KAVGA

96 5 0
                                    

Allahım ya hemen bir birlerine nasıl alıştılar.Normalde arkadaşlarımdan nefret eder-bir kaç tanesi dışında-.Arabaya bindiğimizde emniyet kemerimi bağladım ve müzik açtım.

köşedeki çiçekçi seni sordu bu sabah

burda yok dedim selam söyledi 

tazeymiş gülleri yokluğun gibi

yürüdüm biraz seni düşledim

umudumu senle süsledim

ne dar sokaklar ne boş duraklar seni unutmama yetmedi

Şarkı durduğunda okula geldiğimizi anladım.Kapımı açıp aşağı indiğimde daha  arabanın markasını yeni farketmiştim ^porsche^ nutkum tutulmuştu bi an.O arada kızların çığlıklarını duydum.Ne yani bizim Engin okulun popisi miydi?

"Engiiinnnn" diye bi ses duydum.Kız koşarak Engine geliyodu.Engin endişelenmiş gibi görünüyordu-bu onun çok komik görünmesini sağlıyordu-.Enginde bana"Git kantine otur bende yanına gelicem"dedi ve kaçmaya başladı o koşmaya başlayınca diğer kızlarda koşmaya başladı.Ne çocukca bi şey yapıyolar böyle ya.

"Selam ben Melis."

"Selam bende"

Bak yine sözüm kesiliyo.

"Hümay"

Adımı nerden biliyo be bu?

"Adımı nerd-

Ya bugün herkes benim sözümü kesmeye yemin mi etti?

"Enginin sevgilisisin bu yüzden adını biliyorum."

"Enginin sevgililerinden sanane?"

Ay ben salak niye sevgilisi olmadığımı söylemiyorum."Ayrıca ben onun sevgilisi felan da değilim.Sadece arkadaşım."

Bu kıza hesap vermek zorunda değlim ama istemsizce hesap veriyorum.

"Peki ya neden beraber geldiniz okula?"

"Arkadaşıyım dedim ya?"

Bi an kafamda acı hissettim. Kız saçlarımı çekiyordu.Tabi ben buna katlanabilir miyim tabi kide hayır.

"Bırak saçımı" deyip bende onun saçlarını çekmeye başladım ikimizde acıyla inlerken bi anda saçlarımdaki acı yok oldu ve bu sefer de boğazım acımaya başladı.Kız boğazımı sıkıyordu.Bende durmayıp karşılık olarak karnına yumruk attım."Seni aptal sürtük sana değer verdiğini zannediyorsun ama sadece beni kıskandırmak için yapıyor bunları.Seni de bir or*sp* olarak görüyor.Ki zaten sen bi sürtüksün!"

Ah inanmıyorum kız bana sürtük dedi.Tam ağzımı açıyordum ki bi erkek sesiyle durdum.Bu ses Enginin de sesinden daha etkileyiciydi."Bırak kızı Melis."

"Burak sen karışma"

"Nasıl karışmayım.Sevgilim eski sevgilisi için bi kızı döverken ona izin mi vereyim."

"Hayır.Engin için kavga etmiyorum."

"Ya neden?"

"Canım istedi"

"Öyleyse ayrılıyorum senden."

"NE?Ne dedin sen?"

"Çok basit bi şey dedim.Se-ni terk-e-di-yo-rum."

"Neden?"

"Canım istedi"

Kız üstümden kalktığında Burak denen çocuğa doğru yürümeye başladı.Ben o ara çocuğun yüzüne bakamadım çünkü üstümü düzeltiyordum.

"Hümay!"

Endişeli ve etkileyici sesini duyduğumda olanları duyduğunu farkettim.

"Bi şeyim yok ben iyiyim."

Hayır b*k gibiyim aslında ama söylemek istemiyorum.

"Kalk hadi ders vakti"

Şaşkınlığımı belli etmek istemedim.Ama o beni ilk defa umursamadı.Ve ilk defa duygusuzca konuştu.

"Peki"dedim sadece ve yürümeye başladım sınıfımın yerini bana söyleyen Engin e teşekkür edip sınıfıma doğru yürüdüm ve şansa bakın ki kavga ettiğim kız yani Melisa da bu sınıftaymış.Ve sadece iki boş yer vardı.Biri o kızın yanı diğeride bi erkeğin yanı.Elbetteki erkeği tercih ettim.Çocuğun yanına oturduğumda sırama bir kağıt fırlatıldığını fark ettiğimde fırlatılan yere doğru baktım ve gözlerime öfkeyle bakan Melis i gördüm.Kız kaşlarıyla zarfı açmamı işaret etti.Bende öyle yaptım zarfı açtım ve içindeki yazıları okumaya başladım.

 *Bak seni sürtük önce Enginle takılıp sonra da Burağı almaya çalışma. Yoksa seni...*

Yoksa ne?Ne yapacak? diye düşünürken Burak denen çocuğun ne alaka olduğunu anlamadım.

"Ne yazmış"

Bu ses tanıdıktı.Yuh bu çocuk Burak mı? Yanına otururken de yüzüne bakmamıştım ama ses tonundan dolayı hayalimde çok yakışıklı biri olarak canlandırmıştım.ve merakla yanımda oturan çocuğa döndüm.Oha nasıl bi şey o öyle benim hayallerimin kat kat üstünde bi yakışıklılığı var.

"Pardon.Tanışmadık.Ben Burak sende Hümay galiba değil mi?"

Oy senin konuşmanı yesinler.O nasıl güzel konuşma deyip yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tutuyordum.

"Evet.Şey bu kız yani Melis seni çok mu seviyor?"

"Hayır o sadece Engini kıskandırmak için benimle çıkıyordu."

"Bunu bildiğin halde onunla çıkmaya devam mı ettin?"

"Evet.Çünkü bana hiç reddedemiyeceğim bi teklifte bulundu."

Ben bi şey demiyorken kafamla devam etmesini söylercesine bi hareket yaptım.Zeki çocuk hemen anladı.

"Bana beni tatmin edeceğini söyledi.Onun yüzü pek güzel değil aslında fiziğide düzgün değil ama tutkulu bi kız"dediğinde yanaklarımın kızardığını hissettim.

"Nasıl yani siz..."

"Evet biz yattık."

Bu çocuk piç miydi yani?

"Karanlık bi çocuk musun?"

Hayır demesini ümit ettim.Ama olmadı.

"Evet."

"Benden uzak dur öyleyse."

"Yanıma oturan sendin"

Multimedia da Engin'in resmi var.Bu arada lütfen alttaki yıldıza dokunur musunuz?saniyelerinizi bile almaz.  :)

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin