sakt noe før jeg ser Isac komme gående mot oss.
"Hei Zoe" sier Isac og stiller seg fremfor meg.
"Isac" mumler jeg.
"Er det sant at dere ikke er sammen?!" Spør Jason og ser opp på Isac.
"Hæ? Jeg og Zoe er jo sammen? Hvor hørte du at vi ikke er det?" Sier Isac forvirret.
"Zoe sa det" svarer Jaosn kjapt.
"Jeg snakker sant! Jeg og Isac er ikke sammen!" Sier jeg sint.
"Jo babe! Vi er sammen" sier Isac og blunker til meg. Som betyr at han sikkert har en plan eller noe...Jeg har ikke noe annet valg en å juge.
"Selvfølgelig er vi sammen" sier jeg og smiler til Jason.
"Så dere er sammen?" Jason ser enda mer fovirret på oss.
"Ja! Bare ser her" sier Isac og før jeg får sakt noe kysser han meg mykt på munnen.
Jeg bare spiller med og kysser han tilbake. Av en grunn kjenner jeg at tusen sommerfugler flyr rundt i magen min, og hele meg følels så glad og lettet.
Isac trekker seg tilbake og smiler det søte smilet sitt.
"Ser du det?! Vi er sammen" sier jeg og vender blikket mitt mot Jason.
Jason smiler lurt til oss.
"Da må dere vell komme til festen min" sier Jason.
"Ja, jeg har ikke vært på fest siden Isac flyttet inn" sier jeg glad.
"Jeg kan ikke komme! Det er noe annet jeg må gjøre" sier Isac.
"Okei, Zoe,du kommer no iallfall! Festen starer klokka 20:00"sier Jason og smiler til meg.
"Ses der" sier jeg og reiser meg opp fra benken............
Klokken var nå rundt 19:15. Så festen starter om trekvarter. Jeg fikset håret mitt og sminket meg litt ekstra.
"Ser du er klar til fest" mumler Isac bak meg. Jeg kan se i speilet at han står i døråpningen.
"Ja! Jeg gleder meg noe jævlig" sier jeg
"Nå må du ikke bli så dritings" sier Isac og kommer nermere. Jeg føler med på hver eneste bevegelse han gjør.
Jeg kjenner to hender lander på skuldrene mine.
"Hvorfor sa du at vi var sammen?" Spørr jeg.
"Fordi...jeg vil være sammen med deg!" Svarer Isac og leker smått med håret mitt.
Jeg vet ikke hva jeg skal svare...hjertet mitt sier at jeg elsker han og at det er rett, men hodet mitt sier nei.
Kanskje jeg skal begynne å innrømme for meg selv av jeg faktisk har følelser for han?
"Isac....jeg"
"Du trenge ikke å si noe! Bare dra på den festen" avbryter han meg.
Jeg sukker og reiser meg opp fra stolen. Jeg ser han rett inn i de brune øynene hans.
Jeg bøyer meg sakte frem og treffer de myke fantastike leppene hans. Igjen føler meg glad, overlykelig, ingenting utenfor, bare oss.
Jeg trekker meg sakte fra, og møter de brune øynene hans igjen.
"Isac, jeg liker virkelig deg" sier jeg og smiler.
"Mener du det?" Spør Isac forvirret.
"Ja!" Svarer jeg sikkert.
Øynene til Isac lyser opp og leppene hans former seg til en smil...
_______________
Mer?😄